تاکسی سلامت

تاکسی سلامت

هدف از راه اندازی تاکسی سلامت، ارائه خدمات پذیرش و حمل ونقل بیمارانی می باشد که نیاز به دریافت خدمات پزشکی- درمانی سرپایی یا بستری بیمارستانی دارند . تاکسی سلامت با دارا بودن کادر حرفه ای و مباشرین درمان دوره دیده و وسایل حمل و نقل VIP و درصورت نیاز آمبولانسهای مجهز و به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه شما راه اندازی گردیده و با  بهره گیری از ارتباطات کامل با مراکز درمانی وپزشکان در تهران و سراسر ایران در هر لحظه از شبانه روز، آماده ارائه خدمات با کیفیت تخصصی می باشد .

لوگو تاکسی سلامت

تاکسی سلامت قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن، امور پذیرش و همراهی در بیمارستانها ومراکز درمانی و کلینیک های درمانی _ زیبایی را انجام دهد . شایان ذکر است پیشنهاد تاکسی سلامت به شما معرفی بیمارانتان به بهترین پزشکان، مراکز درمانی وبیمارستان ها می باشد. یکی دیگر از اهداف تاکسی سلامت ارائه خدمات درمانی به تمامی استان ها وشهرستان های ایران است بیمارانی که تمایل به درمان در شهرهای دیگر ویا تهران را دارند، به راحتی میتوانند به تاکسی سلامت اعتماد کرده و بهترین خدمات را با مجرب ترین پزشکان وکادر درمانی از تاکسی سلامت مطالبه کنند. از دیگر خدمات تاکسی سلامت تسهیل در جابه جایی افراد دیالیزی می باشد. دیگر تسهیلات تاکسی سلامت امکان استفاده از آمبولانس وتاکسی های مدرن برای افرادی است که از مشکل حرکتی وجسمی رنج می برند.

آیکون تاکسی

نحوه انتقال بیماران توسط تاکسی سلامت

مباشرین دوره دیده و یا پرستاران مجرب تاکسی سلامت بیماران شما را از درب منزل تا مراکز درمانی و بالعکس همراهی می کنند.

افرادی که به دلیل مشغله کاری قادر به همراهی بیماران خود نیستند، می توانند با خیال آسوده بیماران خود را به تاکسی سلامت بسپارند و از منزل یا محل کار، پروسه درمان را رصد کنند .

یکی دیگر از خدمات رفاهی تاکسی سلامت، انتقال بیماران از شهرستانها به تهران و از تهران به شهرستانها می باشد .

تاکسی سلامت

لازم به ذکر است که کلیه خدمات از جمله پذیرش، بستری وترخیص به عهده و با تضمین تاکسی سلامت صورت می گیرد.

طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم
طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

تلفن تماس و واتساپ:

7802 851 0912

ارسال درخواست (کلیک کنید)

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟