مراقبت های بعد از عمل زیبایی کاشت مو

کاشت مو

 نقاهت و ریکاوری بعد از عمل زیبایی کاشت مو

کاشت مو در ایران

همانطور که قبلاً توضیح دادیم، برای عمل زیبایی کاشت مو دو روش معمول  بنام های  FUE وFUT وجود دارد که در هر دو آنها باید توصیه های پزشک را در دوره نقاهت عمل زیبایی کاشت مو با دقت اجرا کنید. بعد از انجام عمل زیبایی کاشت مو معمولاً برخی از جراحان ترجیح می دهند سر شما را با دقت بانداژ کنند و برخی دیگر از جراحان ضرورتی برای بانداژ کردن سر نمی بینند. به هر حال، بعد از انجام عمل زیبایی کاشت مو ، شما همان روز از بیمارستان یا مرکز درمانی مرخص می شوید و معمولا بدون بانداژ به خانه بازمی گردید.

اما به خاطر داشته باشید که مراقبت های بعد از عمل زیبایی کاشت مو بسیار مهم است. در واقع می تواند نتیجه مطلوب را تضمین کنند.

butterfly

در دوره نقاهت و مراقبت های بعد از عمل، وجود برخی از ورم ها در محل عمل معمول و طبیعی است. استفاده از برخی از استروئیدهای خوراکی به مدت 3-5 روز و همچنین بستن سر با هد بند بعد از عمل زیبایی کاشت مو می تواند  نقش موثری در کاهش ورم ها داشته و از انتقال و نفوذ ورم ها به ناحیه صورت و به وجود آمدن ظاهری پف دار جلوگیری کند.

عمل زیبایی کاشت مو تحت بی حسی موضعی انجام شده است. بنابراین در حین انجام عمل زیبایی کاشت مو دردی احساس نمی شود. اما بعد از آن، وقتی اثر بی حسی از بین رفت، ممکن است احساس درد کنید. به همین دلیل پزشک برای تسکین درد شما و جلوگیری از هرگونه عفونت، داروهای مسکن مانند ایبوپروفن و آنتی بیوتیک برای شما تجویز می کند.

کاشت مو

برخی از لوسیون ها همچون ماینوکسیدل می توانند به تحریک رشد مو کمک کنند. بنابراین در دوره نقاهت و مراقبت های بعد از عمل، هنگامی که  شروع به شامپو زدن موی خود می کنید، توصیه می شود که آقایان از لوسیون ماینوکسیدل 5٪ و خانم ها از لوسیون ماینوکسیدل 2٪ استفاده کنند. بنابراین لطفاً به استفاده صحیح از داروها و دستورالعمل هایی که در دوره مراقبت های بعد از عمل توسط پزشک تجویز و توصیه می شود، توجه کنید.

عمل زیبایی کاشت ریش

روز دوم یا سوم بعد از عمل زیبایی کاشت مو می توانید استحمام کنید و موهای خود را با شامپوی ملایم بشویید. از استفاده از سایر شامپوها و روغن های موی قوی جدا خودداری کنید.

در دوره نقاهت و مراقبت های بعد از عمل ، حدود 3 هفته  باید هنگام شانه زدن موهای ناحیه کاشت شده بسیار مراقب باشید. توجه کنید، شما نباید بر روی رشته موهای پیوند شده با برس یا شانه ضربه بزنید. اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید، ممکن است به رشته موهای جدید و کاشت شده آسیب بزنید.

در  دوره نقاهت و مراقبت های بعد از عمل، از پوشیدن هرگونه لباس مانند تی شرت یا پولیور و همچنین کلاه ایمنی که باید آن را از بالای سر درآورید، خودداری کنید.

کاشت مو در ایران

در دوره نقاهت و مراقبت های بعد از عمل، حدود یک هفته ورزش نکنید.

سه هفته پس از نقاهت می توانید به کار و زندگی روزمره و عادی خود برگردید.

لطفاً نسبت به دوره نقاهت و مراقبت های بعد از عمل جدی باشید و به آن اهمیت دهید و توصیه های پزشک را برای مدت دو تا شش ماه اجرا کنید تا موهای جدید کاشته شده به سرعت رشد کنند.

برای اطلاعات کامل تر مقاله : همه چیز در مورد کاشت مو در ایران را مشاهده نمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

همه چیز در مورد کاشت مو

Hair transplant in Iran

زراعة الشعر في إيران

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟