عمل زیبایی کاشت ریش در ایران

کاشت ریش

عمل زیبایی کاشت ریش آقایان

کاشت ریش و مو در ایران

یکی از نشانه های بلوغ در مردان رویش ریش و سبیل در صورت آنان است که تقریباً از 15 سالگی  تا اواخر دهه  30 رخ می دهد. تقریبا اکثر افراد اذعان دارند که ریش و سبیل در مردان باعث جذابیت بیشتر آنها شده و چهره و ظاهر آنها را مردانه تر نشان میدهد. بعضی از افراد از موهای کم تراکم  در ناحیه صورت و ریزش سکه ای آن رنج می برند که این مسئله  عمدتا به دلایل ژنتیکی و در نتیجه زخم های جراحی، سوختگی، بیماری های پوستی رخ می دهد. اما توسعه و پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته بسیاری از  بیماری های ژنتیکی را درمان و اصلاح کند.

butterfly

امروزه عمل زیبایی کاشت موی صورت و بخصوص ریش که به نام اصلاح و ترمیم ریش نیز شناخته می شود به عنوان یکی از شاخه های پیوند مو محسوب می شود.

عمل زیبایی کاشت ریش به مردان کمک می کند تا جذاب ترین ظاهر را داشته باشند و از اعتماد به نفس و عزت نفس بالایی برخوردار شوند. به عبارت دیگر امروز ریش و سبیل  یکی از ضروری ترین اکسسوری ها برای آقایان است. بنابراین اگر در ناحیه صورت  و به خصوص در لب بالا، گونه و فک به اندازه کافی و دلخواه مو ندارید، عمل زیبایی کاشت ریش به شما توصیه می شود.

کاشت ریش

عمل زیبایی کاشت ریش دقیقاً شبیه به عمل زیبایی  کاشت مو است. زیرا عمل زیبایی کاشت ریش همچون پیوند مو از طریق  FUE  انجام می شود. این بدان معناست که متخصصان فولیکول های مو را از گردن و پشت سر گرفته و در صورت و دقیقا در جایی که می خواهید مو انبوه و متراکم  داشته باشید ، پیوند را انجام می دهند. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که میزان تراکم موی سر با تراکم ریش متفاوت است. حداکثر  تراکم ریش در قسمت مرکزی صورت یعنی چانه دیده می شود. در واقع مقدار تراکم ریش بسته به نژاد و قومیت افراد متفاوت است. در عمل زیبایی پیوند ریش یا کاشت ریش، باید فولیکولهای موهای اهدا کننده در پشت سر از نظر رنگ و جنس با موهای طبیعی صورت مطابقت و تناسب داشته باشند

گاهی اوقات پزشکان ایمپلنت مو برای دستیابی به مقدار مناسبی از فولیکول مو برای ناحیه چانه مجبور به استفاده از موهای قفسه سینه یا موهای سر می شوند.

در بعضی موارد، فرم و شکل موهای سر بیمار با موهای ریش آن متفاوت است. به عنوان مثال، ممکن است بیمار عمل زیبایی کاشت ریش دارای موهای صاف و ریشی حالت دار و مجعد باشد. قبل از هر گونه اقدام برای انجام عمل زیبایی کاشت ریش  باید این تفاوت ها را در نظر گرفت.

بهترین کاندیدای عمل زیبایی کاشت ریش چه کسانی هستند؟

این روزها بسیاری از مردان و پسران جوان برای انجام عمل زیبایی کاشت ریش به کلینیک های زیبایی کاشت مو مراجعه می کنند. اما همه افراد برای انجام عمل زیبایی کاشت ریش مناسب نیستند. کاندیدا عمل زیبایی کاشت ریش باید برخی ویژگی ها وشرایط لازم را داشته باشد:

1- بیمارانی که از موی صورت و ریش متراکم و انبوهی برخوردار نیستند و یا اصلا در ناحیه صورت هیچ مویی ندارند.

2- بیمارانی که به دلیل زخم های ناشی از جراحی و پرتو درمانی و شیمی درمانی موی صورت خود را از دست داده اند.

3- بیمارانی که در پشت و اطراف سر خود  اهدا کننده کافی مو برای انجام پیوند زیبایی ریش دارند.

4- بیماران باید انتظارات و توقعات معقول و واقع بینانه داشته  و از سلامت پزشکی خوبی برخوردار باشند.

کاشت ابرو در ایران

 دوره نقاهت عمل زیبایی کاشت ریش

عمل زیبایی کاشت ریش نیاز به نقاهت و ریکاوری زیادی نیاز ندارد. معمولا  مدت زمان بهبودی ونقاهت این عمل زیبایی بین 7 تا 10 روز است و شما هیچ عارضه جانبی خاص و مهمی به جز قرمزی یا تورم احساس نمی کنید.

امکان خونریزی در موارد اندک وجود دارد  و اگر شما دکتر و کلینیک خود را به درستی انتخاب کنید می توانید این عمل را با موفقیت انجام دهید و ظاهری طبیعی و جذاب به دست آورید.

کاشت ریش

در عمل زیبایی کاشت ریش، فولیکول موهای کاشته  3 هفته پس از جراحی شروع به ریزش می کنند. و این یک عکس العمل طبیعی است. بنابراین هیچ جای نگرانی در مورد آن وجود ندارد. زیرا موهای جدید صورت،ریش مجددا شروع به رویش می کنند. قبل از هر اقدامی، پزشک شما باید در مورد بازه زمانی رشد مجدد موی صورت توضیح دهد تا انتظارات و توقعات واقع بینانه ای در مورد عمل زیبایی کاشت ریش و بازه زمانی رویش مجدد ریش و میزان تراکم آن داشته باشید.

برای اطلاعات کامل تر مقاله : همه چیز در مورد کاشت مو در ایران را مشاهده نمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

همه چیز در مورد کاشت مو

Hair transplant in Iran

زراعة الشعر في إيران

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟