چگونه لبخندی هالیوودی داشته باشیم; سفید کردن دندان ها یا استفاده از ونیر؟

لبخند هالیوودی هالیوود اسمایل

با افزایش سن، ممکن است دندان‌های ما به دلیل سبک زندگی و غذای روزانه‌مان تغییر رنگ داده و تیره‌تر شوند. با افزایش تعاملات اجتماعی، اهمیت داشتن لبخندی درخشان بیشتر می شود. ظاهر دندان ها می تواند نقش مهمی در اعتماد به نفس ما داشته باشد که ارتباط مستقیمی با نحوه تفکر مردم در مورد ما دارد.

لبخند هالیوودی به روشی گفته می شود که به شما کمک می کند لبخندی درخشان و سالم داشته باشید. این روش بازسازی کامل هر دو فک است که از طریق درمان های مختلف دندان مانند سفید کردن دندان، ونیر، ایمپلنت دندان، روکش ها و غیره انجام می شود. درمان تغییر رنگ دندان ها از طریق روش های مختلفی انجام می شود. دو مورد از محبوب‌ترین درمان‌ها سفید کردن دندان و ونیر‌ها هستند که هر دو مزایای خاص خود را دارند. اما سوال اصلی این است: کدام گزینه برای شما مناسب است؟

butterfly

چه چیزی باعث تغییر رنگ دندان می شود؟

بر روی سطح دندان، یک لایه نازک وجود دارد که مینای دندان را می پوشاند. در مراحل اولیه، لکه ها را می توان با مسواک زدن منظم و خمیر دندان های سفید کننده تمیز کرد. با گذشت زمان، تغییر رنگ دندان ها شروع می شود، بطوریکه دیگر به مسواک زدن پاسخ نمی دهند. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث تغییر رنگ دندان های شما می شود. یکی از مهم ترین دلایل تغییر رنگ رژیم غذایی و سبک زندگی شما است.

اگر قهوه و چای غلیظ می نوشید و یا از خانواده توت ها استفاده می کنید، ممکن است دندان هایتان دچار لکه شوند. استفاده از محصولات تنباکو نیز می تواند دندان های شما را تیره کرده و باعث نفوذ لکه ها به زیر مینای دندان شما شود. لکه های مرتبط با افزایش سن نیز می توانند با نازک شدن مینای دندان ظاهر شوند. وقتی به این مرحله رسیدید که مراجعه به دندانپزشک ضروری به نظر می رسید، دو گزینه اصلی پیش روی شماست: سفید کردن دندان و ونیر دندان. بسته به نوع نیاز و اهداف دندانپزشکی زیبایی شما، می توانید یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید.

لبخند هالیوودی هالیوود اسمایل

سفید کردن دندان

سفید کردن دندان یا بلیچینگ روشی برای روشن کردن مینای دندان است که منجر به لبخندی درخشان تر می شود. سفید کردن دندان را می توان به صورت حرفه ای در مطب دندانپزشکی انجام داده و یا در منزل توسط اشخاص انجام شود. سفید کردن دندان ها به صورت حرفه ای، که توسط دندانپزشک زیبایی واجد شرایط انجام می شود، موثرترین و سریع ترین راه برای از بین بردن لکه ها به خصوص لکه های عمیق و مقاوم در برابر سفید کننده های بدون نسخه است.

دندانپزشک شما از محلول سفید کننده فرموله شده مخصوص (پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید) بر روی یک سینی مناسب استفاده کرده تا روی دندان شما قرار گیرد. از یک لامپ با شدت نور بالا برای فعال کردن محلول سفید کننده دندان استفاده می شود. محلول بلیچینگ در عرض چند دقیقه، لکه ها را بدون آسیب رساندن به دندان ها یا سایر درمان های دندانی مانند پرشدگی ها، روکش های دندان و غیره پاک می کند.در این روش، بیماران می توانند بلافاصله پس از درمان، نتایج سفیدکردن دندان ها را مشاهده کنند.

اگرچه سفید کردن دندان بیشتر توسط دندانپزشک انجام می شود، انواع مختلفی از کیت های سفید کننده دندان وجود دارد که می توانید خودتان در خانه آن را انجام دهید. این کیت ها می توانند توسط دندانپزشک تجویز شده و یا بدون نسخه در دسترس باشند. کیت های بدون نسخه اغلب کمترین غلظت پراکسید را دارند، بنابراین قدرت سفید کنندگی آنها محدود است.

اگرچه نتایج سفید کردن دندان بلافاصله مشاهده می شود، اما این روش یک درمان دائمی نیست. دندانپزشکان اغلب برای طولانی‌تر کردن نتایج، کیت‌های خانگی را تجویز می‌کنند. علاوه بر این، شما باید از برخی غذاها و نوشیدنی ها خودداری کنید. باید بدانید که اگر از بیماری لثه یا پوسیدگی دندان رنج می برید، می بایست قبل از سفید کردن دندان ها تحت درمان قرار بگیرید، زیرا استفاده از محلول سفید کننده روی دندان های ناسالم می تواند منجر به ایجاد درد شدید در دندان ها شود.

اگر لکه های عمیق دندانی دارید که لایه های زیرین دندان ها را تحت تاثیر قرار داده اند، ممکن است در این امر به نتیجه خوبی دست پیدا نکنید. سفید کردن نمی‌تواند تمام تغییرات رنگ‌ دندان ها مانند مواردی را که به دلیل تتراسایکلین اتفاق می‌افتند درمان کند. در این موارد، سایر درمان های اصلاح لبخند مانند ونیرها می توانند مفید باشد.

لبخند هالیوودی هالیوود اسمایل

ونیر

ونیرها پوسته های نازکی هستند که روشی حداقل تهاجمی بوده و برای اصلاح مشکلات دندانی همچون تغییر رنگ، شکستگی، ترک ها، ترازهای ناهموار، فاصله بین دندان ها و غیره بر روی سطح دندان های شما می چسبند. از ونیرها نیز می توان برای اصلاح بی نظمی های دندانی استفاده کرد. درمان دندان با ونیر نیازمند دو جلسه درمان است. به یک جلسه درمانی برای آماده سازی دندان ها بوسیله برداشتن مقدار کمی از مینا دندان، ساخت قالب دندان و ارسال آن به آزمایشگاه برای ساخت ونیر احتیاج است. در نوبت دوم، روکش ونیر دائمی را دریافت می کنید که مستقیماً به سطح دندان شما می چسبد. روکش های ونیر می توانند در برابر لکه های سیگار و مواد غذایی مقاومت کنند تا دندان های شما روشن و سفید باقی بمانند.

ونیرها می توانند از کامپوزیت یا پرسلن ساخته شوند. شما می توانید بر اساس نیاز، زمان و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. ونیرها می توانند عیوب دندان را اصلاح کرده و رنگ آنها را روشن کنند.

در طول روند درمان، از یک بی حس کننده موضعی برای به حداقل رساندن ناراحتی استفاده می شود. پس از اتمام درمان، دندانپزشک به شما توضیح می دهد که چگونه می توانید با اجتناب از گاز گرفتن اجسام سخت یا استفاده از خمیر دندان بیش از حد ساینده، طول عمر ونیر را به حداکثر برسانید. اگر از روکش ونیر به درستی نگهداری شود، قبل از هر گونه نیاز به تعویض می توانند برای 15 سال یا بیشتر دوام بیاورند.

دندان هایم را سفید کنم یا از ونیر استفاده کنم؟

تصمیم بین انتخاب سفید کننده یا ونیر دندان به عوامل مختلفی مانند یکپارچگی، شکل و موقعیت دندان بستگی دارد. فاکتور دیگری که باید در نظر بگیرید این است که چه تعداد از دندان ها باید درمان شوند. اگر فقط یکی از دندان های شما لکه دار شده باشد، دندانپزشک شما می تواند با استفاده از ونیرهمرنگ با دندان های دیگر شما آن را درمان کند. با این حال، اگر تمام دندان‌های شما زرد و لکه‌دار هستند، می‌توانید از سفید کردن دندان‌ها به صورت حرفه‌ای و در مطب دندانپزشک استفاده کنید.

در بیشتر موارد شروع روند با روش سفید کردن دندان قبل از اقدام به درمان با ونیرعاقلانه تر بوده و کم تهاجمی تر است. شروع درمان با استفاده از روش سفید کردن دندان به شما این امکان را می دهد تا در مورد اینکه آیا استفاده از ونیر بعنوان اقدام بعدی ضروری است یا خیر تصمیم گیری کنید.

ترکیبی از روش های سفید کردن دندان و ونیر

اگر می خواهید روند درمانی اقتصادی داشته باشید، می توانید از ترکیب دو روش سفید کردن دندان و ونیر استفاده کنید. بسته به وضعیت دندان های شما، دندانپزشک شما می تواند از 4 تا 10 روکش ونیر برای قرار دادن روی دندان های قدامی شما استفاده کرده و برای بقیه دندان ها از روش های سفید کننده حرفه ای استفاده کند. به این ترتیب می‌توانید بدون استفاده از ونیر بر روی تمام دندان‌ها، طرح لبخند خود را اصلاح کنید.

کارشناسان TebMedTourism می توانند به شما کمک کنند تا بر حسب وضعیت دندان ها، هزینه و زمان شما کارآمدترین نوع درمان را انتخاب کنید. تیم حرفه ای دندانپزشکان ما در ایران می توانند طرح لبخند هالیوودی شما را با مناسب ترین قیمت ها سفید و درخشان کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان TebMedTourism به صورت رایگان تماس بگیرید.

Author: Leila Nazari

Publisher and SEO specialist: Mohamad Gerami

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

ابتسامة هوليود في إيران

Hollywood Smile in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 1930 288 903 98+

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟