کارهایی که جراح بینی انجام می دهد که لازم است بدانید

جراحی زیبایی بینی

عمل جراحی بینی در ایران

رینوپلاستی  یا اصطلاحا عمل جراحی بینی اساسا یک روش جراحی پلاستیک با هدف تغییر و بازسازی ( ترمیم ) بینی به شکل مطلوب تر و زیباتر آن می باشد. بطور عمده دو روش جراحی پلاستیک بینی برای این کار وجود دارد تحت عناوین جراحی بینی بازسازی کننده یا ترمیمی  که شکل و عملکرد  پوست و استخوان های بینی را به حالت اولیه خود بر می گرداند، و نوع دوم جراحی بینی زیبایی است که ظاهر بینی را به فرم زیباتر و متناسب با چهره فرد تبدیل می سازد.

جراحی زیبایی بینی
butterfly

قبل از انجام عمل جراحی بینی، بیماران می بایست مطمئن شوند که از سابقه سلامت خوبی برخوردار هستند و اینکه بدون داشتن بیماریهای که ممکن است بر انجام این عمل اثرگذار باشد، تمایل به انجام این عمل را دارند. توصیه کلی افرادی که این عمل های بینی را انجام داده اند این است که هر فردی که کاندید عمل بینی می شود باید تحت نظارت های پزشکی مداوم قرار بگیرد تا اطمینان حاصل نمایند که انجام این عمل اثرات سوءی را بر روی سلامت آنها نخواهد داشت.

جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی بینی

اکثر عمل های جراحی بینی بر روی بیمارانی انجام می گیرد که موارد غیر طبیعی در یک یا چند قسمت بدن خود داشته اند. رایج ترین نوع عمل جراحی بینی برای افرادی است که بینی کج یا بزرگ داشته اند که در انها از دوربین های اندوسکوپیک برای مشاهده درون بینی بیماران می شود.

بسته به نوع عمل جراحی بینی که تمایل به انجام آن را دارید، ابزار و وسایل جراحی، بسیار متفاوت خواهد بود. واین بسیار متداول است که از ابزارهای متفاوتی برای هر نوع عمل جراحی بینی استفاده گردد مانند دوربین اندوسکوپی، میکروسکوپ دیجیتالی و وسایل اولتراسوند و غیره.

جراحی زیبایی بینی

تمام این ابزارها برای تغییر یا ترمیم بینی بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. ابزار متداولی که برای جراحی بینی استفاده می شود اندوسکوپ بینی-صورت ( nasofacial endoscope ) نام دارد که شبیه تلسکوپ کوچک است. این وسیله توسط برشی کوچک درون سوراخ بینی قرار داده می شود و دوربینی درون سوراخ بینی جایگذاری می شود تا بتواند از زوایای مختلف بسته به شرایط بیمار، آن را مشاهده نماید.

ابزار رایج مورد استفاده دیگر توسط جراح پلاستیک، رینوسکوپ (rhinoscope) می باشد. این وسیله مشابه اندوسکوپ می باشد که از برشی کوچک در مجرای بینی وارد می شود و از یک پرتو نور برای روشن کردن استخوان بینی و غضروف استفاده می کند.

جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی بینی

در برخی موارد جراح ممکن است از لیزر برای ایجاد قالب بینی بیمار استفاده می کند مخصوصا زمانی که بینی بیمار زخم های زیادی داشته باشد و یا رنگ پوست بینی تغییر کرده باشد. میکروسکوپ دیجیتالی نیز وسیله مفیدی است برای دیدن جزئیات درون بینی.

انواع عمل های جراحی بینی برای تغییر یا ترمیم بینی استفاده می شوند و این امکان برای بیمار وجود دارد که تحت عمل های مختلفی قرار گیرد تا فرم بینی اصلاح شود و یا نمای بینی بهتر گردد و اصطلاحا با  عنوان سپتورینوپلاستی (septorhinoplasty ) شناخته می شود. همانطور که قبلا اشاره شد، جراح پلاستیک می تواند در رسیدن به تجربه ای خوشایند و مطلوب مربوط به جراحی های بینی بسیار تاثیر گذار باشد.

برای کسب اطلاعات کامل تر، مقاله عمل زیبایی بینی در ایران را مشاهده نمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

جراحی زیبایی بینی در ایران

Rhinoplasty in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟