پذیرش در زمان کرونا

پذیرش در زمان کرونا

شرکت عصر طب بین الملل یا طب مد توریسم (TebMedTourism Co.)، با توجه به همه گیری یا پاندمی ویروس کرونا در جهان طی چند ماه اخیر و در راستای تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات پزشکی و زیبایی به بیماران بین الملل، اقدام به رصد و بررسی دقیق دستورالعمل های کشوری برای جذب گردشگر سلامت و بیماران بین المللی نموده است.

لذا به اطلاع می رساند برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، ویزای توریستی و زیارتی  ایران برای اتباع خارجی تا اطلاع ثانوی بنا به دستور وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران صادر نمی گردد؛

اما با کمال افتخار به اطلاع بیماران محترم بین المللی می رساند که اخیرا با دستور وزارت وزارت خارجه ایران، صدور ویزای درمانی  برای ورود بیماران به کشور ایران از مرز هوایی از تاریخ 15 مرداد 1399 معادل 5 آگوست 2020، با شرایط ذیل ممکن شده است:

 

  • ثبت درخواست ویزای درمانی.
  • اخذ پذیرش جهت نیاز به درمان بیمار بین الملل در ایران از بیمارستان ها و مراکز درمانی و ثبت این برگه پذیرش در سامانه صدور روادید وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران.
  • به همراه داشتن تست تشخیصی منفی PCR ویروس کرونا با اعتبار حداکثر 96 ساعت از کشور مبدا به زبان انگلیسی در زمان ورود به خاک ایران.
933416 179

شرکت عصر طب بین الملل (TebMedTourism Co.) مفتخر است با بهره گیری از حضور پزشکان مجرب در شرکت و بررسی مدارک پزشکی بیماران، نسبت به اخذ و صدور پذیرش از بیمارستان ها و کلینیک های مورد تایید، زمینه حضور شما عزیزان را با رعایت کلیه اقدامات پیشگیرانه لازم در برابر ویروس کرونا، در هنگام ورود به ایران و در حین سفر درمانی فراهم نماید و در پایان خدمت درمانی، با انجام مجدد تست PCR ویروس کرونا بصورت رایگان برای تمامی بیماران بین الملل میهمان شرکت، شما را همه جانبه و کامل حمایت نماید. همچنین در بدو ورود از مرز هوایی به خاک ایران، پکیج محافظتی ضد کرونای رایگان برای کل سفر درمانی، در اختیار شما قرار می گیرد.

با توجه به محدودیت صدور ویزای درمانی از سوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران و نیز درخواست های مکرر بیماران بین الملل، لطفا همین الان برای مشاوره رایگان و ثبت درخواست ویزای درمانی ایران، با استفاده از یکی از روش های زیر اقدام نمایید:

 

ثبت درخواست رایگان:

 

شماره تماس واتساپ:

 

5010 098 912 98+

 

ارسال ایمیل:

 

24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم. 

آرزوی تیم شرکت طب مد توریسم، فراهم نمودن سفر درمانی ایمن و خاطره انگیز برای تمامی میهمانان عزیزمان از سراسر دنیا می باشد.

 
پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟