حقایقی درخصوص اهدای تخمک

اهدای تخمک

حقایقی درخصوص اهدای تخمک

اهدای تخمک همیشه جای بحث بسیاری بوده است تا جایی که برخی اعتقاد دارند اهدای تخمک صرفا برای پر کردن جیب پزشکان می باشد!

هرچند اغلب افرادی که تخمک خود را اهدا کرده اند، اعتقاد دارند که این تخمک هدیه ای برای کسانی است که به آن نیاز دارند نه کسانی که خواهان در اختیار گرفتن تخمک اختصاصی برای خود هستند.

اهدای تخمک
butterfly

اهدای تخمک در اصل نوعی درمان برای کمک به فردی است که نمی تواند باردار شود.

برای زن نابارور، با کمک فردی که تخمک خود را اهدا می کند، در محیط آزمایشگاهی جنین تشکیل می شود و این جنین به رحم خانم با مشکل تولید تخمک منتقل می شود. این درمان در بیمارستان یا کلینیک درمان ناباروری صورت می گیرد. برای آمادگی جنین برای انتقال به رحم، بین 48 تا 96 ساعت زمان نیاز می باشد.

افرادی که تخمک اهدا می کنند و نیز افرادی که با تخمک اهدایی باردار می شوند، این پروسه درمانی را یک تغییر و اتفاق فوق العاده در زندگی شان توصیف می کنند.

اهدای تخمک
اهدای تخمک

اهدای تخمک برای افرادی که از این تخمک های اهدایی استفاده می کنند، این فرصت طلایی را فراهم می کند تا بدون نگرانی از نازایی، باردار و بچه دار شوند. هرچند همه اهداکنندگان تخمک نمی توانند تخمک مناسبی به شما هدیه کنند، از این رو باید اهداکننده مناسبی که توانایی تولید تخمک مناسب را داشته باشد، انتخاب کنید.

درصورتی که مرد نتواند اسپرم مناسب نیز تولید کند، والدین باید از اسپرم اهدایی نیز استفاده کنند.

یکی از دلایلی که زوجین نابارور از تخمک اهدایی استفاده می کنند، برای این است که بتوانند فرزند آوری داشته باشند.

افرادی که این روش را برای درمان ناباروری انتخاب می کنند، معمولا چندین سال ناموفق را برای درمان ناباروری خود و استفاده از داروهای مختلف گذرانده اند. البته روش تخمک اهدایی برای زوجینی که علیرغم مصرف داروهای کمک باروری، موفق به باردار شدن نشده اند، موثرتر و بهتر می باشد.

اهدای تخمک
اهدای تخمک

اهدای تخمک به خانم ها کمک می کند تا تشکیل خانواده بدهند و فرزند دار شوند. به این معنی که اگر خانمی نیاز به انجام عمل جراحی برای باردار شدن داشته باشد، درصورتی که از تخمک اهدایی استفاده کند، نیازی به نگرانی در خصوص این عمل ندارد. این روش برای خانم هایی که داروهای کمک باروری استفاده کرده اند اما موفق به باردار شدن نشده اند، می تواند مفید باشد.

اهدای تخمک هم برای اهدا کننده تخمک و هم برای گیرنده تخمک سودآور است. از آنجایی که تخمک های اهداکننده تخمک برای ایجاد یک زندگی جدید استفاده خواهد شد، به احتمال قوی تخمک های خوب و بالغی خواهند بود و احتمال عفونی شدن کمتری خواهند داشت، پس در نتیجه منجر به ایجاد یک زندگی جدید با کمک تخمک اهدایی خواهد شد.

اهدای تخمک
tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟