اثرات عمل اسلیو معده بر بارداری

اثرات عمل اسلیو معده بر بارداری

اثرات عمل اسلیو معده بر بارداری

عمل اسلیو معده بسیاری از بیمارانی را که از چاقی و اضافه وزن مفرط رنج می برند را به آرزوی دیرینه خود رسانده است. عمل اسلیو معده بسیاری از مشکلات افراد را در زندگی حل کرده است. زیرا اضافه وزن نه تنها ظاهری نامتناسب و نامرتب به افراد می دهد بلکه برای آنها مشکلات جدی تری را بوجود می آورد. بطوریکه بعضا دیده شده که بیشتر افرادی که از اضافه وزن و چاقی رنج می برند نمی توانند به اهدافشان و آرزوهایشان در خصوص کاهش وزن یا بارداری دست یابند.

butterfly

اضافه وزن و چاقی مفرط یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در نازایی است. در حالیکه بیشتر افراد مخصوصا زنان که از دوران کودکی حس زیبایی مادری را در وجود خود داشته اند تمایل دارند که حس زیبای پدر و مادر شدن را حداقل برای یکبار درک و تجربه کنند. وقتی به بازی فرزندان و دختران کوچک خود نگاه می کنیم می بینیم که چگونه با تمام وجود مهر و محبت مادری را نثار عروسک های خویش می کنند، آنها را به آغوش می گیرند، به آنها غذا می دهند و با آنان صحبت می کنند. این دختران هنگامیکه بزرگ و مادر می شوند، احساسات مادرانه خود را به پدر و برادر و پسران خود تقدیم می کنند. به همین دلیل آنها به هیچ وجه نمی توانند مسئله نازایی را بپذیرند. در واقع آنها نمی توانند باور کنند که تمام آرزوها و آمال های ایشان بر باد رفته و نابود شده است. به همین دلیل وقتی متخصصان و پزشکان زنان و زایمان به آنان اعلام می کنند که توانایی بارداری را ندارند به شدت افسرده و ناراحت می شوند. گویی کاخ آرزوهای آنان فرو ریخته، شادی و خوشحالی از زندگی آنها رخت بر می بندد. بنابراین می توان به راحتی دریافت که اضافه وزن و چاقی مفرط اثری بسیار منفی بر روی بارداری دارد.  بیشتر متخصصان زنان و زایمان به خانم های چاق توصیه می کنند قبل از بارداری اقدام به کاهش وزن کنند.

همانطور که می دانیم فراموش کردن رویا و آرزو برای هر فردی مشکل و ناراحت کننده است زیرا همه افراد با رویاهای خود زندگی می کنند. در واقع افراد بدون رویاهای خود قدرت و انگیزه لازم را برای ادامه حیات ندارند به عبارت دیگر ادامه زندگی بدون آرزو و رویا غیر ممکن است . پس چه باید کرد آیا تنها راه چاره دنبال کردن رژیم های غذایی طاقت فرسا و انجام حرکات سخت .ورزشی است یا راه حل دیگری نیز وجود دارد؟

اثرات عمل اسلیو معده بر بارداری

همانطور که می دانیم افراد مختلف شیوه های گوناگونی را برای حل مشکلات خود استفاده می کنند. بعضی از آنها راه حل های ساده را برای مشکلات خود انتخاب می کنند و. بعضی دیگر راه حل های پیچیده تر و سختی را مد نظر قرار می دهند. بعضی از خانم ها برای حل مشکل اضافه وزن خود به باشگاهها و مجموعه های وززشی و زژیم های غذایی سخت و پیچیده پناه می برند و بعضی دیگر که از متابولیسم و چربی سوزی بالایی بر خوردار نیستند،  بعد از یک دوره رژیم و ورزش هنگامیکه متوجه می شوند کاهش وزن چشمگیری نداشته اند از ادامه مسیر خسته می شوند و نا امیدانه رژیم خود را کنار گذاشته و به پرخوری روی می آورند و در نهایت خسته و سرگردان و مستاصل از خود می پرسند آیا این رژیم غذایی که توسط دکتر تغذیه و یا مربی ورزش تنظیم شده رژیم غذایی مناسبی بوده است یا خیر؟ و می تواند به آنها کمک کند و آنها را به هدف خود یعنی کاهش وزن و در نهایت بارداری برساند یا اینکه برای همیشه باید رویای مادر شدن را به دست فراموشی بسپارند ؟

فراموش کردن رویا و آرزو برای هر فردی مشکل و ناراحت کننده است زیرا همه افراد با رویاهای خود زندگی می کنند. در واقع افراد بدون رویاهای خود قدرت و انگیزه لازم را برای ادامه حیات ندارند به عبارت دیگر ادامه زندگی بدون آرزو و رویا غیر ممکن است . پس چه باید کرد آیا تنها راه چاره دنبال کردن رژیم های غذایی طاقت فرسا و انجام حرکات سخت .ورزشی است یا راه حل دیگری نیز وجود دارد؟

در حال حاضر چهان شاهد پیشرفت های چشمگیری در زمینه علوم پزشکی بوده است که توانسته بسیاری از مشکلات و ناراحتی های مردم را حل کند و شادی و امید را به زندگی آنان بازگرداند. عمل اسلیو معده یکی از مهمترین عمل هایی است که نقش بسیار مهمی را در زندگی افراد بازی می کند و توانسته از طریق نقش موثر آن در بارداری زنان شادی و خوشحالی را به افراد بازگرداند. از طریق این جراحی بیمار مقدار زیادی از چربی و اضافه وزن خود را از دست می دهد و به اندام ایده آل خود دست می یابد. مطمئنا هم اکنون سیل زیادی از سوالات در خصوص بارداری بعد از عمل اسلیو معده ذهن شما را احاطه کرده است که یکی از آنها معمولا این سوال است که آیا زنانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند می توانند باردار شوند؟ چه مدت بعد از انجام عمل اجازه بارداری به آنها داده می شود؟ ما به نوبه خود سعی داریم از طریق پاسخ دادن به سوال های شما استرس و ناراحتی ها را از شما دور کنیم شاید نقش موثری در رسیدن به اهداف و آرزوهای و شادی شما داشت باشیم. بنابراین این مقاله را با دقت فراوان مطالعه کنید.

چطور عمل اسلیو معده بر روی بارداری اثر می گذارد؟

همانطور که پیشتر توضیح دادیم عمل اسلیو معده از طریق کاهش وزن نقش بسیار موثر و چشمگیری را در بارداری زنان ایفا می کند که ما در اینجا به صورت مختصر توضیح خواهیم داد:

اثرات عمل اسلیو معده بر بارداری

1- افزایش شانس بارداری: کاهش وزن در از بین بردن تمام عواملی که باعث اختلال در بارداری می شوند همچون مشکلات تخمدان پلی کیستیک و سایر موارد اختلالات تخمدان موثر است. از طرف دیگر بعد از جراحی اسلیو معده، زنان می توانند برای اولین بار در زندگی خود شاهد عملکرد منظم تخمدان های خود باشند و یا اگر بیمار از سندرم تخمدان پلی کیستیک رنج می برد، با انجام این عمل شانس بارداری او بیشتر می شود.

2- افزایش شانس زایمان طبیعی: با انجام عمل اسلیو معده زنانی که تمایل به سزارین را ندارند می توانند زایمان طبیعی را تجربه کنند

3با وجود نقش موثر عمل اسلیو معده در کاهش وزن از رخ دادن بعضی مشکلات در حین بارداری همچون سقط جنین و تکرار آن و نیز خطر ابتلا به دیابت معروف به دیابت حاملگی و فشار خون بالا که منجر به پره اکلامپسی می شود، جلوگیری می کند.

4-چاقی مفرط و اضافه وزن ممکن است بر روی سلامت و ایمنی مادر و نیز جنین حتی پس از زایمان تأثیر منفی بگذارد، و مسائلی مانند تولد کودک بزرگتر از اندازه متداول کودکان هم سن خویش، و نیز ابتلای کودک به سندرم متابولیک و نقص مادرزادی ، را در پی داشته باشد که با انجام عمل اسلیو معده این مشکلات برطرف می شود.

مصرف الکل پس از اسلیو معده

اثرات عمل اسلیو معده بر بارداری

چه زمانی بارداری بعد از عمل اسلیو معده امکان پذیر است؟

متخصصان زنان و زایمان و جراحان کاهش وزن به خانم هایی که جراحی اسلیو معده را انجام داده اند توصیه می کنند حداقل 18 ماه برای بارداری باید منتظر باشند. زیرا در حین عمل اسلیو معده ، بیمار وزن زیادی از دست می دهد و طبیعتا در این شرایط بدن نیز بسیاری از عناصر معدنی مهم مانند کلسیم ، پروتئین ها ، ویتامین ها ، اسید فولیک ، آهن و … را که وجودشان برای مادر و جنین بسیار حیاتی هستند را از دست می دهد.

عمل اسلیو معده در ایران

ایران کشوری ایده آل در زمینه درمان و علوم پزشکی است، زیرا دارای پزشکان متخصص باتجربه و زبر دست بسیاری است که به زندگی ، سلامتی و خوشبختی بیماران خود اهمیت می دهند. از طرف دیگر، ایران با کمترین هزینه و بهترین فناوری فرصت خوبی را در اختیار بیمارانی قرار می دهد که از اضافه وزن و چاقی رنج می برند و در کشورهای همسایه در خاورمیانه یا کشورهای اروپایی و آمریکایی به علت هزینه های سنگین نمی توانند برای درمان اقدام کنند.

شرکت عصر طب بین الملل (TebMedTourism Co.)، شرایط خوبی را برای درمان بیماران خارجی آماده می کند و با همکاری با بهترین پزشکان و بیمارستان ها و کلینیک های پیشرفته به آنها این امکان را می دهد که بهترین درمان را داشته باشند و نیز خاطرات خوبی را از ایران برای خود رقم بزنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله : کاهش وزن به روش جراحی اسلیو معده  را مطالعه بفرمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

Sleeve weight loss surgery in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟