جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن یکی از روش های زیبایی اندام های بدن می باشد که برای زیبایی ناحیه تناسلی خانم ها و برطرف کردن برخی مشکلات پزشکی انجام می شود. در اکثر خانم ها با افزایش سن و بر هم خوردن تعادل هورمون های جنسی و همچنین در اثر عواملی مثل زایمان و بارداری، نیاز برای انجام عمل های جراحی زیبایی واژن پیش می آید.

جراحی زیبایی واژن انواع مختلفی دارد که در این نوشته به توضیح آنها خواهیم پرداخت. در ابتدا بگذارید با این نوع جراحی بیشتر آشنا شویم.

جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن چیست و به چه منظوری انجام می شود

جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی نوعی عمل زیبایی می باشد که به منظور اصلاح ساختارهای کلی واژن و بهبود ظاهر آن، انجام می شود. در این نوع جراحی، عواملی مانند ظاهر، رنگ، و حتی اندازه واژن به نحوی اصلاح می شود که فرد رضایت کامل از ظاهر واژن خود داشته باشد.

لابیاپلاستی علاوه بر جنبه های ظاهری، باعث بهبود عملکرد دستگاه تناسلی خانم ها نیز می شود و از بسیاری از بیماری های ثانویه مثل عفونت و احساس افسردگی و عدم رضایت جنسی در زوجین، جلوگیری می نماید.

جراحی زیبایی واژن

انواع روش های جراحی زیبایی واژن

از روش های مختلفی برای لابیاپلاستی استفاده می شود که در هر کدام قسمت خاصی از واژن مورد اصلاح و زیباسازی قرار می گیرد. این روش ها مزایا و معایب مختلفی دارند که شما بسته عمل مورد نیاز و همچنین عواملی مانند بودجه و تخصص پزشک، به انتخاب آنها می پردازید.

چند مورد از انواع روش های لابیاپلاستی عبارتند از:

  1. عمل زیبایی واژن.

زیبایی واژن یکی از عوامل مهم برای افزایش اعتماد به نفس خانم ها در حین رابطه جنسی با همسر خود می باشد. اصلاح ساختاری واژن به منظور افزایش تناسب و هماهنگی ظاهری و ساختاری آن با سایر اجزای بدن مثل رنگ پوست، و همچنین برای افزایش لذت جنسی فرد انجام می شود. عمل زیبایی واژن جزو پرطرفدارترین عمل های زیبایی زنان محسوب می شود. نمونه ای از این عمل های زیبایی، لابیاپلاستی و عمل زیبایی کلیتوریس می باشد.

  1. عمل روشن سازی واژن.

این نوع لابیاپلاستی، توسط متخصص جراح زیبایی زنان و با استفاده از لیزر انجام می شود و از طریق آن پوست تیره و غیر قابل قبول اطراف واژن به وسیله روش های جوان سازی، مجددا به رنگ روشن تر و زیباتر تبدیل می شود.

  1. تزریق مواد پرکننده پوستی.

در افراد لاغر به منظور حجیم تر کردن و افزایش حجم واژن، از مواد پرکننده مانند ژل و چربی برای تزریق در این ناحیه استفاده می شود. جراحی زیبایی واژن به وسیله تزریق ژل و چربی، در لبه خارجی اطراف واژن انجام شده و باعث بهبود حجم و ظاهر کلی واژن می شود

  1. عمل واژینوپلاستی.

واژینوپلاستی نوعی عمل جراحی زیبایی واژن می باشد که به منظور تنگ تر کردن اندازه واژن و زیباسازی و ترمیم آن صورت می گیرد. از این عمل در کنار عمل هایی مثل لابیاپلاستی، به منظور اصلاح کلی ظاهر واژن و قسمت های خارجی آن، استفاده می شود.

  1. عمل پرینورافی.

این عمل یکی از اصلی ترین گزینه های اصلاح واژن در مواردی مثل شل شدن دیواره های واژن و پوست آویزان آن می باشد. به طور معمول در اثر عواملی مثل زایمان طبیع و بارداری، ماهیچه های موجود در دیواره واژن، به دلیل فشار زیاد، دچار حالت شل شدگی می شوند که از این عمل برای اصلاح و تنگ تر کردن مجرای واژن استفاده می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟