مراقبت های بعد از انجام طرح لبخند هالیوودی چگونه است؟

ابتسامة هوليود

زندگی در دنیای اجتماعی معیارهای خاص خود را دارد. ظاهر ما می تواند بر روابطی که با دیگران داریم تأثیر بگذارد. اگرچه ممکن است ناعادلانه به نظر برسد، اما ما اغلب از روی ظاهر افراد در مورد آنها قضاوت می کنیم. ما ممکن است دندان های از دست رفته و فاصله های دندان را به سوء تغذیه و بیماری ربط دهیم. ممکن است حفره های دندانی یا دندان های زرد را با سطح ضعیف بهداشت مرتبط بدانیم. اگرچه قضاوت افراد بر اساس ظاهرشان به نوعی ناعادلانه است، اما ما بصورت ناخودآگاه این کار را انجام می دهیم. بنابراین ما نمی توانیم با لبخندی با ظاهر بد به زندگی کردن ادامه دهیم.

مطالعات قبلی ثابت کرده اند که دندان های زیبا می توانند زندگی شغلی و اجتماعی شما را بهبود بخشند. روش لبخند هالیوودی می تواند انقلابی در وضعیت زیبایی دندان های شما باشد. می تواند ژنتیک یا سبک زندگی بد شما را پنهان کند. یکی از سوالاتی که می تواند به ذهن مراجعه کنندگان خطور کند در مورد مراقبت های بعد از روند لبخند هالیوودی است. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم و نکاتی را به شما ارائه دهیم تا بدانید که چه کارهایی را می توانید به عنوان مراقبت های بعد از آن انجام دهید.

butterfly
ابتسامة هوليود

طرح لبخند هالیوودی چیست؟

نام روش لبخند هالیوودی به دندان های درخشان و خیره کننده افراد مشهور هالیوود اشاره دارد. لبخند هالیوودی یک روش دندانپزشکی زیبایی و روش ترمیم ایده‌آل دندان‌ها است که تمام ویژگی‌های دندان‌ همچون تراز دندان ها، سفیدی رنگ آنها، فاصله های بین دندانی و پوسیدگی را درمان می‌کند. هدف از این درمان به دست آوردن مجموعه ای ایده آل از دندان های سالم و درخشان است. برای رسیدن به این هدف، دندانپزشکان می توانند از روش های مختلف دندان مانند سفید کردن دندان، ونیر، روکش، ایمپلنت، ارتودنسی و غیره استفاده کنند.

مراقبت های بعد از طرح لبخند هالیوودی

لبخند هالیوودی می تواند برای حداقل 15 سال دوام بیاورد. پس از انجام روش لبخند هالیوودی، توجه بیشتر به بهداشت دهان و دندان به منظور حفظ نتایج به دست آمده و افزایش طول عمر درمان صورت گرفته ضروری است. بنابراین، هنگام انجام روش لبخند هالیوودی، مواردی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

هالیوود اسمایل

مراقبت های بعد از طرح لبخند هالیوودی

لبخند هالیوودی می تواند برای حداقل 15 سال دوام بیاورد. پس از انجام روش لبخند هالیوودی، توجه بیشتر به بهداشت دهان و دندان به منظور حفظ نتایج به دست آمده و افزایش طول عمر درمان صورت گرفته ضروری است. بنابراین، هنگام انجام روش لبخند هالیوودی، مواردی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

 

مراقبت های روتین

اطمینان حاصل کنید که هر روز مراقبت مناسب دهان را انجام می دهید. برای جلوگیری از هرگونه پلاک و باکتری مضر، برنامه روزانه شما باید شامل مسواک زدن و نخ دندان کشیدن برای حداقل دو بار در روز باشد. اطمینان حاصل کنید که هیچ ذرات غذایی بین دندان‌های شما گیر نکرده است زیرا در این صورت می‌توانند حفره‌هایی در زیر ونیر ایجاد کرده و موجب درد و التهاب شوند. همچنین می‌توانید از دهان‌شویه‌های ضد باکتری برای از بین بردن باکتری‌ها استفاده کنید.

 

خمیر دندان

استفاده از خمیر دندان سفید کننده برای حفظ نتایج روش لبخند هالیوودی یک تصور غلط رایج در بین مردم است. شما می‌توانید از خمیردندان‌های معمولی استفاده کرده و از خمیردندان‌های سفید کننده حاوی کریستال‌های ریز خودداری کنید، زیرا آنها می‌توانند خود تهدیدی برای مینای دندان باشند.

 

سیگار کشیدن

جلوگیری از استعمال دخانیات بعد از درمان لبخند هالیوودی بسیار مهم است زیرا می تواند منجر به لکه شدن دندان ها با رد ناخوشایند زرد رنگ شود.

 

قهوه

نیازی نیست نوشیدن قهوه را کنار بگذارید. با این حال، باید سعی کنید مصرف قهوه سیاه رنگ وغلیظ را کاهش دهید تا از لکه دار شدن دندان های خود جلوگیری کنید. برای کاهش اثرات لک شدن قهوه می توانید مقداری شیر به قهوه خود اضافه کنید.

 

غذای لکه زا

برای حفظ درخشندگی دندان های خود از مصرف مواد غذایی و نوشیدنی های لکه زا خودداری کنید. استفاده از شراب های قرمز، انواع توت ها، پفک، شکلات، آب میوه های رنگ دار، سس سویا، گوشت قرمز و غیره می تواند از جمله مواد غذایی و نوشیدنی های لکه زا باشد.

 

فشار

برای جلوگیری از شکسته شدن ونیر، باید از وارد کردن فشار بر روی دندان‌ها با عادت‌های آسیب‌رسان مانند جویدن ناخن، دندان قروچه کردن، یا استفاده از دندان برای باز کردن بطری‌ها و موارد دیگر اجتناب کنید.

چه کارهایی را باید انجام داد؟

  • به طور منظم به دندانپزشک خود مراجعه کنید. دندانپزشک شما می تواند وضعیت لبخند هالیوودی شما را ارزیابی کرده و به صورت حرفه ای آن را تمیز کند.
  • دندان های خود را دو بار در روز مسواک بزنید و نخ دندان بکشید. به این ترتیب می توانید بوجود آمدن لکه ها و تشکیل پلاک را کنترل کنید

چه کارهایی را نباید انجام داد؟

  • ناخن های خود را نجوید. جویدن ناخن ممکن است منجر به شکستگی، ترک خوردگی و ناهمواری دندان شود.
  • نوشیدن قهوه، چای، شراب قرمز یا نوشابه را محدود کنید. آنها به راحتی می توانند دندان های شما را لکه دار کنند، و قطعاً شما نمی خواهید کار سخت، زمان و پولی که صرف دندان هایتان کرده اید هدر برود.
  • از دندان های خود برای باز کردن اشیا یا شکستن چیزهای سفت مانند پوست گردو و پسته استفاده نکنید. اینکار می تواند یک عادت بسیار مضر باشد.
  • حداقل تا 24 ساعت سیگار نکشید. کشیدن سیگار در 24 ساعت اول می تواند دندان های شما را لکه دار کند.
  • به مدت 24 ساعت از خمیر دندان یا دهان شویه های رنگی خودداری کنید، زیرا آنها می توانند دندان های شما را لکه دار کنند.

غذاها و نوشیدنی های توصیه شده برای 48 ساعت اول

پس از انجام روش طرح لبخند هالیوودی بهتر است عادات غذایی خود را کنترل کرده و غذاها و نوشیدنی هایی را انتخاب کنید که رنگدانه های رنگی شدید ندارند. به طور کلی، شما باید نوشیدنی های شفاف و مواد غذایی سفید رنگی مصرف کنید که استفاده از آنها بی خطر باشد. در زیر لیستی را آماده کرده ایم که می توان بلافاصله پس از سفید کردن دندان و روند لبخند هالیوودی مصرف کرد:

  • مرغ/بوقلمون (بدون چربی)
  • ماهی سفید
  • برنج سفید
  • ماکارونی سفید
  • پنیر سفید
  • پیاز سفید
  • سفیده تخم مرغ
  • سیب زمینی آب پز
  • نان سفید نرم
  • موز
  • شیر بدون چربی

لبخند هالیوودی در ایران

ایران یکی از محبوب ترین مقاصد انجام روش لبخند هالیوودی در جهان است. شرکت تسهیلگر مراقبت های بهداشتی TebMedTourism می تواند برایتان سفری پزشکی-توریستی به مقصد ایران ترتیب دهد، تا بتوانید از حرفه ای ترین تیم دندانپزشکان بهره مند شده، و با پرداخت مقرون به صرفه ترین هزینه علاوه بر دندان ها و لثه های سالم، لبخند درخشان و دلخواه خود را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می توانید با تیم ما در شرکت TebMedTourism به صورت رایگان مشورت کنید.

Author: Leila Nazari

Publisher and SEO specialist: Mohamad Gerami

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

ابتسامة هوليود في إيران

Hollywood Smile in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 1930 288 903 98+

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟