هزینه لیپوساکشن در ایران 2022

قیمت لیپوساکشن در ایران

لیپوساکشن چیست؟

لیپوساکشن که به عنوان جراحی حذف چربی، لیپوپلاستی یا لیپوساکچر نیز شناخته می شود، نوعی عمل زیبایی برای از بین بردن چربی های ناخواسته و مقاوم در برابر ورزش و رژیم غذایی است. جراح پلاستیک یا متخصص پوست می تواند این عمل را روی نواحی که نیاز به لاغری و فرم دهی دارند انجام می دهد. لیپوساکشن یکی از روش های زیبایی محبوب و ایمن است که می تواند برای ایجاد ظاهر دلخواه با سایر روش ها استفاده شود.

این جراحی می تواند چربی های اضافی بدن را از شکم، باسن، پشت، صورت، گردن، بازوها، سینه ها، باسن و پاها حذف کند. اگر به دلیل چربی اضافی از ظاهر خود راضی نیستید و می خواهید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، ممکن است تصمیم بگیرید که عمل جراحی لیپوساکشن را انجام دهید.

butterfly

چه کسی داوطلب مناسب برای لیپوساکشن است؟

قبل از انجام این روش، باید انتظارات واقع بینانه داشته باشید. لیپوساکشن مانند سایر جراحی ها با خطراتی همراه است. قبل از انجام آن باید وضعیت سلامتی خوبی داشته باشید. اگر مشکلات فشار خون، بیماری قلبی، دیابت یا سیستم ایمنی ضعیف دارید، ممکن است این روش به شما توصیه نشود. شما داوطلب خوبی برای لیپوساکشن هستید اگر شرایط زیر در مورد شما صدق می کند:

  • اضافه وزن بیش از 20 پوند ندارید و در 30 درصد وزن ایده آل خود قرار دارید.
  • باید سالم باشید و درگیر بیماری شدیدی که بر بهبودی بعد از عمل تأثیر گذار است نباشید
  • باید پوست با قابلیت ارتجاعی بالا و محکم داشته باشید
  • با روش های لاغری غیر جراحی به نتیجه مطلوب نرسیده اید
  • سیگار نمی کشید

 

شما ممکن است کاندید مناسبی برای لیپوساکشن نباشید اگر:

  • می خواهید سلولیت را درمان کنید. باید بدانید که لیپوساکشن کمکی به سلولیت نمی کند.
  • شما چاق هستید و می خواهید مقدار قابل توجهی وزن کم کنید.
  • مشکل پزشکی شدید یا عفونت فعالی دارید که روند بهبودی را مختل می کند.
  • پوست شما خاصیت ارتجاعی ضعیفی دارد.
  • شما بیش از حد نگران خطرات و عوارض این روش هستید.
butterfly

آمادگی برای لیپوساکشن در ایران

قبل از انجام عمل جراحی لیپوساکشن، پزشک شما را در مورد اقدامات قبل از عمل راهنمایی می کند و به تمامی سوالات شما پاسخ می دهد. ممکن است لازم باشد قبل از جراحی آزمایش های خاصی را انجام دهید. قبل از انجام عمل، پزشک از شما می خواهد که نکات زیر را رعایت کنید:

  • قبل از جراحی و بعد از آن سیگار را ترک کنید زیرا می تواند سرعت روند بهبودی را افزایش دهد.
  • از مصرف آسپرین و برخی داروهای گیاهی و شیمیایی که باعث افزایش خونریزی می شوند خودداری کنید.
  • قبل و بعد از عمل هیدراتاسیون یا آب رسانی به بدن برای بهبودی به روش ایمن بسیار ضروری است.

اگر جراح در خصوص تغییر سبک زندگی یا کاهش وزن به شما توصیه هایی می کند، به توصیه های جراح عمل کنید تا عوارض را به حداقل رسانده و بهترین نتیجه را از این روش بگیرید.

butterfly

لیپوساکشن چگونه انجام می شود

لیپوساکشن چگونه انجام می شود؟

قبل از شروع عمل لیپوساکشن، جراح ممکن است نقاطی از بدن شما را که نیاز به درمان دارند علامت گذاری کند. برای انجام این روش، بر اساس ناحیه تحت درمان و وضعیت سلامتی شما پزشک در مورد اینکه شما نیازمند دریافت بی حسی موضعی، داروی آرام بخشی داخل وریدی، و یا بیهوشی عمومی هستید تصمیم گیری می کند.

برای شروع جراحی، برش های کوچکی در ناحیه مورد نظر بدن ایجاد می شود. سپس یک لوله توخالی نازک یا کانولا از طریق برش ها وارد بدن می شود. کانولا با استفاده از یک حرکت کنترل شده به سمت عقب و جلو، چربی های اضافی را شل می کند. پس از آن، کانولای لیپوساکشن وارد بدن می شود و با استفاده از سرنگ متصل به کانولا، چربی اضافی بدن را ساکشن کرده و از بدن خارج می کند.

پس از جراحی، ممکن است در همان روز مرخص شده و یا ممکن است لازم باشد شب را در بیمارستان بمانید. در هر صورت، ممکن است به شخص دیگری نیاز داشته باشید تا شما را به خانه برساند و در روز اول بعد از عمل از شما مراقبت کند. برای پوشاندن ناحیه درمان باید از لباس فشرده سازی یا باندهای کشی استفاده کنید. ممکن است درن‌های کوچکی در زیر پوست داخل برش‌های موجود قرار داده شود تا مایعات و خونابه اضافی خارج شود. پوشیدن لباس فشرده سازی به کنترل تورم و تجمع مایعات زیر پوست کمک می کند. علاوه بر این، پوست را به کانتورینگ جدید بدن شما فشرده می کند.

 

هزینه حدود 2500 دلار (نیازمند به مشاوره بیشتر است)
بیهوشی عمومی
مدت زمان عمل 4-1 ساعت
بستری در بیمارستان 1-0 روز
بازگشت به کار 10-7 روز
حداقل اقامت در ایران 4-3 روز

 

فعالیت بدنی و ورزش بعد از لیپوساکشن

پس از لیپوساکشن، بدن شما درست مانند گذشته شروع به چربی سازی می کند. اگر روش لیپوساکشن را برای کاهش وزن انتخاب می کنید، باید بعد از جراحی به طور منظم ورزش کنید تا از افزایش وزن مجدد جلوگیری کنید. اضافه وزن خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد. بنابراین، داشتن برنامه ای برای حفظ وزن مناسب نه تنها به دلایل زیبایی شناسی بلکه برای سلامتی شما ضروری است. زمان مناسب برای شروع ورزش منظم برای افراد مختلف متفاوت است. پزشک بر اساس وضعیت سلامتیتان، در مورد زمان شروع فعالیت های بدنی و ورزش های روزانه با شما صحبت خواهد کرد.

 

مزایای لیپوساکشن در ایران

مزایای انجام لیپوساکشن در ایران

انجام لیپوساکشن در ایران از طریق شرکت TebMedTourism فواید متعددی دارد که عبارتند از:

  • مهارت بالا و تجربه ارزشمند جراحان پلاستیک ایران
  • هزینه های مقرون به صرفه لیپوساکشن در ایران
  • تکنولوژی مدرن روز و بیمارستان های مجهز
  • هزینه های اقامت و زندگی پایین در ایران
  • پشتیبانی 24 ساعته پزشکی و غیرپزشکی تیم TebMedTourism
  • فراهم کردن تمامی نیازهای شما از همان ابتدا تا زمان بازگشت به خانه

بدون شک ایران حرفه ای ترین کشور آسیایی و یکی از کشورهای پیشرو در زمینه جراحی های زیبایی و بالاخص لیپوساکشن است. لیپوساکشن در ایران، در کلینیک ها و بیمارستان های تخصصی توسط مجرب ترین جراحان زیبایی و بیهوشی انجام می شود.

هزینه لیپوساکشن در ایران 2022

هزینه لیپوساکشن در ایران با توجه به نرخ ارز برای بیماران غیرایرانی بسیار مقرون به صرفه است. هزینه ​​جراحی لیپوساکشن در ایران بطور متوسط حدود 2500 دلار است، اما برای دانستن هزینه دقیق به مشاوره بیشتر نیاز است، زیرا این مقدار بر اساس ناحیه تحت درمان و میزان چربی برداشته شده می تواند بیشتر یا کمتر شود. این مبلغ شامل هزینه های بیمارستان، آزمایشات، مشاوره، داروها و جلسات چکاپ می باشد.

هزینه لیپوساکشن در ایران تفاوت محسوسی با هزینه های این روش در کشورهای غربی دارد. به عنوان مثال، هزینه لیپوساکشن در کانادا 320 درصد بیشتر از هزینه آن در ایران است. همچنین در انگلستان این مبلغ 250 درصد بیشتر است. اگر می خواهید این جراحی را در کشور دیگری انجام دهید، باید هزینه خدمات دیگر از جمله اقامت، ترانسفر درون شهری، غذا و … را در نظر بگیرید که می تواند بر کل هزینه های شما تاثیر گذار باشد.

ایران با کم هزینه بودن خدمات پزشکی و غیرپزشکی در کنار حفظ بالاترین کیفیت خدمات، در میان بیماران بین المللی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

وجود یک شرکت تسهیلگر مجرب در کنار شما می تواند مسیر را برای شما هموار کرده و شما را به نتیجه دلخواهتان برساند. TebMedTourism با کمک پزشکان و جراحان معتمد و با گرفتن وقت ملاقات از بهترین جراحان تهران در زمینه جراحی لیپوساکشن، سفر درمانی شما به ایران را مدیریت خواهد کرد. TebMedTourism در همه مراحل در کنار شما بوده و تمامی نیازهای شما مانند دریافت ویزای پزشکی، هتل، ترانسفر، دارو ، و … را تامین می کند.

شرکت عصر طب بین الملل با بهره مندی از پزشکان جراح پلاستیک با تجربه و اساتید دانشگاهی، بالاترین کیفیت لیپوساکشن را با قیمتی مناسب و منطقی به شما ارائه می کند.

جهت مشاوره رایگان با پزشکان ما، لطفا با ما در ارتباط باشید:

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 00989032881930

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟