بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن سینه

عمل افزایش سایز سینه یکی از عمل های زیبایی می باشد که برای بزرگ کردن سینه و فرم دهی سینه انجام می شود. این عمل توسط جراح متخصص پلاستیک و زیبایی در کلینیک و مراکز درمانی انجام می شود و دارای روش های مختلفی می باشد.

البته برای افزایش سایز سینه از روش های دیگر غیر جراحی نیز می توان استفاده کرد که خطرات احتمالی جراحی را ندارند ولی ایجاد نتایج به مدت زمان بیشتری نیاز دارد. در ادامه به بررسی انواع روش های افزایش سایز سینه می پردازیم.

بزرگ کردن سینه
butterfly
tebmed

انواع روش های افزایش سایز سینه

شد الثدي

برای افزایش سایز سینه روش های مختلفی وجود دارد که شامل موارد جراحی و روش های غیر جراحی می باشد. هر کدام از روش ها دارای مزایا و معایبی هستند که شناخت کامل آنها می تواند در تصمیم گیری برای انتخاب بهترین روش افزایش سایز سینه موثر باشد.

تكبير الثدي
  • روش جراحی:

در روش جراحی، از روش های مختلف پزشکی برای حجیم تر کردن و افزایش سایز سینه استفاده می شود. این روش ها علاوه بر افزایش سایز، باعث فرم دهی سینه نیز می شوند. این بزرگ تر شدن سایز سینه می تواند به افزایش اعتماد به نفس و افزایش میزان رضایت فرد از اندام خود منجر شود.

لینک های مرتبط:

یکی از این روش ها، استفاده از ایمپلنت های پستانی یا پروتز سینه می باشد. در این روش از پروتز های سیلیکونی در زیر پوست و در ناحیه سینه ها استفاده می شود تا سینه ها سایز بزرگتری داشته باشند و خوش فرم تر دیده شوند. این نوع عمل زیبایی با عنوان ” پروتز سینه ” نیز نامیده می شود.

در این نوع عمل زیبایی در اکثر اوقات برای پایداری نتایج عمل و یا برای کمک به بهبود نتایج، از درمان های مکمل مثل لیفت پستان نیز استفاده می شود.

بزرگ کردن سینه

یکی دیگر از روش های افزایش سایز سینه، استفاده از تزریق چربی می باشد. این روش که به نسبت روش قبلی دارای عوارض محدود تری می باشد، از تزریق چربی به ناحیه سینه برای بزرگ کردن سینه بهره می برد. در این روش چربی های اضافی بدن از نواحی مانند پهلو ها و باسن توسط دستگاه لیپوساکسن یا لیپوماتیک برداشته شده و در ناحیه سینه تزریق می شود.

تكبير الثدي
بزرگ کردن سینه

همانند بسیاری از عمل های جراحی زیبایی، عمل جراحی بزرگ تر کردن سینه نیز دارای مزایا و معایبی می باشد. از جمله مزایای این روش، نتایج سریع و تقریبا دائمی هستند. اما از معایب این روش می توان به عوارض عمومی جراحی و هزینه های عمل اشاره کرد که با توجه به تجربه و مهارت جراحان ایرانی و نیز قیمت های معقول این عمل ها در ایران این معایب بطور چشم گیری رفع شده است.

روش های غیر جراحی:

روش های غیر جراحی روش هایی هستند که شما در خانه و حتی بدون نیاز پزشک می توانید انجام دهید تا باعث افزایش سایز سینه شما شود. از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طب سوزنی: یکی از روش های غیر جراحی که در مدت زمان بسیار کوتاه تری باعث افزایش قابل توجه سایز سینه می شود، استفاده از طب سوزنی می باشد.
  • قرص ها گیاهی: این قرص ها دارای استروژن گیاهی هستند و باعث تحریک رشد سینه می شوند.
شد الثدي
  • کرم ها و لوسیون های افزایش سایز سینه: این کرم ها نیز مانند قرص های گیاهی با تحریک رشد سینه ها باعث بزرگ شدن سینه می شوند.
  • استفاده از حرکات ورزشی و فیزیکی: به روش ” پوش آپ ” نیز می گویند که با ورزش کردن و تمرین دادن عضلات سینه می توان به بزرگ تر کردن سایز سینه کمک کرد.
tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟