ابدومینوپلاستی یا تامی تاک

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی چیست؟

ابدومینوپلاستی یا تامی تاک یک عمل جراحی زیبایی برای سفت تر کردن شکم و حذف پوست و چربی شل و اضافی از ناحیه شکم برای ایجاد یک شکم صاف تر، سفت تر و خوش فرم تر می باشد.

ابدومینوپلاستی
butterfly

ابدومینوپلاستی چگونه انجام می شود؟

ابدومینوپلاستی فرآیندی است که بسته به نوع روش عمل ابدومینوپلاستی، بطور معمول حدود 3 ساعت طول می کشد.

این عمل با بی هوشی عمومی انجام می شود. ابدومینوپلاستی انواع مختلفی دارد که جراح پلاستیک، بسته به وضعیت شما روش مناسب را به شما پیشنهاد خواهد داد. این روش های مختلف عمل ابدومینوپلاستی شامل انواع زیر هستند:

ابدومینوپلاستی
  • ابدومینوپلاستی فول یا کامل: این روش یک عمل جراحی سنگین و کامل می باشد و طول مدت عمل بیشتری دارد. اگر شما پوست اضافی فراوانی دارید، این روش بهترین گزینه برای شما خواهد بود. یک برش از خار خاصره قدامی استخوان لگن یک سمت تا سمت دیگر داده می شود و چربی با روش لیپوساکشن از این محل خارج می شود. جراح برش را در زیر پوست انجام می دهد و آن را می کشد و پوست زائد را برش داده و حذف می کند و در نهایت پوست محل سفت می شود.
  • مینی ابدومینوپلاستی: درصورتی که پوست اضافی کمی داشته باشید، بهترین روش است و حدود 1 ساعت طول می کشد. جراح یک برش کوچک در بالای ناحیه پوبیک انجام می دهد تا پوست زائد را حذف کند.
  • ابدومینوپلاستی اندوسکوپیک: درصورتی توصیه می شود که فقط عضلات شکم نیاز به سفت تر شدن داشته باشد و عمل حدود 1 ساعت طول می کشد. جراح یک برش کوتاه ایجاد می کند و با استفاده از تجهیزات پزشکی خاصی، عضلات را سفت و محکم می کند.
tebmed

مزایای ابدومینوپلاستی چیست؟

مزایای ابدومینوپلاستی این است که شکل و شمایل شما را بازسازی می کند، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و گزینه های بیشتری برای پوشیدن لباس مناسب به شما می دهد.

شفط الدهون البطن لیپوساکشن شکم و پهلو

معمولا پوست اضافی در اثر افزایش سن، بارداری و کاهش وزن شدید رخ می دهد و موجب احساس اضطراب و ناخوشی برای فرد می گردد. این عمل برای آقایان یا خانم ها قابل انجام است.

از آنجایی که ابدومینوپلاستی یا تامی تاک موجب سفت تر شدن عضلات، حذف پوست و چربی اضافی شکم می گردد، می تواند شکم شما را صاف و فلت کند و وضعیت قامتی شما را بهبود ببخشد، زیرا عضلات سفت شکم، از پایداری ستون فقرات نیز حمایت می کند.

مراقبت های بعد از ابدومینوپلاستی یا تامی تاک

بلافاصله بعد از ابدومینوپلاستی، محل عمل کمی کبودی و تورم خواهد داشت و شما احساس ناراحتی خواهید داشت. این مسئله در نهایت بطور کامل رفع می شود. برای کاهش درد می توانید از داروهای مسکن تجویز شده استفاده کنید.

شفط الدهون البطن

بعد از عمل ابدومینوپلاستی، به مدت 1 تا 4 شب در بیمارستان خواهید بود. پس از ترخیص از بیمارستان، بهتر است به مدت 10 تا 14 روز در منزل استراحت کنید. پس از این زمان، شما می توانید به محل کار برگردید.

شما باید از فعالیت های سنگین برای چند هفته بعد از عمل تامی تاک پرهیز کنید.

شما بر روی شکم، یک اسکار جراحی خواهید داشت که به سادگی توسط لباس زیر پوشیده می شود. این اسکار جراحی به مرور زمان محو می شود و غیر قابل توجه خواهد بود.

ریکاوری و بهبود کامل حدود 4 تا 8 هفته به طول می انجامد.

قیمت ابدومینوپلاستی یا قیمت تامی تاک:

قیمت ابدومینوپلاستی یا قیمت تامی تاک به نوع عمل ابدومینوپلاستی که شما نیاز دارید بستگی دارد.

با اخذ مشاوره رایگان پزشکی توسط پزشکان شرکت عصر طب بین الملل، شما می توانید از قیمت ابدومینوپلاستی مناسب خود مطلع شوید.

هزینه حدودی ابدومینوپلاستی، بسته به عوامل مختلف تاثیرگذار بر قیمت ابدومینوپلاستی یا تامی تاک بین 15 الی 30 میلیون تومان می باشد.

شفط الدهون البطن
tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟