عمل اسلیو معده یا اسلیو گاسترکتومی چیست؟

عمل اسلیو معده

عمل اسلیو معده یا اسلیو گاسترکتومی چیست؟

در اصل یک نوع عمل جراحی با هدف تغییر در شکل معده و شکم می باشد و منجر به ایجاد معده کوچکتر خواهد شد. این عمل موجب کاهش وزن اضافی می گردد.

عمل اسلیو معده
butterfly

عمل اسلیو معده چگونه انجام می شود؟

معده کوچکتر موجب می شود تا کالری کمتری در غذا استفاده کنید. مایعات و چربی اضافی در ناحیه شکم تجمع می یابند. بعد از عمل اسلیو معده، بدن شما کالری و نیز املاح کمتری جذب می کند. همچنین اشتهای شما به دلیل کاهش سیگنال های ارسالی از معده به مغز کاهش می یابد.

عمل اسلیو معده
عمل اسلیو معده

مدت اقامت در بیمارستان:

عمل اسلیو معده حدود 1 ساعت طول می کشد. بعد از عمل اسلیو معده، می توانید در همان روز از بیمارستان ترخیص شوید و به خانه بروید. ممکن است در چند روز اول بعد از عمل، اندکی احساس ناخوشایند داشته باشید اما معمولا تهوع و استفراغ یا اسهال نخواهید داشت. از مصرف غذاهای جامد و با حجم زیاد پرهیز کنید.

بعد از عمل اسلیو معده، باید یکسری دستورات و مراقبت ها را مراعات کنید تا از ایجاد عوارض پس از درمان محفوظ بمانید. این به این خاطر است که شما در حین عمل، بافت از دست می دهید. در این عمل، پزشکتان بخش اضافی از معده شما را خارج می کند.

حداقل برای 7 ساعت بعد از عمل از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید.

بعد از عمل اسلیو معده، سعی کنید میوه های تازه، سبزیجات و پروتئین بدون چربی استفاده کنید. از مصرف کربوهیدرات و شکر پرهیز کنید. روزانه بیش از 8 لیوان آب و مایعات مصرف نکنید.

عمل اسلیو معده

روده باریک شما بعد از عمل اسلیو معده به زودی ترمیم می شود و مشکلاتی نظیر اسهال یا یبوست از بین خواهد رفت. بطور معمول، 6 هفته بعد از عمل اسلیو معده، احساس بهبودی کامل خواهید کرد.

عمل اسلیو معده یا گاستریک اسلیو، بهترین روش برای کاهش حجم چربی بدن بدون انجام لیپوساکشن یا لیپوماتیک است. شما نیاز نیست نگران عوارض جانبی بعد از عمل باشید زیرا احتمال عوارضی نظیر درد یا عفونت بعد از عمل بسیار نادر می باشد.

عمل اسلیو معده در درمان مشکلات دیگر نظیر بیماری های کیسه صفرا، زخم معده، سرطان معده و غیره نیز کاربرد دارد.

عمل اسلیو معده

درصورتی که فضای بین بخش فوقانی و تحتانی معده ترمیم و اصلاح نشود، ممکن است منقبض شود که مشکلات در غذاخوردن ایجاد می کند. این اتفاق در نهایت منجر به ایجاد “بولمیا” یا پرخوری عصبی می گردد. برای درمان پرخوری عصبی، باید عمل اسلیو معده را مدنظر قرار دهید.

عمل اسلیو معده

عمل اسلیو معده یا گاستریک اسلیو، موجب کاهش وزن سریع شما می گردد. اگر معده شما بزرگ باشد، حجم غذایی که می توانید میل کنید، زیاد خواهد بود. بعد از عمل اسلیو معده، معده شما حجم بیشتری از موادغذایی که میل کردید را عبور می دهد و مانع مانده غذا در معده و جذب آن می گردد.

عمل اسلیو معده

عمل اسلیو معده یا گاستریک اسلیو، یک راه حل فوق العاده برای افرادی است که نمی توانند وزن خود را کاهش دهند ولی می خواهند به آرزوی کاهش وزن دست پیدا کنند.

همچنین این عمل به شما کمک می کند تا کاهش وزن خود را برای مدت بیشتری حفظ کنید و از داشتن یک معده کوچک لذت ببرید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟