چه کسانی برای انجام عمل زیبایی لبخند هالیوودی مناسب هستند؟

لبخند هالیودی

کاندید مناسب لبخند هالیوودی چه کسی است؟

این روزها داشتن لبخند هالیوودی یکی از مهمترین مسائلی است که همه افراد بویژه قشر جوان به آن اهمیت می دهند، بطوریکه این عمل به یکی از دغدغه های جوانان تبدیل شده است زیرا لبخند هالیوودی باعث زیبایی بیشتر و افزایش اعتماد به نفس آنان می شود. به همین دلیل شاهد گرایش جوانان به این عمل زیبایی و ازدحام و شلوغی بیش از حد مطب ها و کلینیک های دندان پزشکی هستیم. به عبارت دیگر امروزه عمل زیبایی لبخند هالیوودی به صورت باور نکردنی رایج شده است ولی همه افرادی که تمایل به انجام این عمل زیبایی دارند، کاندیدای خوبی برای انجام آن نیستنند و شرایط لازم را ندارند.

butterfly

متاسفانه بعضی اوقات برخی از افراد غیر متخصص و دنداپزشکان و متخصصان، اخلاق کاری و پزشکی را برای کسب درآمد بیشتر زیر پا می گذارند و نکات ضروری را به بیماران متذکر نمی شوند. بیماران که هزینه های سنگینی را صرف انجام این عمل کرده اند نمی توانند به خواسته خود دست یابند و توقعات آنان مبنی بر داشتن دستیابی به لبخند هالیوودی برآورده نمی شود و با دیدن نتیجه دچار یاس و افسردگی می شوند. بنابراین قبل از هر اقدامی باید اطلاعات کافی و لازم را در مورد لبخند هالیوودی، روش انجام آن و .. را بدست آوریم و تمام سوالات و ابهامات مربوط به آن را از یک دندان پزشک صاحب نام و با تجربه و با وجدان و صادق بدون هیچ تعارفی بپرسیم، سپس تصمیم بگیریم که آیا این عمل برای ما مناسب است و آیا از نتیجه آن راضی و خشنود خواهیم بود؟

آیا من برای انجام عمل زیبایی لبخند هالیوودی کاندیدای خوب و مناسبی هستم؟

معمولا بیماران قصد دارند با داشتن لبخند هالیوودی به زیباترشدن صورت شان و بهتر شدن ظاهرشان کمک کنند ولی بوسیله لبخند هالیوودی چه مشکلاتی را می توان برطرف ساخت؟

لبخند هالیودی

در واقع تنها یک دندان پزشک ماهر و باتجربه و صادق می تواند به این سوال پاسخ دهد اما اگر شما دندان پزشکی که تخصص و مهارت ووقت کافی برای توضیح دادن به سوالات شما را داشته باشد، در دسترس ندارید به هیچ وجه نگران نباشید. زیرا ما در این مقاله برآنیم که بطور کامل به شرح و تفصیل در مورد این موضوع بپردازیم و ابهامات ذهنی شما را برطرف کنیم. در موارد زیر عمل زیبایی لبخند هالیوودی بهترین نتیجه را برای شما به همراه دارد:

  1. اگر بر روی دندان های شما لکه های قدیمی مدت هاست جا خوش کرده و به هیچ کدام از روش های سنتی جرم گیری و سفید کردن دندان پاسخ مثبت نمی دهد.
  2. اگر از دندان های کج و معوج و نامرتب رنج می برید.
  3. اگر دندان های شکسته دارید.
  4. اگر دندان های شما به دلیل استفاده زیاد از آنتی بیوتیک ها و یا داروهای دیگر و افراط در استفاده از فلوراید رنگ طبیعی خود را از دست داده اند و یا به خاطر استفاده بیش از حد از پر کننده های دندانی باعث تضاد رنگ با دندان دیگر شده است.
  5. استفاده بیش از حد اسیدها به مینای دندان شما آسیب وارد کرده و باعث خوردگی آن شده است.
  6. برای پوشاندن فضاهای خالی بین دندان ها.
  7. اگر دندان های شما از نظر حجم و اندازه و شکل با یکدیگر متناسب نیستند و همین امر باعث شده است که لبخند زیبایی نداشته باشید.

ارتودنسی دندان ها

خنده هالیوودی در ایران

هرساله در ایران با وجود دندان پزشکان و متخصصان صاحب نام و متبحر و کلینیک های دندان پزشکی حداقل 7000 عمل زیبایی خنده هالیوودی متناسب با به روزترین استانداردهای جهانی و بالاترین کیفیت انجام می پذیرد. ایران به عنوان یک کشور امن در خاورمیانه و با در اختیار داشتن به روز ترین تجهیزات علم پزشکی و دندان پزشکی و پزشکان برجسته و معتبر توانسته به عنوان مقصد گردشگری سلامت توجه بسیاری از بیماران خارجی را به خود جلب کند.

لبخند هالیودی

همانطور که در مقالات قبلی توضیح دادیم با استفاده از روش ها و متدهای زیاد و مختلفی می توان به خنده هالیوودی دست یافت میزان هزینه عمل لبخند هالیوودی با توجه به روشی که دندان پزشک شما برای شما انتخاب می کند، متفاوت است.

شرکت توریسم درمانی طب مد توریسم (TebMedTourism Co.) با ارائه بهترین خدمات در حوزه گردشگری سلامت و با همکاری با پزشکان و دندان پزشکان حاذق ایرانی و کلینیک های مجهز و معتبر دندان پزشکی این امکان را به شما می دهد که با کمترین هزینه و زمان بتوانید به آرزوی دیرینه خود یعنی لبخند هالیوودی دست یابید. بنابراین اگر قصد انجام عمل زیبایی لبخند هالیوودی را دارید از طریق یکی از راههای ارتباطی عنوان شده در پایان صفحه با مشاورین و همکاران ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در خصوص این عمل و چگونگی آن و قیمت ها در اختیار شما قرار دهند.

برای کسب اطلاعات کاملتر، مقاله همه چیز در مورد لبخند هالیوود را مشاهده بفرمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

ابتسامة هوليود في إيران

Hollywood Smile in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟