فواید عمل افزایش سایز سینه

بزرگ کردن سینه

عمل افزایش سایز سینه

افزایش سایز سینه ، که معمولا با عناوین بزرگ کردن سینه یا فرم دهی سینه نیز شناخته می شود، یک روش جراحی با استفاده پروتز سینه یا ایمپلنت سینه  و نیز ماموپلاستی  با تزریق چربی  برای افزایش سایز سینه های بیمار می باشد. زنان بسیاری در بخشی از دوران زندگی خود برای افزایش اعتماد به نفس خود و روبروشدن با یکی از چالش برانگیزترین نیاز جامعه یعنی پیدا کردن همسر، عمل افزایش سایز سینه را انجام می دهند.

بزرگ کردن سینه
لیفت سینه
butterfly

بزرگ کردن سینه گزینه مطلوبی برای اغلب زنان نمی باشد. افزایش سایز سینه نوعی عمل زیبایی تصور می شود که ممکن است جای زخم و علامت باقی بگذارد بخصوص پس از عمل  ماستوپکسی (mastectomy) که معمولا برای رفع آنها با دشواری یا درد همراه خواهد بود. اکثر زنان که عمل افزایش سایز سینه را انجام دادند بیان کردند که اگر می توانستند، این عمل را توسط جراح دیگری انجام می دادند. همچنین اکثر زنان از اینکه این عمل  ممکن است جذابیت کمی را برای آنها بجا بگذارد و یا تناسب سینه ها بدرستی رعایت نشود، ابراز نگرانی می کنند.

افزایش سایز سینه روشی غیر تهاجمی است که می تواند بهترین نتایج را در برداشته باشد. جراحی افزایش سایز سینه می تواند با بی حسی موضعی یا بی هوشی عمومی، جراحی لاپاروسکوپیک یا جراحی باز انجام گیرد. متداول ترین برش های استفاده شده شامل برش نوک سینه و هاله سینه یا برش عمودی در اطراف نوک سینه است. قسمت بالای این ناحیه نیز گزینه مناسبی برای افزایش سایز سینه می باشد.

بزرگ کردن سینه
بزرگ کردن سینه

جراحی افزایش سایز سینه در صورتی که توسط جراح پلاستیک دارای صلاحیت انجام گیرد، روش مطمئنی می باشد. اما اگر در رابطه با سلامت جسمانی خود نگرانی داشتید حتما قبل از عمل با پزشک جراح پلاستیک خود در این رابطه مشورت نمایید. ممکن است از شما خواسته شود که داروهایی را مصرف نمایید که باعث کاهش اثرات منفی محتمل پس از این عمل شود اما عوارض عمل بزرگ کردن سینه اغلب خفیف و موقتی خواهند بود تا زمانی که به توصیه های جراح پلاستیک خود عمل نمایید.

عمل بزرگ کردن سینه فواید بسیاری دارند. نخست اینکه بهبودی فیزیکی مشهودی در ظاهر سینه ها  بوجود خواهد آمد که موجب افزایش اعتماد بنفس شما خواهد شد. همچنین زنان با افزایش جذابیتی که در مقابل مردان احساس می کنند، احترام بیشتری کسب خواهند کرد. مزیت سوم این است که افزایش سایز سینه می تواند شکل فیزیکی سینه ها را تغییر دهد و باعث پر بودن و خوش فرم شدن سینه ها می گردد. زنی که سینه افتاده دارد می تواند این نتایج را پس از عمل افزایش سایز سینه ها تجربه نماید. در نهایت عمل بزرگ کردن سینه به شما اعتماد به نفس و شخصیتی خواهد داد که بتوانید به اهداف و رویاهای خود دست پیدا کنید.

عمل بزرگ کردن سینه یک گزینه درمانی عالی برای بسیاری زنان می باشد و اگر از ظاهر سینه های خود ناراضی باشید، عمل افزایش سایز سینه انتخاب خوبی خواهد بود. اگر می خواهید عمل بزرگ کردن سینه را انجام دهید، به یاد داشته باشید که حتما با پزشک خود مشورت نمایید تا از داشتن سلامت کافی برای این عمل اطمینان حاصل نمایید. جراح پلاستیک صلاحیت دار قادر خواهد بود اطلاعات کامل سلامتی شما را در اختیارتان قرار دهد و به تمام سوالات شما پاسخ دهد  و در فرآیند تصمیم گیری تان، شما را راهنمایی کند. هزینه عمل و دوره ریکاوری بستگی به سن شما و اینکه عمل تحت بی حسی موضعی یا بی هوشی عمومی انجام شده باشد، بستگی خواهد داشت.

بزرگ کردن سینه

برای کسب اطلاعات کامل تر، مقاله جراحی زیبایی بزرگ کردن سینه را مشاهده نمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

عمل بزرگ کردن سینه در ایران

Breast Augmentation in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟