بهترین مکان برای انجام جراحی پلاستیک کجاست؟

بهترین مکان برای انجام جراحی پلاستیک کجاست؟

بهترین مکان برای جراحی پلاستیک! تقریباً همه ما می خواهیم در مورد این موضوع بیشتر بدانیم. جراحی پلاستیک پدیده ای جهانی است که باعث می شود بیماران به تمام نقاط دنیا سفر کنند تا به نتایج دلخواه خود برسند. اگرچه بسیاری از ما دوست داریم ظاهر فیزیکی خود را تغییر دهیم و آن را بهبود بخشیم، اما هر کسی نمی تواند هزینه جراحی پلاستیک گران قیمت را بپردازد. بنابراین، بسیاری از مردم برای گرفتن بهترین نتایج با هزینه های مقرون به صرفه تر به خارج از کشور سفر می کنند.

بسیاری از کشورها بعنوان مقاصد جراحی پلاستیک شناخته شده اند. اما سوال اساسی این است که بر اساس کیفیت و هزینه خدمات، بهترین مکان برای جراحی پلاستیک کجاست؟ برای اطلاع بیشتر در خصوص این موضوع، تا پایان این مقاله به خواندن ادامه دهید.

butterfly

 

جراحی پلاستیک چیست؟

جراحی پلاستیک یک تخصص جراحی است که ظاهر فرد را بهبود بخشیده و نقایص صورت و بدن را که در اثر حادثه، اختلالات هنگام تولد، پیری یا بیماری ایجاد می شود بازسازی می کند. جراحی پلاستیک می تواند هم عملکرد و هم ظاهر بدن و صورت را بهبود بخشد. این درمان به بیماران با سنین مختلف از یک کودک مبتلا به نقص مادرزادی گرفته، تا بزرگسالی که در تصادف آسیب دیده است، و حتی یک فرد مسن که مشکلات ناشی از افزایش سن دارد کمک می کند.

جراحی پلاستیک را می توان در قسمت های مختلفی از آناتومی بدن انجام داد، از جمله:

  • مشکلات پوستی مانند اسکار، سوختگی، خال مادرزادی، پاک کردن خالکوبی و سرطان پوست
  • ساختار صورت (فک و صورت)
  • ناهنجاری های مادرزادی مانند شکاف لب، شکاف کام، تغییر شکل گوش و …
  • بازسازی اندام های بدن مانند سینه، باسن، ساق پا، پاها، انگشتان دست و ….
  • بازسازی اندام های تحتانی
butterfly

انواع جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک را می توان به دو دسته جراحی ترمیمی و زیبایی تقسیم کرد.

جراحی پلاستیک ترمیمی: این نوع جراحی پلاستیک بر اصلاح ساختار غیرطبیعی بدن و صورت که در اثر حوادث، ناهنجاری های مادرزادی، بیماری ها، تومورها، عفونت ها و یا ناهنجاری های رشدی ایجاد می شود تمرکز دارد. جراحی پلاستیک ترمیمی معمولاً با هدف بهبود عملکرد انجام می شود، اما می توان از آن برای بهبود ظاهر نیز استفاده کرد.

جراحی پلاستیک زیبایی: جراحی زیبایی برای اصلاح ساختارهای طبیعی بدن به منظور بهبود ظاهر آنها انجام می شود. برخی از انواع جراحی پلاستیک زیبایی عبارتند از: جراحی زیبایی بینی، لیفت باسن، لیفت سینه، کاشت مو، جراحی زیبایی شکم و …

butterfly

جراحی پلاستیک صورت

چرا مردم برای جراحی پلاستیک به خارج از کشور سفر می کنند؟

با کاهش محدودیت های ناشی از همه گیری  کرونا، سفر به خارج از کشور برای انجام جراحی های پلاستیک دوباره درحال افزایش پیدا کردن است. بسیاری از افراد چه به دلایل ترمیمی و چه به دلایل زیبایی مایل به انجام جراحی های پلاستیک هستند. با این حال، هزینه های جراحی پلاستیک در برخی از نقاط جهان بسیار بالا است و یا اینکه جراح متخصص در آن کشورها وجود ندارد. گردشگری سلامت بهترین راه حل برای مشکلات ذکر شده است. در ادامه مقاله، دلایل سفر به خارج از کشور برای انجام جراحی پلاستیک توضیح داده شده است.

  • با سفر به خارج از کشور برای جراحی پلاستیک، افراد می توانند 40 تا 80 درصد پول خود را بسته به نوع عمل و کشور مقصد پس انداز کنند. به عنوان مثال، چرا باید هزینه هنگفتی را برای انجام روش لیپوساکشن در آمریکا خرج کنید در حالی که می توانید آن را با قیمت بسیار پایین تری در ایران انجام دهید؟
  • یکی دیگر از دلایلی که افراد برای جراحی زیبایی به خارج از کشور سفر می کنند، مقررات متفاوت جراحی های زیبایی در سراسر جهان است. بعضی عمل های زیبایی ممکن است در برخی کشورها قوانین سختگیرانه ای داشته باشند و یا حتی ممنوع شوند. به عنوان مثال، در انگلستان برخی از روش‌ها مانند جراحی زیبایی بینی محدود بوده و به راحتی قابل انجام نیستند. کسانی که به دنبال درمان زیبایی هستند باید به یک مرکز درمانی خصوصی مراجعه کنند که این امر می تواند روندی هزینه بر باشد. بنابراین گردشگری سلامت می تواند کمک بزرگی برای کاهش هزینه ها و انجام جراحی مورد نظر باشد.
  • دلیل بعدی که افراد تمایل دارند برای انجام جراحی های پلاستیک به خارج از کشور سفر کنند، طیف وسیعی از روش های ارائه شده در کشورهای دیگر است. در حالیکه ممکن است برخی از عمل ها در تعدادی از کشورها به دلیل داشتن ماهیت خطرناک ممنوع شود، کشورهای دیگر ممکن است آنها را بدون هیچ مشکل و با هزینه بسیار ارزان تر ارائه دهند.
  • همچنین زمان انتظار برای جراحی های پلاستیک در خارج از کشور کاهش پیدا کرده و ممکن است مجبور نباشید برای دستیابی به نتایج دلخواه خود مدت زیادی منتظر بمانید.
  • برخی از افراد به خارج از کشور سفر می کنند تا تحت درمان متخصصانی باشند که در کشورهای خودشان در دسترس نیستند. آنها ممکن است مایل به درمان توسط جراحانی باشند که در زمینه درمانی خود شناخته شده و توسط دیگران توصیه شده اند.

کدام مقاصد برای جراحی پلاستیک محبوب ترین هستند؟

امروزه با دسترسی به گزینه های فراوان، بیماران دیگر نیازی به صبر طولانی برای انجام یک جراحی با کیفیت بالا ندارند. هنگامی که یک بیمار تصمیم به انجام جراحی پلاستیک می گیرد، گام بعدی این است که به دنبال یک مقصد گردشگری پزشکی عالی باشد. انجام جراحی های پلاستیک در خارج از کشور هر روز رایج تر می شود. سفر به خارج از کشور به منظور انجام جراحی پلاستیک، حتی با در نظر گرفتن هزینه های حمل و نقل و اقامت، می تواند بسیار ارزان تر باشد.

برخی از کشورهای محبوب برای انجام جراحی های زیبایی عبارتند از: ایتالیا، مکزیک، روسیه، هند، تایلند، کره جنوبی و ایران. در سال‌های اخیر، کشورهای آمریکای جنوبی مانند برزیل، آرژانتین و بولیوی نیز در انجام جراحی‌های پلاستیک برای بیماران بین‌المللی محبوب شده‌اند.

بهترین مکان برای جراحی پلاستیکبهترین مکان برای جراحی پلاستیک

با مقایسه کشورها از نظر کیفیت جراحی و هزینه آن، می توان ایران را بعنوان بهترین مکان برای انجام عمل جراحی پلاستیک نام برد. مهارت جراحان پلاستیک ایرانی استثنایی است. آنها بسیار ماهر و با تجربه هستند زیرا هر روز تعداد زیادی جراحی پلاستیک در ایران انجام می شود.

در کنار وجود بهترین جراحان پلاستیک در ایران، بسیاری از بیماران به دلیل اینکه می خواهند جراحی خود را با مقرون به صرفه ترین هزینه ها انجام دهند، این کشور را برای درمان انتخاب می کنند. قیمت پایین جراحی پلاستیک در ایران به معنای کیفیت پایین آن نیست. این موضوع تنها به دلیل تفاوت نرخ ارز است که نه تنها هزینه های پزشکی را مقرون به صرفه خواهد کرد، بلکه قیمت سایر خدمات را نیز منصفانه می کند، که این موضوع ایران را به کشوری مقرون به صرفه برای تمامی گردشگران تبدیل کرده است.

در ایران می توانید به طور همزمان از بهترین کیفیت درمانی با هزینه پایین بهره مند شوید. در ضمن هزینه اسکان و ترانسفر نیز بسیار پایین است. با هزینه های بسیار مقرون به صرفه می توانید تا زمانی که نیاز دارید در ایران بمانید. به علاوه، ایران کشور بسیار زیبایی است که ارزش بازدید و ماندن در آن را دارد.

یکی دیگر از نکات مثبت انجام جراحی پلاستیک در ایران، مقررات آزادانه نسبت به این گونه از عمل ها است. برخلاف کشوری مانند انگلستان که قوانین محدودکننده ای برای انجام عمل های پلاستیک به خصوص جراحی های زیبایی دارد، ایران در این زمینه کشوری بسیار آزاد محسوب می شود که امکان انجام انواع جراحی های زیبایی را در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد کرده است.

با کمک TebMedTourism تمامی دردسرهای سفر برای شما برطرف می شود. تیم ما از لحظه ای که برای مشاوره به ما پیام دهید، در کنار شما خواهد بود. پس از تایید سفرتان به ایران، برای شما درخواست ویزای پزشکی خواهیم داد. ما در فرودگاه به استقابلتان می آییم و شما را در بهترین هتل های تهران اسکان می دهیم. ما شما را در جلسات ویزیت با پزشک، روند جراحی، بهبودی و جلسات پیگیری بعد از عمل همراهی خواهیم کرد. اگر سوالات بیشتری دارید و یا نیازمند مشاوره شخصی هستید، با ما از طریق شماره واتساپ ارائه شده و فرم آنلاین سایت تماس حاصل فرمایید.

شرکت عصر طب بین الملل با بهره مندی از پزشکان جراح پلاستیک با تجربه و اساتید دانشگاهی، بالاترین کیفیت انواع جراحی های پلاستیک را با قیمتی مناسب و منطقی به شما ارائه می کند.

جهت مشاوره رایگان با پزشکان ما، لطفا با ما در ارتباط باشید:

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 00989032881930

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟