عمل جراحی زیبایی بینی آن طور که می پندارید دشوار نیست

جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی یا به اصطلاح رینوپلاستی ،  یک روش جراحی برای تغییر یا فرم دهی بینی به منظور رفع نیازهای بصری و بهتر کردن ظاهر بینی می باشد. اساسا دو نوع جراحی پلاستیک برای عمل زیبایی بینی مورد استفاده قرار می گیرد: جراحی بینی ترمیمی و بازسازی کننده  که شکل و کارکرد استخوان های بینی را به حالت اولیه خود برمی گرداند و جراحی بینی زیبایی  که ظاهر کلی بینی را تغییر می دهد. این دو روش، عمده ترین جراحی های بینی هستند که امروزه بکار برده می شوند.

جراحی زیبایی بینی
butterfly

جراحی بینی ترمیمی یا  بازسازی کننده معمولا به عنوان یک عمل اصلاح کننده شناخته می شود. این نوع جراحی بینی به منظور کاهش عدم تقارن موجود در شکل استخوان بینی انجام می گیرد. در این روش، جراح بینی بافت اضافی استخوان های بینی را که باعث کجی و همراستا نشدن ظاهر بینی می شود، از قسمت سوراخ بینی خارج می سازد. جراح سپس می تواند تکه های بافت تازه ای را در استخوان پیوند کند  و ظاهر متقارن تری را برای بینی بوجود آورد. این عمل بینی معمولا پس از عمل جراحی فک و صورت  قبلی انجام می گیرد.

جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی بینی

عمل بینی زیبایی رایج ترین نوع عمل بینی است که برای رفع ناهنجاریهای ظاهری قسمت فوقانی بینی بکار می رود و به منظور اصلاح استخوان فوقانی بینی انجام می گیرد. این روش همچنین می تواند بخشی از عمل لیفت کامل صورت باشد یا می تواند روش زیبایی برای بهبود تنها بخشی از بینی باشد.

پس از عمل زیبایی  بینی،  راه های تنفسی بزرگتری ایجاد خواهد شد. جراح بینی به علت افزایش زاویه در جلو و پشت استخوان بینی ، مجرای بینی پهن تری ایجاد می نماید، به همین دلیل ممکن است گاهی پل بینی بزرگتر بنظر بیاید.

یک دیگر از انواع رایج عمل بینی، جراحی بازسازی کننده بینی یا عمل ترمیمی بینی است. این روش معمولا برای اصلاح بد شکلی بینی بعلت های مادرزادی مانند شکاف کام می باشد. شکاف کام زمانی رخ می دهد که استخوان هایی که بینی را به صورت و دهان متصل می کنند، در دوران تولد از یکدیگر جدا شوند. این روش جراحی بینی معمولا نوعی عمل زیبایی در نظر گرفته می شود و به ندرت برای مقاصد بهبود عملکردی بینی بکار می رود.

از طرفی دیگر، جراحی بینی بازسازی کننده یا جراحی بینی ترمیمی اغلب برای افرادی که با مشکلات تنفسی روبرو هستند استفاده می شود.

جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی بینی

بطور خلاصه، جراحی بینی نوعی عمل پلاستیک در نظر گرفته می شود که عمدتا برای اصلاح  مشکلات ظاهری و یا عملکردی بینی انجام می گیرد. رایج ترین انواع این نوع عمل، جراحی بینی زیبایی و جراحی بینی بازسازی کننده هستند.

قبل از هر عمل جراحی بینی، جراح، بینی شما را بررسی خواهد کرد که آیا بافت اضافه ای در استخوان ها یا در ساختار بینی تان وجود دارد و نیز سطح سلامت عمومی شما را ارزیابی خواهد کرد. جراح پلاستیک دارای بورد تخصصی برای این نوع عمل مورد نیاز است.

جراح پلاستیک، مسئول بررسی شرایط بیمار و تصمیم گیرنده نوع روش درمانی لازم  برای اصلاح مشکلات بینی خواهد بود. این طبیعی است که بیمار برای رسیدن به بهبودی کامل تحت چندین عمل جراحی قرار گیرد. پزشک جراح روش های جراحی را قبل از عمل با شما در میان می گذارد و اجازه انتخاب بهترین گزینه دلخواه تان را به شما خواهد داد.

به یاد داشته باشید که پزشک تان موثرترین و مناسب ترین روش را برای شما برای رسیدن به بهترین نتیجه بکار خواهد برد.

جراحی زیبایی بینی

برای کسب اطلاعات کامل تر، مقاله عمل زیبایی بینی در ایران را مشاهده نمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

جراحی زیبایی بینی در ایران

Rhinoplasty in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟