ایران کشوری منحصر به فرد در زمینه خنده های هالیودی و ارتودنسی

ارتودنسی دندان

خنده های هالیودی و ارتودنسی در ایران

ارتودنسی دندان و لبخند هالیوودی

 لبخند زیبا یکی از ویژگی ها و عواملی است که در روابط ما در جامعه نقش مهم و موثری ایفا می کند و باعث افزایش اعتماد به نفس ما می شود. طی سال های اخیر دندانپزشکی ، مانند سایر شاخه های پزشکی ، پیشرفت زیادی به خود دیده است. این روزها به وضوح مشاهده می کنیم ، که دندانپزشکی دیگر به درمان های سنتی همچون پر کردن و کشیدن دندان محدود نمی شود ، بلکه درمان های جدیدی نیز به آن اضافه شده که نتایج شگفت انگیزی را در زندگی افراد به دنبال دارد. سالها پیش فقط می توانستیم لبخند زیبا ، دندان های سفید را از پشت شیشه تلویزیون یا بر روی پرده سینما در چهره بازیگران محبوبمان مشاهده کنیم. به همین دلیل فکر می کردیم لبخند زیبا رویایی دست نیافتنی است. اما پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شد که  بتوانیم همچون ستاره های سینما رویای دیرینه خود یعنی لبخندی سفید و درخشان را تجربه کنیم. با این حال ، باید بدانیم که لبخند هالیودی فقط به اقدامات درمانی دندان منحصر نمی شود ، بلکه شامل کلیه اقداماتی است که بر روی دندان ها ، دهان و فک انجام می شود. نوع و کیفیت لبخند هالیودی از فردی به فرد دیگر یا بین زن و مرد متفاوت است. بنابراین بیماران باید برای دستیابی به این مهم تمام اقدامات لازم و ضروری را در مورد دندان های خود انجام دهند.

butterfly

به طور کلی، می توانیم اقدامات درمانی رایج برای دستیابی به لبخند هالیودی را به چندین نوع تقسیم کنیم:

  • ارتودنسی
  • سفید کردن دندان ها
  • ایمپلنت های دندانی
  •  پر کردن دندان
  • دندان مصنوعی
  • درمان لثه
  • جراحی دهان و فک
  • زیبایی دندان با لیزر

چگونه می توانیم لبخند هالیودی داشته باشیم؟

لبخند هالیودی به دندان هایی منظم ، براق و سالم گفته می شود  که می توان  به روش های مختلفی آن را ایجاد کرد. اما  با توجه به شرایط ما کدام روش مناسب تر است؟

لبخند هالیوود و روکش دندان

ارتودنسی دندان

قبل از هر چیز ابتدا، باید به یک دندانپزشک باتجربه مراجعه کنید تا دندانپزشک دندان های شما را با نهایت دقت معاینه کند. زیرا از این طریق پزشک می تواند به تمام مشکلات موجود دهان  و دندان شما که منجر به ایجاد ظاهری ناخوشایند شده، پی ببرد و به درستی تشخیص دهد مشکل اصلی شما چیست؟ چگونه باید آن را معالجه کنید ؟ اگر شما دندان های نامنظمی دارید پزشک می تواند برای شما ارتودنسی  را تجویز کند.

ارتودنسی دندان

 عمل زیبایی ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی به کلیه روشهایی گفته می شود که باعث نظم دندان و اصلاح نابهنجارهای فکها می شود.به عبارت دیگر ارتودنسی  یک جراحی ارتوپدی است که کلیه مشکلات فک را که در اثر بی نظمی دندانها ، روابط نامتناسب فکها  (فک بالا و پایین) یا هر دو اتفاق می افتد را  اصلاح می کند.

انواع ارتودنسی دندان

ارتودنسی دندان را می توان بر اساس نوع و جنس پایه های آن نام گذاری می کنند بنابراین ، می توان گفت  که عمل زیبایی ارتودنسی دندان به چهار بخش تقسیم می شود:

  • ارتودنسی فلزی: در این نوع ، جنس سوتین های ارتودنسی کاملاً از مواد فلزی تشکیل شده است. از این نوع ار تودنسی به عنوان ارزانترین و شایعترین و موثرترین روش درمانی نام می برند.
  • ارتودنسی سرامیکی: این نوع ارتودنسی از جنس سرامیک رنگ روشن و سیم های فلزی رنگ روشن ساخته شده است. این نوع ارتودنسی بسیار گران و برای جلوگیری از تغییر رنگ آن نیاز به نظافت زیاد و دقیق دارد..
  • ارتودنسی داخلی: بیشتر جوانان ، به ویژه دختران ، انجام این نوع ارتودنسی را ترجیح می دهند زیرا همانطور که از نام آن مشخص است، سوتین های ارتودنسی کاملا در پشت دندان وداخل دهان ناپدید می شوند و روی دندان ها ظاهر نمی شوند ، اما  هزینه زیاد ، سختی نظافت و طولانی بودن نتیجه از معایب آن به شمار می آید.
  • ارتودنسی شفاف: در این نوع ارتودنسی  بیمار از بریس های شفافی استفاده می کند که مختص او  ساخته می شود و باید هر دو هفته یکبار آن ها را تعویض کند. بیمار باید هر دو هفته تقریباً 18-30 قالب مختلف را  متناسب با تغییر فاصله بین دندانها استفاده کند.

چه مدت باید از ارتودنسی ها استفاده کرد؟

ما نمی توانیم زمان دقیقی را برای ارتودنسی دندان ها تعیین کنیم.  پاسخ دقیق به این سوال به چندین فاکتور مختلف از جمله سن ، نوع ارتودنسی ، مقدار و مساحت فاصله بین دندانها ، میزان توجه بیمار به دستورالعمل های پزشک بستگی دارد.

ارتودنسی دندان

مراقبت از ارتودنسی

پس از انجام عمل زیبایی ارتودنسی،  باید نسبت در مراقبت و نگهداری از آن  بسیار دقیق باشیم. در اینجا به مهمترین موارد آن اشاره می کنیم:

از خوردن غذاهای جامد  و سفت مانند آب نبات سفت ، ذرت بو داده ، و آدامس خودداری کنید

از مصرف نوشابه ، شیرینی و مواد قندی که مستقیماً به مینای دندان آسیب می زند خودداری کنید. برای تمیز کردن دندان ها از مسواک ، نخ دندان و خمیر دندان استفاده کنید

حداقل سالی دو بار به دندانپزشک مراجعه کنید

چرا ایران گزینه مناسبی برای انجام عمل زیبایی ارتودنسی است؟

ایران کشوری ایده آل و منحصر به فرد برای درمان بیماری ها و مشکلات دندانی به ویژه ارتودنسی است ، زیرا ایران از بهترین فناوری ها ، کلینیک های دندانپزشکی و پزشکان باتجربه برخوردار است و می تواند بهترین خدمات را با قیمت مناسب به بیماران ارائه دهد ، در حالی که درمان بیماریهای دندانپزشکی به ویژه اقدامات زیبایی در سایر کشورها بسیار گران است. بطوریکه برخی از بیماران در کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی به دلیل گرانی نمی توانند مشکلات و بیماری های دهان و دندان خود را درمان کنند. درحالیکه ، ایران فرصت  بسیار خوبی برای بیماران سایر کشورها فراهم می کند تا اقدامات زیبایی و درمانی را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه انجام دهند و از مکان های فرهنگی و شهرهای توریستی ایران بازدید کنند.

برای کسب اطلاعات کاملتر، مقاله همه چیز در مورد لبخند هالیوود را مشاهده بفرمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

ابتسامة هوليود في إيران

Hollywood Smile in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟