عوارض و خطرات عمل زیبایی پروتز سینه

پروتز سینه

عمل حجم دهی سینه یا پروتز سینه

عوارض و خطرات عمل زیبایی پروتز سینه

این روزها، شاهد جراحی های زیبایی بی شماری در سرتاسر جهان هستیم. پروتز سینه که به آن ماموپلاستی نیز گفته می شود ، یک جراحی زیبایی برای تغییر اندازه پستان ها است.

برخی از زنان برای افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس خود ، تصمیم به انجام عمل زیبایی حجم سینه گرفته اند. هرچند که انجام جراحی پلاستیک یک تصمیم کاملاً شخصی است. اما مانند هر عمل جراحی دیگر ، عمل افزایش حجم سینه دارای برخی چالش ها و عوارض جانبی پزشکی است. بنابراین قبل از هر اقدامی ، شما باید اطلاعات کافی در مورد این جراحی و عوارض جانبی آن و داروهای مورد استفاده در حین جراحی یا مراقبت های بعد از عمل بدست آورید. زیرا از این طریق می توانید آگاهانه در مورد عمل زیبایی افزایش حجم سینه تصمیم بگیرید. بهتر است با یک جراح پلاستیک مشورت کنید اما اگر وقت ندارید ، این مقاله را به دقت مطالعه کنید زیرا ما بر آنیم طی این مقاله خطرات و عوارض جانبی عمل زیبایی افزایش سینه را توضیح دهیم.

butterfly

چگونه برای عمل حجم دهی سینه یا پروتز سینه آماده شوید

به طور کلی دو نوع پروتز سینه  به نام سالین و ژل سیلیکون وجود دارد .  قبل از هر تصمیمی باید با جراح پلاستیک مشورت کنید و از او در مورد انتظارات خود مانند اندازه ، احساس و ظاهر پستان صحبت کنید. پزشک می تواند تشخیص دهد که کدام یک برای شما بهتر و مناسب تر است. اما شما باید فردی واقع بین باشید. لطفاً این موارد را با دقت مطالعه کنید

پروتز سینه

1-عمل زیبایی پروتز سینه  از افتادگی پستان شما جلوگیری نمی کند. اگر انتظار دارید که با انجام این عمل زیبایی شلی و آویزان بودن  پستان خود را اصلاح کنید، عمل زیبایی پروتز سینه  نمی تواند به تنهائی به شما کمک کند ، شما باید علاوه بر عمل زیبایی پروتز سینه ، عمل لیفت سینه را  نیز انجام دهید.

2 هیچ تضمینی نسبت به عمر ایمپلنت های سینه وجود ندارد. معمولاً طول عمر ایمپلنت های سینه 10 سال است. اما برخی از عوامل مانند افزایش یا کاهش وزن ، افزایش سن می تواند در طول عمر ایمپلنت ها تاثیرگذار باشد.

3-عمل زیبایی پروتز سینه می تواند اختلالات و مشکلاتی در شیردهی به وجود آورد. اگر قصد دارید عمل زیبایی پروتز سینه انجام دهید و نوزاد دارید ، باید بدانید بعد از عمل زیبایی پروتز سینه ممکن است در شیردهی با چالش هایی روبرو شوید

4ممکن است به اسکن MRI نیاز داشته باشید

در هر دو نوع عمل زیبایی پروتز سینه ، پارگی ممکن است به دلیل خطای جراحی ، زمین خوردن یا بعضا به دلیل فشار  های وارد شده حین ماموگرافی روی پستان رخ دهد. پارگی های کاشت سالین به راحتی قابل تشخیص است اما پارگی ژل سیلیکون تنها با MRI قابل تشخیص است که در این حالت جراح به شما توصیه می کند سیلیکون ها را خارج کنید. به همین دلیل ، توصیه می شود زنانی که عمل زیبایی پروتز سینه  با ژل سیلیکون را انجام داده اند سه سال پس از کاشت و بعد از آن هر دو سال یک بارMRI انجام دهند.

پروتز سینه

خطرات و عوارض جانبی پروتز سینه

1عوارض ناشی از بیهوشی، داروها یا سایر مواد.

اگر به داروی خاصی حساسیت دارید ، بهتر است به پزشک خود اطلاع دهید زیرا با این روش تیم جراحی می تواند از تداخل  ومسمومیت دارویی و آلرژی جلوگیری کند.

2جای زخم یا مشکلات ترمیم زخم.

بندرت دیده شده است که زخم ناشی از جراحی بهبود پیدا نکند و باعث ناراحتی بیمار شود اما در صورت ایجاد برش امکان آن وجود دارد.

3- لخته شدن خون ، هماتوم و سایر عوارض بعد از جراحی.

برای جلوگیری کردن از  این خطر ، بیمار باید دستورالعمل های پزشک را با دقت دنبال کند.

4- عفونت.

اگرچه بیشتر بیمارستانهای مدرن و پیشرفته سعی در تمیز و استریل نگه داشتن محیط بیمارستان ، اتاق عمل و اتاق ریکاوری دارند ، اما همیشه خطر عفونت و حمله میکروبی وجود دارد.

توصیه پایانی: برای کاهش این خطرات ، در انتخاب پزشک و بیمارستان خود بسیار دقت کنید و تمام سوالات خود را مستقیماً با جراح پلاستیک خود مطرح کنید.

برای کسب اطلاعات کامل تر، مقاله جراحی زیبایی بزرگ کردن سینه را مشاهده بفرمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

عمل بزرگ کردن سینه در ایران

Breast Augmentation in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟