بهترین روش عمل زیبایی کاشت مو چیست؟

کاشت مو

بهترین روش عمل زیبایی کاشت مو چیست؟

عمل کاشت مو در ایران

تمام افرادی که از ریزش و طاسی مو سر رنج می برند و قصد انجام عمل زیبایی کاشت مو را دارند، دوست دارند برای حل این مشکل بهترین روش کاشت مو را انتخاب کنند.

کاشت مو

بهترین روش برای کاشت مو روشی است که عوارض کمی داشته باشد و ظاهری طبیعی و زیبا به فرد بدهد. همانطور که قبلاً گفتیم، دو روش برای عمل زیبایی کاشت مو مرسوم و رایج است. در حال حاضر عمل زیبایی کاشت مو به دو طریق، کاشت واحد فولیکولی یا FUE  و دیگری پیوند واحد فولیکولار یاFUT   انجام می شود.

butterfly

ابتدا اجازه دهید انواع کاشت مو را بشناسیم و نکات مثبت و منفی هر یک را توضیح دهیم. در هر دو روش عمل زیبایی کاشت مو، فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده برداشته می شود و سپس در مناطق گیرنده و مورد نظر قرار داده و کاشت می شود. به عبارت دیگر، موهای جدید به مناطقی که از کم مویی و طاسی رنج می برند، پیوند می شوند. عمل زیبایی کاشت مو در هر دو روش با بی حسی موضعی انجام می شود. با این حال ، هر دو روش دارای مزایای مثبت و منفی هستند.

بین دو روش کاشت مو تفاوت های کمی وجود دارد اما همین تفاوتهای اندک، نتایج متفاوتی را برای افراد به همراه دارد. در واقع براساس شرایط جسمانی بیمار، می توان گفت چه روشی برای انجام عمل زیبایی کاشت مو مناسب است. بنابراین انتخاب بهترین روش در مورد نوع و روش اجرای عمل زیبایی کاشت مو به تشخیص پزشک متخصص کاشت مو بستگی دارد.

کاشت مو

روش اول کاشت مو: پیوند واحد فولیکولار یاFUT

این روش قدیمی ترین، پرکاربردترین و ارزانترین روش کاشت مو محسوب می شود. طی فرآیند پیوند واحد فولیکولار یاFUT ، پزشک مقداری از بافت اسکالپ یا پوست سر به همراه فولیکول های مو به طول 20 تا 25 سانتی متر و عرض 1-2 سانتی متر را از ناحیه پشت سر،  که به عنوان  ناحیه اهدا کننده شناخته می شود، خارج می کند، سپس آن را زیر میکروسکوپ به قطعات کوچک تر تقسیم می کند و سپس در مناطق طاس و کم مو که به عنوان مناطق گیرنده شناخته می شوند، پیوند می کند. در نهایت، پزشک سر را به شکلی بخیه می زند که در آن فضاها مشخص و هویدا نباشد. حدودا دو ماه بعد از انجام روش پیوند واحد فولیکولار یاFUT موهای کوتاه شروع به رشد و نمو می کنند. شما می توانید نتایج نهایی را طی یک دوره 6-8 ماهه مشاهده کنید. موهای جدید  دراین مدت به طور طبیعی شروع به رشد می کنند.

ویژگی ها و مزایای مثبت عمل کاشت مو به روش FUT :

هزینه این روش درمانی نسبت به روشهای دیگر کمتر و ارزانتر است.

در این فرآیند، فرصت کافی برای انجام تمام مراحل آن یعنی، برداشت، کاشت و بخیه زدن در یک روز میسر است .

در طی این روش به فولیکول های مو هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود.

کاشت مو

روش دوم کاشت مو: کاشت واحد فولیکولی یا FUE

 در حال حاضر، کاشت مو به روش واحد فولیکولی  FUE جدیدترین و پیشرفته ترین روش کاشت مو در جهان محسوب می شود. به طور گسترده ای از این روش برای انجام عمل زیبایی کاشت مو در زنان و مردان استفاده می شود. در این روش پزشک فولیکول های مو را از ناحیه اهدا کننده می گیرد و سپس این فولیکول ها را در بطری هایی که حاوی مایع مغذی خاصی هستند، نگهداری می کند و پس از آن پزشک متخصص درقسمت های گیرنده  شکافی ایجاد می کند و با استفاده از دستگاه پانچ به دقت آنها را یکی یکی در منطقه مورد نظر پیوند مو می کند.روش کاشت واحد فولیکولی FUE طولانی ترین فرآیند کاشت مو است. زیرا  این روش کاشت مو حداقل به 8 ساعت زمان نیاز دارد.

کاشت مو

ویژگی ها و مزایای مثبت عمل کاشت مو FUE :

شیوه کاشت واحد فولیکولی FUE  روشی ایمن و مطمئن است و به خصوص اینکه بعد از عمل زیبایی کاشت مو به روش واحد فولیکولی یا FUE  هیچ گونه عوارض جانبی، خطرات و عوارضی خاصی به چشم نمی خورد .

به عبارت دیگر، در فرآیند کاشت واحد فولیکولی یا FUE  هیچ گونه اثر منفی و تورمی به چشم نمی خورد. دوره نقاهت آن کوتاه است و بیمار می تواند در کمترین زمان ممکن به بهبودی و سلامت خود دست یابد.

برخی از بیماران از کمی درد و تمایل به خارندن محل جراحی  بعد از کاشت شکایت دارند.

این عوارض کاملا طبیعی است که با گذشت چند روز بعد از جراحی بهبود می یابد و برطرف می شود. نتایج اولیه روش کاشت واحد فولیکولی  FUE  پس از 4-3 ماه و نتایج نهایی آن بین 9 ماه تا یک سال ظاهر می شود. اما هزینه روش کاشت واحد فولیکولی FUE  بیشتر و گران تر از روش اول است.

توصیه نهایی: شما باید از مناسب ترین روش برای انجام عمل زیبایی کاشت مو استفاده کنید. پزشک متخصص شما می تواند این روش را با توجه به شرایط جسمی شما تشخیص دهد. بنابراین باید به تشخیص دکتر خود اعتماد کنید تا بتوانید به بهترین نتیجه با کمترین میزان استرس دست یابید.

برای اطلاعات کامل تر مقاله : همه چیز در مورد کاشت مو در ایران را مشاهده نمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

همه چیز در مورد کاشت مو

Hair transplant in Iran

زراعة الشعر في إيران

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟