اصلاح نمای چانه و گونه

تكبير الذقن اصلاح نمای چانه و گونه

اصلاح نمای چانه و گونه

اصلاح نمای چانه و گونه تاثیر زیادی در زیبایی چهره شما دارد. صورت همه ما ظاهر متفاوتی دارد و این تفاوت ها بخاطر اختلافاتی است که در سایز و اندازه اجزای صورت وجود دارد. یکی از مهم ترین عواملی که زیبایی صورت یک فرد را تعیین می کند، نمای چانه و گونه فرد می باشد. اصلاح نمای چانه و گونه افراد به منظور ایجاد تناسب بیشتر با سایر اجزای صورت و اندازه کلی صورت، می تواند باعث بهبود ظاهر فرد و زیباتر شدن چهره او می شود.

jaw filler
ما هو تكبير الذقن والخد؟

همه عمل های زیبایی که افراد انجام می دهند تنها یک هدف را دنبال می کند، و آن ایجاد تناسب بیشتر می باشد. برای مثال هیچ کس گونه لاغر یا چانه کوچک و عقب رفته را دوست ندارد. به همین اصلاح نمای چانه و گونه علاوه بر زیبایی فرد، در افزایش اعتماد به نفس او نیز تاثیر دارد.

butterfly

عمل اصلاح نمای چانه و گونه چیست

یکی از عمل های زیبایی که در صورت فرد انجام می شود، عمل اصلاح نمای چانه و گونه می باشد. در این عمل به منظور ایجاد تناسب بیشتر بین چانه و گونه با سایر اجزای صورت، تغییراتی در ظاهر و اندازه آنها داده می شود.

این عمل توسط متخصص زیبایی انجام شده و دارای نتایج فوق العاده ای برای افراد می باشد. عوامل مختلفی می توانند باعث شوند تا چانه و گونه شما با سایر اجزای صورت تناسب نداشته باشد. عوامل ژنتیکی، تصادف، جای زخم، مشکلات دندانی، افزایش سن و غیره، از جمله این عوامل می باشند. بهترین روش برای درمان این ناهنجاری ها، عمل مذکور می باشد.

پکیج ها

تکبیرالذقن اصلاح نمای چانه و گونه
tebmed

انواع روش های اصلاح نمای چانه و گونه

روش های مختلفی وجود دارد که بسته به شرایط بیمار و همچنین تشخیص پزشک متخصص، می توان از آنها استفاده کرد. از جمله این روش ها:

اصلاح نمای چانه و گونه
اصلاح نمای چانه و گونه

1. پروتز گونه و چانه:

پروتز یا ایمپلنت گونه و چانه یکی از اصلی ترین و جدیدترین روش های بهبود نمای گونه و چانه می باشد. در این روش پروتز (ایمپلنت) های مختلفی استفاده می شود که شایعترین نوع ، پروتز های سیلیکونی می باشد. این روش اصلاح نمای گونه و چانه ، بهترین و ماندگارترین نتایج درمانی را به دنبال خواهد داشت.

2. تزریق مواد پر کننده پوستی

پر کننده های پوستی موادی هستند که به طور گسترده برای اصلاح نمای چانه و گونه افراد استفاده می شود. این مواد پر کننده می توانند از خود بدن فرد برداشته شوند مثل تزریق چربی یا اینکه به صورت سنتتیک و ماده خارجی، به گونه و چانه تزریق می شوند مانند اسید هیالورونیک یا سایر ژل ها.

تزریق ژل یا تزریق فیلر اصلاح نمای چانه و گونه

هدف از تزریق مواد پر کننده پوستی برای اصلاح نمای چانه و گونه، اصلاح ساختار کلی گونه و چانه و هم چنین فرم دهی به آنهاست تا تناسب بیشتری با اندازه صورت داشته باشند. مواردی مثل لاغری بیش از حد گونه و یا عقب رفتگی چانه به وسیله تزریق مواد پر کننده قابل درمان است.

تزریق ژل یا تزریق فیلر اصلاح نمای چانه و گونه

3. استفاده از ارتودنسی

یکی دیگر از روش های درمانی که برای زیبایی صورت استفاده می شود، ارتودنسی و جراحی های دندانپزشکی می باشد. در این روش نحوه چینش دندان ها و همچنین ساختار کلی فک اصلاح می شود. این اصلاحات به طور غیر مستقیم باعث بهبود ظاهر چانه و گونه فرد می شود.

پروتز چانه اصلاح نمای چانه و گونه
پروتز چانه اصلاح نمای چانه و گونه

4. انجام حرکات ورزشی و تمرینی

انجام برخی حرکات تمرینی و ورزشی نیز به زیبایی صورت کمک می کند. در این حرکات شما با تمرین دادن عضلات موجود در صورت و چانه باعث بهبود ساختار کلی صورت خود می شوید. این روش ها زمان بر بوده و شما باید مدت زمان طولانی آنها را انجام دهید.

5. رژیم غذایی

خوردن برخی مواد غذایی و همچنین رژیم نگرفتن و عدم کاهش وزن می تواند تاثیر زیادی بر زیبایی چانه و گونه شما داشته باشد. در بسیاری از موارد، کاهش وزن سریع و ناگهانی فرد و عدم مصرف مواد غذایی مغذی، می تواند تاثیر منفی بر ظاهر صورت فرد داشته باشد.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟