نکات ضروری درباره عمل جراحی بینی

جراحی زیبایی بینی

عمل جراحی زیبایی بینی

عمل جراحی بینی یک روش جراحی پلاستیک برای تغییر و اصلاح ظاهر بینی می باشد. بطور کلی دو نوع جراحی پلاستیک بینی وجود دارد: جراحی پلاستیک بازسازی کننده که ظاهر و شکل بینی را به حالت قبلی خود برمی گرداند و جراحی پلاستیک زیبایی که ظاهر بینی فعلی را زیباتر می سازد. جراحی بینی می تواند برای بهبود اندازه بینی، برای تغییر شکل بینی و یا برای ساختن یک بینی جدید با نمای بهتر بکار رود.

هزینه عمل جراحی بینی به نوع روش جراحی ، موقعیت  و محل انجام جراحی و به میزان شدت مشکل بینی بیمار بستگی خواهد داشت.

جراحی زیبایی بینی
butterfly

جراحی بینی اغلب برای اصلاح نمای بینی انجام می گیرد. افراد با بینی کج عمدتا از عمل جراحی که بتواند شکل بینی آنها را به فرم بهتر و مورد پسندتر  تبدیل کند، استقبال می کنند. در واقع،  اکثر افراد با بینی کج تمایل به عمل جراحی بینی برای رفع عدم تقارن بینی خود دارند. عمل جراحی بینی همچنین احساس خوبی به فردی می دهد که بینی پهن یا دراز دارد مخصوصا اگر پزشک جراح تشخیص دهد که  آن بینی می تواند خطرات پزشکی یا مشکلات روانی را در پی داشته باشد.

جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی بینی

قبل از شروع عمل بینی، شما می بایست در رابطه با فواید و مضرات عمل با پزشک جراح پلاستیک مشورت نمایید و مطمئن شوید که با رضایت کامل تمایل به انجام این عمل را دارید. پزشک جراح شما تمام اطلاعات مورد نیازتان را فراهم خواهد کرد و به شما کمک خواهد کرد تا تصمیم بگیرید که آیا عمل جراحی را خواهید پذیرفت یا خیر.

بهبود کیفیت نمای بینی از طریق اصلاح مشکلات بینی که باعث کج شدن بینی یا درازی بیش از اندازه بینی می شود، هدف اصلی عمل جراحی بینی می باشد. جراح پلاستیک روشی با بالاترین سطح مهارت و موفقیت را بکار خواهد گرفت. پزشک جراح اندازه و شکل بینی شما را بررسی می نماید و برای برطرف کردن مشکل  بینی در کنار فراهم ساختن ظاهر بینی قابل قبول ، تغییرات مورد نیاز را تعیین می نماید.

جراحی زیبایی بینی

به منظور تغییر شکل بینی، جراح هم می تواند از قطعات فلزی برای اصلاح شکل استخوانهای بینی استفاده می کند و هم با اصلاح ساختار پوست بینی از طریق قرار دادن قطعات پلاستیکی یا استفاده از غضروف های بدن مانند غضروف گوش یا دنده ها، این کار را انجام دهد.

اگر بینی شما بیش از اندازه دراز یا پهن باشد، ممکن است سال ها زمان ببرد تا بتوانید از عهده هزینه های مربوط به عمل جراحی بینی برآیید. به این علت که بافت های اضافی مورد نیاز برای عمل جراحی بینی بسیار گران بوده و اغلب احتیاج است که تحت پوشش بیمه قرار گیرد. هزینه های دیگر موجود می تواند شامل هزینه های بی هوشی، تجهیزات مورد نیاز عمل و دوره ریکاوری بعد از عمل باشد.

جراحی زیبایی بینی

برای کسب اطلاعات کامل تر، مقاله عمل زیبایی بینی در ایران را مشاهده نمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

جراحی زیبایی بینی در ایران

Rhinoplasty in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟