روش های افزایش شانس موفقیت آی وی اف (IVF)

شانس موفقیت آی وی اف

شانس موفقیت آی وی اف (IVF)

رایج ترین روش درمان ناباروری، آی وی اف (IVF) می باشد. امروزه بسیاری از زوجین نابارور برای باردار شدن از این روش استفاده می کنند. بطور کلی درمان ناباروری با آی وی اف (IVF) شانس موفقیت بالایی دارد. اما به خاطر بسپارید که با رعایت برخی نکات ساده، می توانید شانس موفقیت لقاح مصنوعی یا آی وی اف (IVF) را به مقدار زیادی افزایش دهید. در این مقاله به نکاتی که شانس موفقیت لقاح مصنوعی (IVF) را افزایش می دهد می پردازیم و شما می توانید با رعایت این نکات، شانس لقاح مصنوعی (IVF) را به مقدار زیادی افزایش دهید.

لقاح مصنوعی

نکاتی که اشاره می شود، از منابع معتبر و مورد تایید می باشد و می توانید با اطمینان، این نکات را رعایت کرده و شانس موفقیت آی وی اف (IVF) را افزایش دهید.

butterfly

روش های افزایش شانس موفقیت آی وی اف (IVF)

در مرحله اول، سعی کنید به متخصص زنانی مراجعه کنید که ماهر و با تجربه باشد. مراکز باروری مختلفی وجود دارند اما سعی کنید لقاح مصنوعی (IVF) خود را توسط یک پزشک با تجربه انجام دهید تا شانس موفقیت آی وی اف (IVF) خود را بالاتر ببرید.

لقاح مصنوعی

بهتر است قبل از لقاح مصنوعی (IVF)، تست هیدروسالپنکس انجام دهید. هیدروسالپنکس مایعی است که در لوله های فالوپ وجود دارد و وجود این مایع، یک بارداری طبیعی را ممکن می کند و در درمان ناباروری به روش آی وی اف (IVF) نیز موثر است. قبل از آی وی اف (IVF)، باید تست هیدروسالپنکس را انجام دهید تا وجود این مایع در لوله های فالوپ شما تایید گردد تا مشکلی در حین آی وی اف (IVF) پیش نیاید.

لقاح مصنوعی

استفاده از قرص فولیک اسید یکی دیگر از راه های افزایش شانس موفقیت آی وی اف (IVF) می باشد. این مکمل دارویی را به مدت حداقل 3 ماه و روزی یک عدد مصرف کنید. مطالعات متعدد نشان می دهد فولیک اسید شانس موفقیت آی وی اف (IVF) را افزایش می دهد. البته قبل از شروع داروی مکمل، با پزشک خود در مورد میزان مصرف آن، مشورت کنید.

اگر سن شما بالای 40 سال باشد، بهتر است حداقل 2 جنین منتقل گردد تا شانس موفقیت آی وی اف (IVF) بالاتر رود. این تصور که انتقال یک جنین بهتر است، اشتباه است. انتقال یک جنین فقط در شرایط خاصی موفقیت آمیز است، بنابراین اگر سن شما بالای 40 سال است، باید برای افزایش موفقیت لقاح مصنوعی (IVF)، بیش از 2 جنین منتقل گردد.

لقاح مصنوعی
لقاح مصنوعی

سعی کنید در حین این پروسه درمانی انتقال جنین، اصلا عطسه یا سرفه نکنید. اگر سرماخوردگی دارید، از پزشکتان درخواست کنید که برای علائمی نظیر عطسه و سرفه دارو تجویز نماید تا انتقال جنین بعد از لقاح مصنوعی (IVF)، به خوبی انجام گیرد.

مراقب خودتان باشید. معمولا بعد از پروسه انتقال جنین در کلینیک باروری، توصیه های مراقبتی به درستی و کامل اعلام نمی شود، اما به این نکته توجه داشته باشید که باید قبل و بعد از پروسه آی وی اف (IVF)، از خود و همسرتان مراقبت کامل نمایید.

مصرف کافئین را برای حداقل 1 هفته قبل از اخذ اسپرم و تخمک محدود کنید، الکل مصرف نکنید، سعی کنید فعالیت ورزشی انجام دهید و بهتر است از طب سنتی در روز اخذ اسپرم و نیز چند روز قبل از روز انتقال جنین استفاده نکنید.

سعی کنید آرام باشید و کارهایی انجام دهید که شما را آرام می کند.

بلافاصله بعد از انتقال جنین، به رختخواب نروید. سعی کنید فعالیت های طبیعی روزانه خود را طبق روال سابق انجام دهید. برای مثال به همراه همسرتان برای نهار به یک رستوران شیک بروید. فعالیت های روتین زندگی خود را انجام دهید و از شرایط طبیعی زندگی خود خارج نشوید.

آی وی اف

برای دریافت اطلاعات کامل تر مقاله: همه چیز درباره آی وی اف (IVF) در ایران را مطالعه بفرمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

IVF in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟