چرا ایران؟

ایران کشوری با پیشینه تاریخی در خاورمیانه است. ایران بعنوان رابط غرب و شرق موقعیت ژئواستراتژیک ویژه ای دارد. تمدن ایران به بیش از 3000 سال پیش برمیگردد. کشور ایران هفدهمین کشور بزرگ جهان و چهارمین کشور بزرگ آسیا میباشد. پایتخت ایران، تهران، یکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان است.
عناصر طبیعی، گونه های حیوانی، گیاهان و مناظر خاص ایران، قابلیت ها و خصوصیات طبیعت کشور را برجسته می کنند.
طبیعت ایران با دارا بودن المان های طبیعی، گونه های جانوری و گیاهی متنوع، ویژگی های منحصل به فردی دارد. ایران کشوری با طبیعت چهارفصل در جای جای کشور میباشد. ایران از با امنیت ترین مقاصد شناخته شده جهان میباشد.
مردم ایران بسیار مهمان نواز و مهربان و خونگرم میباشند.
گردشگری سلامت در طی سالیان اخیر در جهان رواج پیدا کرده است. ایران با دارا بودن بالاترین استانداردهای تحقیقات پزشکی و کیفیت مطلوب خدمات پزشکی و نیز قیمت های معقول خدمات،به عنوان یک مقصد عالی برای گردشگری سلامت در جهان شناخته شده میشود.
پزشکان حاذق و باسواد در کنار تجهیزات پزشکی به روز بویژه در تهران و شهر های بزرگ ایران، پاسخگوی تمامی نیاز های بیماران است. ایران یک مقصد گردشگری سلامت عالی با لیست انتظار تقریبا صفر در مراکز درمانی توأم با تکنولوژی به روز جهانی میباشد.
کشور ایران دارای بیش از 120000 تخت بیمارستانی، 4551 آزمایشگاه، 3042 مرکز بارتوانی، 2293 مرکز رادیولوژی و تصویربرداری و بیش از 8000 داروخانه است.
حدود 166 بیمارستان در کشور موفق به اخذ مدرک کیفی بین المللی شده اند، اگرچه تعداد بیمارستان های مجهز بیشتر از این تعداد بوده و حدود 400 بیمارستان نیز کاندیدا اخذ این مدارک بین المللی هستند.
ایران به عنوان قطب جراحی در جهان شناخته میشود. تهران درواقع پایتخت جراحی زیبایی بینی در جهان شناخته میشود، که با هزینه منطقی، با کیفیت ترین جراحی ها انجام میگردد.
پیشنهاد ما استفاده از خدمات پزشکی نظیر چشم پزشکی، قلب و عروق (بویژه اطفال)، پیوند مغزو استخوان، زنان و زایمان، نازائی، انکیولوژی (سرطان شناسی)، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی و ارولوژی میباشد.
همچنین خدمات سرپایی نظیر اقدامات زیبائی (تزریق ژل، بوتاکس، لیفت با نخ، کاشت مو، لاغری و…) ، درمان نا باروری (نظیر IVF و …) از جمله خدمات قابل ارائه با کیفیت برتر است.
دلیل انتخاب شرت عصر طب بین الملل توسط مراجعین شرکت به دلایل ذیل اظهار شده است:

  • ارائه مناسب ترین قیمت های خدمات پزشکی
  • اثر بخشی و کیفیت عالی خدمات
  • ارائه خدمات با استفاده از تکنولوژی به روز دنیا
  • همکاری با بیمارستان ها و مراکز درمانی با مدارک بین المللی و ملی
  • لیست انتظار کوتاه
  • امنیت و آسایش سفر با برنامه ریزی دقیق توسط شرکت

هزینه خدمات پزشکی در ایران حدود 10/1 کشور های اروپائی – آمریکائی میباشد.
ایران کشوری بزرگ با سیستم مراقبت از سلامتی پیشرفته در بخش دولتی و خصوصی میباشد. پزشکان بسیاری در ایران فعالیت میکنند. دوره پزشکی عمومی در ایران حداقال 7 سال و دوره های تخصصی بین 4 تا 6 سال میباشند.

10 دلیل برای انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگری سلامت:

  1. امنیت ایران
  2. موقعیت استراتژیک کشور ایران
    و خونگرمی مردم
  3. مهمان نوازی
  4. تاریخ کهن کشور
  5. معماری ایران
  6.  صنایع دستی مناطق مختلف ایران
  7.  غذا اصیل ایرانی
  8.  قیمت های پائین خدمات در ایران
  9.  ایجاد تجربه و حس خوب واقعی در سفر به ایران
  10. فضای پر آرامش و به دور از استرس در کشور

 

علم پزشکی در ایران با ظهور اسلام جهش شگرفی داشته و با همکاری دانشمندانی چون محمد بن زکریای رازی (قرن 10) و ابو علی سینا (قرن 11) و اسماعیل جورجانی (قرن 11) پیشرفت چشمگیری داشته است.

طب سنتی ایرانی نظیر طب یونانی – عربی، بر این اصل که بدن انسان از 4 ماده اصلی ساخته شده است استوار است. این مواد شامل بلغم، دم، صفرا و سودا میباشد. این چهار ماده ویژگی های روحی – جسمی هر فرد را تشکیل میدهد که تغییر در هر ماده منجر به بروز اختلال یا بیماری در آن فرد میشود.
فرماندگاری طب سنتی ایران این اصل است که اصلاح الگوی زندگی افراد (پیشگیری) را بر درمان ارجعیت میدهد.
تشخیص مزاج هر فرد اولین منشأ کسب اطلاعات در خصوص وضعیت سلامتی و نیز تشخیص بیماری در آن فرد است.
قوانین شیوه زندگی در طب سنتی ایران بر 6 اصل استوار است:
غذا و نوشیدنی ها، وضعیت آب و هوا و محیط، خواب و بیداری، فعالیت فیزیکی، وضعیت روانی، رهائیدن بدن از مواد زائد (نظیر عرق، ادرار و مدفوع)
پایه اساسی حفظ سلامتی و درمان بیماری در طب سنتی ایران، انتخاب شیوه زندگی متناسب با مزاج هر فرد است.
مزاج فقط محدود به انسانها نبوده و هرماده، موقعیت و حالتی در جهان مزاج مشخص دارد که بر سلامتی انسان ها تأثیر مستقیم میگذارد.

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟