آیا تکنیک لبخند هالیوودی روشی ایمن است؟

لبخند هالییودی

داشتن لبخندی سالم و زیبا آرزوی همه است. در طول سال ها، دندان ها اغلب به دلایل مختلف کدر یا تیره تر می شوند. این می تواند به دلایل داخلی مانند تغییر در مینا یا ساختار دندان، عوامل ارثی، قرار گرفتن در معرض شدید فلوراید یا تتراسایکلین، و تغییرات ساختار معدنی در نتیجه افزایش سن باشد. این امر همچنین می تواند به دلیل سبک زندگی و محیط پیرامون مانند عادات غذایی، استفاده از تنباکو و غیره به صورت بیرونی رخ دهد.
برای از بین بردن لکه‌ها و داشتن دندان‌های درخشان‌تر، می‌توانید درمان‌های سفیدکننده دندان را در نظر بگیرید که می‌تواند از طریق خدمات دندانپزشکی حرفه‌ای یا کیت‌های خانگی باشد. با این حال، برخی از افراد نگران عوارض جانبی درمان لبخند هالیوودی هستند. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد ضرورت و ایمنی تکنیک لبخند هالیوودی صحبت کنیم.

butterfly

دلایل تیره شدن و تغییر رنگ دندان ها

دلایل متعددی وجود دارد که چرا دندان های شما مانند گذشته درخشان نیستند. برخی از این دلایل همچون سن یا تصادفات قابل کنترل نیستند. مهم است که قبل از شروع تصمیم گیری در مورد سفید کردن دندان با دندانپزشک خود مشورت کرده تا بدانید که آیا لکه های دندانتان نتیجه سبک زندگی شما مانند غذا یا سیگار کشیدن است و یا یک مشکل در سلامت دندانهایتان وجود دارد.
اگرچه سفید کردن اغلب به دلایل زیبایی انجام می شود،اما دندانپزشک شما می تواند گزینه های درمانی را با شما در میان بگذارد تا بهترین نوع درمان را بر حسب شرایط دندان ها انتخاب کنید. دلایل لکه شدن دندان عبارتند از:

  • غذاها/نوشیدنی ها (مانند قهوه، چای، شراب، کوکا کولا، پاستا و غیره)
  • سیگار کشیدن
  • بهداشت ضعیف دندان
  • بیماری
  • داروها
  • ژنتیک
  • محیط
  • آسیب
  • مواد دندانپزشکی
  • افزایش سن

لبخند هالیوودی چیست؟

لبخند هالیوودی که به آن طرح لبخند نیز می گویند، یک روش دندانپزشکی زیبایی است که عیوب دندانی را برای اهداف زیبایی اصلاح می کند. این روش سعی می کند مشکلات دندانی مانند تغییر رنگ، لب پرشدن و ناهماهنگی را پنهان کند تا هنگام لبخند زدن ظاهر بهتری داشته باشد. طرح لبخند هالیوودی ممکن است ترکیبی از روش های مختلف مانند سفید کردن دندان، روکش دندان، زیبایی لثه، لومینیر و ارتودنسی یا فقط برخی از آنها باشد.

روش لبخند هالیوودی چگونه است؟

افراد مختلف ممکن است با توجه به وضعیت دندان هایشان به درمان های متفاوتی نیاز داشته باشند. برای جلسه مشاوره نیاز به رادیوگرافی دیجیتال و عکس از دندان های بیمار است. سپس روند درمان با بیمار در میان گذاشته می شود. روش لبخند هالیوودی معمولا با یک ماکت شروع می شود و دندانپزشک در مورد نتیجه کار صحبت می کند.
دندانپزشک با استفاده از لومینیرها، E-max، پرسلن امپرس، تاج زیرکونیا و تاج کامل چینی طرح لبخند شما را طراحی کرده و در صورت لزوم بر روی زیبایی لثه نیز کار میکند. طراحی لبخند شامل نسبت لب و صورت است. به عنوان مثال، اگر اصطلاحا لبخند لثه ای دارید که با تکنیک زیبایی لثه حل نمی شود، دندانپزشک ممکن است استفاده از بوتاکس یا فیلرهای پوستی را به شما پیشنهاد دهد.

14000920 hollywood smile 2

طراحی لبخند چقدر طول می کشد؟

طراحی لبخند 1 تا 2 ساعت طول می کشد و با استفاده از نرم افزارهای CAD/CAM و DSD آماده می شود. آماده سازی مدل 2-3 ساعت طول می کشد. در آخر، روش نهایی در حدود 1 ساعت طول می کشد تا تمام شود.

آیا این روش ایمن است؟

بیماران اغلب کنجکاو هستند بدانند که آیا روش سفید کردن دندان ها امن بوده و یا میتواندخطرناک باشد. اگر از یک محصول سفید کننده استفاده می کنید یا قصد استفاده از آن را دارید، نباید نگران باشید زیرا استفاده از آن خطرناک نیست. پراکسید کاربامید نام یک ماده سفید کننده است که سمی نیست. بسیاری از مردم ممکن است این محصول را با پراکسید هیدروژن اشتباه بگیرند که از نظر شیمیایی مشابه قبلی است اما این دو دقیقاً یکسان نیستند. پراکسید کاربامید ماده ای بسیار بی خطر است که لکه ها را از روی دندان ها پاک کرده و آنها را سفیدتر می کند.

برای سفید کردن دندان ها چه گزینه هایی وجود دارند؟

گزینه های مختلفی برای سفید کردن دندان ها وجود دارد. به جز روش‌های حرفه‌ای دندانپزشکی، می‌توانید از گزینه‌های خانگی مانند نوارهای سفیدکننده، قلم های سفید کننده ویا حتی آدامس های سفید کننده استفاده کنید. کیت های سفید کننده خانگی نیز گزینه های دیگری هستند که مشابه کاربردهای حرفه ای اما ارزان تر هستند و بدون نیاز به حضور در دندانپزشکی قابل استفاده هستند. حتی اگر همه این تکنیک‌ها مؤثر باشند، معمولاً زمان بیشتری برای رسیدن به نتایج مطلوب نیاز دارند. درمان داخل مطب ممکن است حدود یک ساعت طول بکشد، در حالی که استفاده در منزل ممکن است چندین روز طول کشیده تا به همان میزان روشنایی برسد.
تقریباً همه می توانند کاندیدای طرح لبخند هالیوودی باشند. با این حال، افرادی که عاج دندان نازک‌تر و یا مینای پرمنفذ دارند، یا افرادی که از تحلیل لثه یا از دست دادن مینای دندان رنج می‌برند، ممکن است با روند سفید کردن، حساسیت دندان‌های خود را افزایش دهند. باید بدانید که روش سفید کردن یک راه حل دائمی نیست و رنگ دندان‌های شما می‌تواند در طول زمان و معمولا در عرض یک سال تغییر کند. شما می توانید با اصلاح سفیدی اولیه، یک یا دو بار در سال دوام درخشندگی دندان های خود را افزایش دهید.

مشکلات داشتن لبخند بیش از حد سفید

Hollywood smile

اگر به رنگ دندان‌های افراد دیگر نگاه کنید، می‌بینید که سطح روشنایی دندان‌های هر کس متفاوت است. طیف های مختلف رنگ سفید به عوامل بسیاری مانند تغییر رنگ در نتیجه غذا، نوشیدنی و سیگار، و بیشتر از همه به ژنتیک نسبت داده می شود. لبخند ما زمانی زیبا می شود که به دنبال رنگ سفید طبیعی که متناسب با ظاهرمان است باشیم. یکی از راه های مطمئن برای انتخاب سایه مناسب رنگ سفید، هماهنگی رنگ با قسمت سفید چشم است. به این ترتیب شما همچنان زیبا و طبیعی به نظر می رسید.
رنگ بیش از حد سفید دندان، ظاهرشما را تقلبی نشان می دهد. علاوه بر این، سفید کردن بیش از حد می تواند مینای دندان را تخریب کند. افرادی که بیش از حد از نوارهای سفید کننده یا ژل های سفید کننده حرفه ای استفاده می کنند، دندان هایشان را حساس تر می کنند زیرا اسیدیته درون محصول سفید کننده مینای دندان را از بین می برد. به طور خلاصه باید بگوییم که لبخند هالیوودی روشی بی خطر است که زیر نظر دندانپزشک حرفه ای دندان های شما را درخشان تر می کند، بطوریکه سلامت دندان ها در معرض خطر قرار نگیرد.

Author: Leila Nazari

Publisher and SEO specialist: Mohamad Gerami

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

ابتسامة هوليود في إيران

Hollywood Smile in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 1930 288 903 98+

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟