کاشت مو بدون تراشیدن مو ( Micro FIT )

کاشت مو در ایران

دلایل انجام کاشت مو چیست ؟

کاشت مو بدون تراشیدن مو

این روزها با پیشرفت علم و فناوری، اعمال مختلف پزشکی در مقایسه با سالهای گذشته آسان تر و دقیق تر انجام می شود. شکوفایی علم پزشکی منجر به نتیجه بهتر در بیماران می شود بطوریکه هم پزشکان و هم بیماران از نتایج و دستاوردهای خود در موارد مختلف راضی و خوشحال هستند. مطالعات و آمارها اذعان می دارد  که یکی از دلایلی که برخی از بیماران عمل زیبایی کاشت مو را انجام نمی دهند،  تراشیدن مو حین عمل زیبایی کاشت مو است. زیرا باعث می شود ظاهری نا آراسته و زشت را در آنان ایجاد کند که همین امر حضور آنها در جامعه را دشوار می کند وباعث احساس خجالت و شرمساری در آنها می شود. به همین دلیل، اکثر بیماران، به ویژه خانم هایی که قصد انجام عمل زیبایی کاشت مو را دارند، کاشت مو بدون تراشیدن را انتخاب می کنند.

butterfly

عمل زیبایی کاشت مو بدون تراشیدن مو

عمل زیبایی کاشت مو بدون تراشیدن سر مهمترین گام و یک جهش چشمگیر در درمان ریزش مو است و همانطور که از اسم آن پیداست در این روش بیمار می تواند بدون نیاز به تراشیدن موی سر اقدام به کاشت مو کند. به این ترتیب، جراح زیبایی با استفاده از میکروسکوپ و دستگاه ایمپلنتر مینیاتوری از قسمت بانک مو در پشت سر فولیکول مو را بطور کامل خارج می کند و سپس در قسمت مورد نیاز پیوند می کند. دستگاه ایمپلنتر با استفاده از یک مته مینیاتوری سوراخ های ریزی به  قطر 06 تا 09 میلی متر، بر روی پوست  ایجاد و سپس فولیکول های مو را از طریق مکیدن از بافت اطراف مو جدا می کند و برخلاف سایر روش های سنتی کاشت مو، برای استخراج فولیکول ها نیازی به تیغ جراحی و پنس نیست.

کاشت مو در ایران

بیمار می تواند یک روز پس از عمل زیبایی بدون تراشیدن موی سر به کار و فعالیت های عادی و روزانه خود بازگردد، این روش در رابطه با کاشت موی سنتی ساده تر و در عین حال حساس تر است و به مهارت و تجربه و تخصص زیادی نیاز دارد. بنابراین اگر می خواهید این روش را امتحان کنید ، باید بهترین پزشکان و کلینیک های پوست  و مو  را با دقت فراوان انتخاب کنید.

انواع کاشت مو بدون تراشیدن مو یا  Micro FIT

روش کاشت مو بدون تراشیدن سر به دو نوع تقسیم می شود:

1- کاشت مو با تراشیدن جزئی مو

2- کاشت مو بدون تراشیدن مو

کاشت مو در ایران

کاشت مو با تراشیدن جزئی مو چیست؟

این روش برای افرادی که به تعداد کمی فولیکول مو، حدود 2800 پیوند برای کاشت مو نیاز دارند، استفاده می شود. در این روش، پزشک به اندازه یک خط یا مربع کوچک از بانک موی فرد  در پشت سر تراشیده و در ناحیه دریافت کننده که از تراکم اندک مو و طاسی رنج می برد کاشته می شود. میزان تراشیدن مو در این روش به حدی است که  توسط موهای مجاور پنهان می شود.

مزایای کاشت مو با تراشیدن جزئی مو

  • دوره نقاهت کوتاه مدت
  • قرمزی و لایه برداری سطحی که در کمترین زمان از بین می رود.

بیمار می تواند به سرعت به فعالیت های روزانه خود بازگردد بدون اینکه شخصی  متوجه عمل زیبایی کاشت مو شود.

مضرات کاشت مو با تراشیدن جزئی مو

در این روش می توان تنها تعداد محدودی از فولیکول های مو را پیوند زد و اگر بیمار نیاز به پیوند تعداد زیادی از فولیکول مو داشته باشد، باید طی چندین جلسه این پیوند را انجام دهد.

کاشت مو بدون تراشیدن چیست؟

این روش نسبت به روش قبل کمی پیچیده تر است و نیاز به زمان بیشتری دارد. از این روش برای ضخیم شدن موهای ناحیه جلوی سر استفاده می شود. پزشک در این روش می تواند  1000-3000 فولیکول مو را از ریشه استخراج و سپس آنها را متناسب با اندازه، رنگ و کیفیت مو در ناحیه کاشته شده تقسیم می کند. بعد از آن، فولیکول ها در دستگاه تزریق قرار می گیرند، سپس پزشک بی حسی موضعی را انجام می دهد و فولیکول های مو را در قسمت جلوی سر پیوند می کند. پس از پایان عمل، پزشک معالج پوست سر را تمیز کرده و بانداژهای فشاری را برای کاهش تورم بر روی آن قرار می دهد. پس از گذشت 5-10 هفته بعد از انجام کاشت مو، موهای کاشته شده شروع به ریزش می کنند، اما فولیکول های مو باقی می مانند و پس از آن فولیکول ها شروع به رشد می کنند و پس از 6 هفته موهای جدید ظاهر می شوند. گاهی اوقات ممکن است برای رشد موهای جدید بین 9 تا 12 ماه زمان صرف کرد، اما طولانی شدن زمان رویش موهای جدید بیش از این مقدار غیر قابل قبول است و نشان می دهد روند عمل زیبایی کاشت مو بدون تراشیدن مو سر موفقیت آمیز نبوده است.

چه کسانی برای انجام عمل زیبایی کاشت مو بدون تراشیدن مو مناسب هستند؟

پزشک شما تنها کسی است که می تواند مناسب ترین روش درمانی را برای شما تشخیص دهد. با این وجود ، معمولاً از کاشت مو بدون تراشیدن مو چه به صورت تراشیدن جزئی و چه بدون تراشیدن سر برای بیمارانی استفاده می شود که نیاز به کاشت تعداد کمتری از فولیکول های سر خصوصاً در ناحیه پیشانی و ناحیه کوچکی از پوست سر دارند. اما قبل از تصمیم گیری در مورد کاشت مو، باید با جراح خود مشورت کنید و آزمایشاتی را انجام دهید تا بتوانید بهترین و موثرترین روش را انتخاب کنید.

کاشت مو در ایران

نکات ضروری بعد از عمل زیبایی کاشت مو بدون تراشیدن

  • برای برداشتن بانداژهای فشار از پوست سر خود حتما به مطب پزشک مراجعه کنید.
  • روزهای اول بعد از عمل زیبایی کاشت مو، از ناحیه پیوند شده مراقبت کنید که به هیچ وجه آن را لمس نکنید، مالش ندهید یا از برخورد و ضربه خوردن آن جدا خودداری کنید.
  • در سه روز اول پس از انجام کاشت مو از شستشوی مو خودداری کنید.
  • تا چندین هفته سیگار نکشید زیرا مدت زمان بهبودی تورم ها را به تاخیر می اندازد
  • تا چندین روز از انجام فعالیت های ورزشی شدید وسنگین برای جلوگیری از خونریزی پوست سر خودداری کنید.

شرکت بین المللی طب مد توریسم (TebMedTourism Co.)، یکی از شرکت های توریسم درمانی است که از طریق همکاری با پزشکان حرفه ای و حاذق و بیمارستان های مجهز بهترین خدمات را به بیماران ارائه می دهد. بنابراین اگر قصد انجام عمل زیبایی کاشت مو را دارید  و نمی دانید چه روشی برای شما مناسب است ، یا هزار سوال  در مورد کاشت مو ذهن شما را به خود مشغول ساخته است، پیشنهاد می شود با استفاده از یکی از راههای ارتباطی با ما تماس بگیرید.

برای اطلاعات کامل تر مقاله : همه چیز در مورد کاشت مو در ایران را مشاهده نمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

همه چیز در مورد کاشت مو

Hair transplant in Iran

زراعة الشعر في إيران

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟