لیفت و بالا کشیدن باسن

ليفت باسن

لیفت و بالا کشیدن باسن – بزرگ کردن باسن

لیفت و بالا کشیدن باسن یک عمل زیبایی می باشد که برای رفع افتادگی و حالت آویزان باسن استفاده می شود و باعث برجسته تر دیده شدن آن می شود. به عقیده متخصصین زیبایی میزان برجستگی باسن و خوش فرم بودن آن، می تواند در افزایش تناسب اندام و در نتیجه زیباتر دیده شدن فرم بدن موثر باشد.

زیبایی باسن

یکی از مناطقی که در بدن افراد باعث جذاب تر و زیباتر دیده شدن بدن فرد می شود، باسن اوست.

امروزه به دلایل متعددی عمل های زیبایی در جهان افزایش یافته که یکی از این اعمال زیبایی، لیفت و بالا کشیدن باسن می باشد. در عمل لیفت و بالا کشیدن باسن، بافت اضافی و پوست آویزان موجود در ناحیه باسن بر طرف می شود.

برخی از افراد به کمک عمل هایی مانند لیپوساکشن یا لیپوماتیک یا تامی تاک، بافت چربی موجود در باسن خود را ترمیم می‌کنند. لیفت و بالا کشیدن باسن برای تزریق چربی و نیز برداشتن پوست و بافت اضافی از اطراف باسن طراحی شده تا تناسب مناسبی بین کمر تا ران‌ها وجود داشته باشد. تزریق چربی نیز می‌تواند راه حل مناسبی برای افزایش سایز، حجم و فرم دهی باسن باشد.

انواع روش های لیفت و بالا کشیدن باسن

لیفت و بالا کشیدن باسن دارای روش های مختلفی است که شامل عمل جراحی لیفت باسن یا لیفت برزیلی باسن (BBL) و لیفت باسن با قرار دادن پروتز باسن و نیز ورزش کردن می‌ باشد.

لینک های مرتبط:

Butt lift or BBL

Lipomatic

لیفت سینه

عمل زیبایی بینی

زیبایی باسن

عمل‌های جراحی برای لیفت و بالا کشیدن باسن

عمل جراحی لیفت و بالا کشیدن باسن یک عمل زیبایی سرپایی است که تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود. طول مدت انجام این عمل در اشخاص مختلف متفاوت است اما به طور معمول حدود 2 ساعت به طول می‌ انجامد. در این عمل پزشک یک شکاف در قسمت خارجی  و پایین باسن ایجاد می‌کند که بعد ها به راحتی به وسیله لباس‌های زیر قابل پوشش است. در برخی موارد، این شکاف ممکن است تا قسمت پایین کمر نیز ادامه داشته باشد. از عمل لیپوساکشن یا لیپوماتیک می توان در ترکیب با عمل لیفت و  بالا کشیدن باسن برای برداشتن چربی اضافی و بهبود فرم باسن استفاده کرد. زمانی که پوست و بافت‌های اضافی برداشته شدند، پوست باقی مانده روی بافت کشیده می شود تا ظاهر و فرم باسن بهبود یافته و حالت کشیده تر و برجسته تری داشته باشد.

پکیج ها

زیبایی باسن
تکبیر الأرداف و المؤخرة
  • فرایند ریکاوری و بهبودی پس از عمل بالا کشیدن باسن چگونه است؟

    تا یک هفته پس از جراحی، پزشکان هر 2 تا 3 روز یک بار بیمار را مورد معاینه قرار می دهند. پس از آن و تا مدت یک سال پس از عمل، بیمار باید به طور هفتگی و ماهیانه  برای بررسی نتایج عمل با پزشک مشاوره انجام میدهد. پس از انجام عمل لیفت و بالا کشیدن باسن، بیمار ممکن است کمی تورم، کبودی و قرمزی در ناحیه باسن داشته باشد. فعالیت‌های فیزیکی شما تا دو هفته پس از عمل باید محدود باشد. بیماران می‌توانند 3 تا 4 هفته پس از انجام عمل جراحی به کارها و امور روزمره و عادی خود بازگردند.

زیبایی باسن
  • نتایج حاصل از انجام عمل گلوتئوپلاستی چگونه می باشد؟

    پوست و چربی به طور دائمی از باسن‌ها برداشته شده و ظاهر متناسبی در ناحیه باسن ایجاد می‌شود که در صورت رعایت دستورات پزشکی تا آخر عمر برای شما باقی می ماند. برای حفظ نتایج شما باید وزن خود را ثابت نگه دارید تا از ایجاد کشیدگی در پوست جلوگیری نمایید. رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش کردن از جمله عواملی هستند که می توانند به شما در این راه کمک نمایند.

روش های غیر جراحی لیفت و بالا کشیدن باسن

روش هایی مانند تب سوزنی، استفاده از دارو، ورزش کردن و انجام تمرینات فیزیکی و غیره نیز برای فرم دهی باسن کاربرد دارد.

طول مدت ماندگاری لیفت باسن چقدر می باشد؟

می توان این انتظار را داشت که ماندگاری لیفت باسن برای یک مدت معین یا برای همیشه ادامه داشته باشد. طول مدت دوام نتایج حاصل از عمل لیفت باسن به نحوه مراقبت از آن در طول دوران ریکاوری بستگی خواهد داشت. این یک عمل با نتایج طولانی مدت میباشد.

در طول مدت ماندگاری لیفت باسن، فرد می تواند امیدوار باشد که بین 60 تا 70 درصد چربی های انتقال یافته به باسن را حفظ نماید. پس از عمل لیفت باسن یا لیفت باسن برزیلی، فرد مراحل متعددی را تجربه خواهد کرد، ازتعویض سایزهای لباس ناشی از تغییر فرم باسن تا رسیدن به سایز مشخص پس از 90 روز.

نتایج پس از عمل لیفت باسن فرد به فرد متفاوت خواهد بود و در صورت رعایت صحیح روش های درمانی به ثبات و نتایج مناسب خواهد رسید. پس از گذشت چهارده روز از عمل لیفت باسن، حدود 40 در صد از حجم درون باسن کم خواهد شد. این رویه طبیعی است و دور از انتظار نمی باشد. پس از آن، باسن شروع به احیا و تولید سلول های چربی اضافی خواهد کرد که موجب افزایش حجم باسن خواهد شد و در نهایت، تمام قسمت های باسن پس از سه سال و نیم به تعادل و ثبات خواهند رسید.

لیفت باسن

نحوه عملکرد شما جهت تسریع بهبودی پس از عمل بزرگ کردن باسن، باعث تداوم شکل باسن خواهد بود. به این فکر کنید که چطور می توانید باعث بهبود نتایج شوید.

این یک روش نیمه ماندگار می باشد چرا که میزان چربی های شما نیز پایدار نمی باشد. باسن با گذشت زمان تحت تاثیر دوره طبیعی بلوغ تغییر خواهد کرد و این موضوع به میزان اضافه وزن یا کاهش وزن شدید و یا عادت های غذایی کلی شما، بستگی نخواهد داشت.

برای دست یابی به بهترین نتیجه عمل لیفت باسن، بدون اعمال تغییرات بیش از اندازه در وزن خود، یک روش عملی و استوار را در پیش بگیرید.

در عمل لیفت باسن از چربی های بدن تان برای تخمین و افزایش حجم باسن استفاده می شود. از آنجایی که ماده پرکننده چربی بدن تان می باشد، نتایج برای مدتها دوام خواهد داشت.

لیفت باسن

پس از گذشت شش ماه تقریبا نتایج حاصل از عمل بزرگ کردن باسن قابل مشاهده خواهد بود. در این مدت، میزان مراقبت و توجه شما به اندام خود، مستقیما بر روی ظاهر باسن و طول مدت بهبودی شما تاثیر گذار خواهد بود. در این خصوص ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و این اطمینان را خواهیم داد که پس از عمل لیفت باسن، نحوه آمادگی و مراقبت از خود را در شرایط مختلف قابل انتظار، فرا بگیرید.

اثرات ناشی از عمل بالا کشیدن باسن نیمه پایدار هستند به این خاطر که سلول های چربی بعد از مدتی تغییر می کنند و این روند تغییر دور از انتظار نیست. با این وجود، می توان با دیدگاه منطقی امیدوار بود که بتوان با رعایت روش های مناسب 60 تا 70 درصد چربی های انتقال یافته به باسن را برای مدت های طولانی حفظ نمود. غالبا،  نتایج عمل لیفت باسن بدون نیاز به درمان های دیگر، برای مدت قابل قبولی تداوم خواهد داشت.

چه تعداد افرادی در سال های اخیر عمل لیفت باسن انجام داده اند؟

اخیرا، عمل بالا کشیدن باسن با استقبال گسترده ای روبرو شده است. بیش از 24000 نفر در سال 2018 عمل بزرگ کردن باسن را انجام داده اند که نسبت به سال قبل از آن 19% رشد داشته است. یکی از دلایل عمده ای که باعث ایجاد علاقه مندی برای انجام این عمل شده است، استفاده از چربی خود بیمار برای بزرگ کردن طبیعی باسن می باشد.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

برای اطلاع از طرح درمان مناسب و اطلاع دقیق از هزینه عمل با ما در ارتباط باشید:

ارتباط با پزشک مشاور از طریق واتساپ: 989120985010+

ارتباط از طریق ارسال درخواست مشاوره: (کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟