آیا جراحی زیبایی کاشت مو می تواند ناموفق باشد؟

کاشت مو در ایران

چرا برخی از عمل های کاشت مو به شکست منجر می شوند؟

این روزها عمل زیبایی کاشت مو روشی رایج و مرسوم برای درمان طاسی و کم پشتی موها است. اما متأسفانه شاهد برخی از جراحی های ناموفق کاشت مو بوده ایم که نارضایتی بیماران را به دنبال داشته است. بعد از انجام برخی آزمایش ها و آنالیزها در بیماران مختلف، بعضی دلایل اصلی و عمده این نارضایتی ها را دریافتیم. ما قصد داریم در این مقاله به توضیح این دلایل بپردازیم. بنابراین اگر قصد انجام جراحی زیبایی کاشت مو را دارید، این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

کاشت مو در ایران
butterfly
کاشت مو در ایران

اولا: مطمئن باشید که تیم جراحی با تجربه و حاذق و کلینیک پیشرفته و مجهزی را برای انجام این عمل زیبایی انتخاب کرده اید. گاهی اوقات تیم جراحی تجربه کافی و صلاحیت لازم را برای انجام این عمل را ندارد و عمل زیبایی کاشت مو منجر به موفقیت نمی شود. به همین دلیل شما باید در انتخاب دکتر خود دقت کنید.

دوما: رعایت نمودن مراقبت های بعد از عمل در دوره نقاهت

برای دستیابی به نتیجه مطلوب بیماران باید مراقبت های دوره نقاهت عمل زیبایی کاشت مو را به خوبی انجام دهند. یکی از مهمترین موضوعات، توجه به دستورالعمل ها است. پزشکان و متخصصان معمولا دستور العمل ها و توصیه ها و اطلاعات کامل مربوط به دوره نقاهت عمل را که طی روزها و هفته های بعدی لازم الاجراست، در اختیار شما قرار می دهند. اجرای نادرست و نامناسب دستورالعمل ها مانند سیگار کشیدن، خراشیدن و خارندن ناحیه کاشت مو یا شستشوی نامناسب مو ممکن است نتیجه نامطلوبی را به دنبال داشته باشد.

بنابراین باید به توصیه های پزشک توجه داشته باشید و رهنمودها و هشدارهای پزشک خود را به طور دقیق و صحیح انجام دهید.

سوما: اطمینان حاصل کنید که شما کاندیدای ایده آل و مناسبی برای این جراحی زیبایی هستید.

به عبارت دیگر، قبل از انجام جراحی، شما باید آزمایشات مختلفی را انجام دهید. در طول معاینه پزشکی، پزشک آزمایشات مختلفی را انجام می دهد و روش های خاصی را برای ارزیابی شاخص هایی همچون پیامدهای آینده الگوهای ریزش مو، طبقه بندی ریزش مو و همچنین تشخیص ریزش مو را دنبال می کند. با بررسی این عوامل مشخص می شود که آیا شما کاندید مناسبی برای انجام این روش هستید.

کاشت مو در ایران

احتمالا در مورد افرادی که عمل ناموفق زیبایی کاشت مو را تجربه کرده اند، شنیده اید. اگر بیمار کاندید مناسبی برای این عمل زیبایی نباشد، ممکن است نتایج نامطلوب رخ دهد. بعنوان مثال بعضی اوقات ممکن است درجه ریزش مو برای انجام عمل جراحی زیبایی کاشت مو کافی نباشد یا ریزش مو به دلیل استرس باشد، بنابراین نیازی به کاشت مو ندارید. اگر ناحیه اهدا کننده مناسبی روی پوست سرتان وجود ندارد یا بانک موی شما ضعیف است، عمل زیبایی کاشت مو نمی تواند نتیجه مطلوبی برایتان به همراه داشته باشد.

کاشت مو در ایران

توصیه پایانی:

لازم نیست نسبت به انجام عمل زیبایی کاشت مو نگران باشید. اما قبل هر گونه اقدام، مسئله ضروری و مهم این است که بدنبال یافتن کلینیک مجهز و پزشکان باتجربه و حاذق کاشت مو باشید که سوالات شما را به طور دقیق پاسخگو باشند.

برای اطلاعات کامل تر مقاله : همه چیز در مورد کاشت مو در ایران را مطالعه نمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

همه چیز در مورد کاشت مو

Hair transplant in Iran

زراعة الشعر في إيران

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟