چرا عمل جراحی بینی توصیه می شود؟

عمل جراحی بینی در ایران

عمل جراحی بینی در ایران

انواع عمل جراحی بینی

رینوپلاستی عملی است که بر روی صورت انجام می گیرد و اساسا یک جراحی پلاستیک زیبایی می باشد که برای تغییر فرم و ترمیم بافت و پوست صورت استفاده می شود. بطور کلی دو نوع عمل جراحی پلاستیک انجام می گیرد. نوع اول عمل جراحی بازسازی کننده یا ترمیمی است که بینی و عملکرد آن را به حالت طبیعی خود بر می گرداند و نوع دیگر که جراحی زیبایی بینی است که بینی را به شکل زیباتر تغییر می دهد. اگرچه هر دو نوع عمل بینی موثر هستند، اما بیمارقبل از عمل می بایست دلیلی برای پذیرفتن این عمل داشته باشد.

عمل جراحی بینی در ایران
butterfly

جراحی لیفت صورت یا جراحی بینی بطور کلی بافت آسیب دیده صورت را که معمولا ناشی ازتصادف، ضربه یا بیماری های پوستی هستند، ترمیم می کند. این نواحی صورت می توانند استخوان گونه، بینی، لب بالایی، پلک ها، چانه یا نواحی دیگر باشد. جراحی پلاستیک همچنین می تواند ناهنجاری ها و بدفرمی های صورت را اصلاح نماید و یا ظاهر بینی را بهبود دهد. جراحی های لیفت صورت برای شکل دهی به ساختار صورت استفاده می شود در حالی که جراحی بینی می تواند بد شکلی های بینی را برطرف کرده و نمای کلی بینی را زیباتر سازد. .

عمل جراحی بینی در ایران
عمل جراحی بینی در ایران

یکی از رایج ترین دلایل  اینکه افراد جراحی بینی را انتخاب می کنند این است که از بد شکل بودن بینی یا عدم تناسب بینی با صورت خود ناراضی هستند. افرادی که مشکل مادرزادی دارند مانند لب شکری ( شکاف لب یک طرفه) برای اصلاح ظاهر صورت خود تمایل به انجام عمل جراحی بینی دارند.

قبل از اینکه بخواهید ظاهر صورت خود را تغییر دهید، باید وقت مشاوره بگیرید و نزد یک جراح پلاستیک زیبایی بروید. جراح پلاستیک زیبایی روش های مختلف از قبیل رینوپلاستی  را بر روی صورت شما ارزیابی خواهد کرد. پس از آن، جراح پلاستیک زیبایی، سابقه بیماری شما را بررسی  می کند و صلاحیت شما را برای انجام این عمل تعیین می کند.

عمل جراحی بینی در ایران
عمل جراحی بینی در ایران

وقتی تصمیم می گیرید که عمل جراحی بینی را انجام دهید باید به علت انجام این عمل و گزینه های دیگر موجود آگاه باشید. برای مثال به دنبال روشی برای اصلاح یک نقص مانند شکاف لب یک طرفه هستید و یا روشی برای زیبا تر کردن ظاهر خود. قبل از اینکه تصمیم نهایی را بگیرید، با یک پزشک جراح پلاستیک صحبت کنید و از گزینه های مختلف موجود مطلع شوید.

اکثر افراد مشورت با یک جراح پلاستیک را پیشنهاد خوبی می دانند چرا که می تواند به زیباتر کردن صورت کمک نماید. در برخی موارد افراد عمل جراحی بینی را برای تغییر بینی و تناسب صورت خود انتخاب می کنند. اگر شما دهان رو به بالا یا افتاده دارید و یا از دو چانه بودن خود ناراحت هستید، عمل بینی می تواند گزینه مناسبی باشد. افراد دیگر عمل رینوپلاستی یا جراحی بینی را صرفا برای بهبود ظاهر کلی خود انتخاب می کنند.

جراحی زیبایی بینی

عمل بینی اقدام مهمی است که می بایست با آگاهی پذیرفته شود. این عمل می تواند خطراتی را به همراه داشته باشد و همچنین در بعضی موارد نتیجه عمل می تواند آنطور که انتظار دارید انجام نشود.

لطفا برای دریافت مشاوره رایگان با جراح پلاستیک معتبر و با تجربه با ما تماس بگیرید.

جراحی بینی

برای کسب اطلاعات کامل تر، مقاله عمل زیبایی بینی در ایران را مشاهده نمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

عمل زیبایی بینی در ایران

Rhinoplasty in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟