اصلاح پس از کاشت مو

اصلاح بعد از کاشت مو

کوتاه کردن مو ها پس از کاشت مو

کاشت مو در ایران

یکی از سوالات مهمی که بیماران باید از پزشک خود بپرسند، زمان دقیق اصلاح مو بعد از انجام عمل زیبایی کاشت مو است که متأسفانه، بیشتر بیماران فراموش می کنند که از پزشک معالج خود در مورد آن سوال و اطلاعات لازم را کسب کنند. در این مقاله قصد داریم نحوه اصلاح پس از عمل کاشت مو را توضیح و به این سوال پاسخ دهیم که آیا می توانیم بعد از انجام عمل زیبایی کاشت مو، سر خود را بطور کامل اصلاح کنیم یا اینکه باید اجازه دهیم موها به طور طبیعی رشد کنند؟

butterfly

چه زمانی امکان اصلاح مو پس از عمل زیبایی کاشت مو وجود دارد؟

در واقع اصلاح مو پس از انجام عمل کاشت مو در طول دوره بهبودی و نقاهت امکان پذیر است. با این حال، در مورد زمان و نحوه اصلاح مو بعد از انجام عمل زیبایی کاشت مو اختلاف نظرهایی بین پزشکان و متخصصان وجود دارد. تعداد کمی از پزشکان و متخصصان معتقدند که می توان بلافاصله پس از انجام عمل زیبایی کاشت مو، مناطق اهدا کننده سر را اصلاح کرد.

کاشت مو در ایران

همانطور که در مقالات قبلی عنوان شد، پس از عمل  زیبایی کاشت مو، در منطقه کاشت شده پوسته های بسیار ریزی بر روی سر وجود دارد. به همین دلیل، ممکن است بیمار در این ناحیه تورم و درد را احساس کند که پس از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت. در طی پنج روز اول ، فولیکول های تازه پیوند شده بسیار شکننده هستند، بنابراین باید مراقب باشید که آنها را لمس نکنید. اما با گذشت سه هفته از عمل زیبایی کاشت مو، موهای کاشت شده قدرت و ایمنی لازم را  کسب نموده اند بنابراین بدون اینکه به مو آسیبی وارد شود و یا بهبودی شما را به خطر بیندازند، می توان موهای سر را اصلاح کرد. بنابراین بیمار نباید حداقل به مدت سه هفته مناطق کاشت شده را اصلاح کند. اما اگر بیمار از روش پیوند فولیکولار (FUT) برای عمل زیبایی کاشت مو استفاده کرده باشد طی 8-10 روز پس از عمل می تواند سر را اصلاح کند.

میزان موفقیت کاشت مو

چگونه می توانم موهای خود را اصلاح کنم؟ با قیچی یا ماشین اصلاح یا تیغ؟

سه هفته پس از انجام عمل زیبایی کاشت مو، بیمار می تواند مناطق اهدا کننده را با قیچی اصلاح کند، اما برای اصلاح مناطق کاشته شده، باید حداقل یک ماه صبر کنید. برای اصلاح مو، اگر تمایل دارید که برای اصلاح موی سر خود از دستگاه ریش تراش استفاده کنید باید حداقل سه ماه صبر کنید. بیمارانی که به روش (FUE) عمل زیبایی کاشت مو را انجام داده اند، می توانند با شماره 1 یا 2 ماشین اصلاح سر خود را اصلاح کنند. زیرا کاشت مو به روش FUE  باعث ایجاد یک سری زخم ها و اسکارهای ریز در پوست سر می شود که معمولاً  قطر و اندازه این اسکارها کمتر از 1 میلی متر و با چشم غیر مسلح به سختی قابل مشاهده هستند. اما بیمارانی که به روش فولیکار (FUT) موی خود را کاشته اند باید اجازه دهند که موها به اندازه کافی  رشد کند و بلند شود  تا بتوانند جای اسکار و زخم ناحیه اهدا کننده را بپوشانند.

شش ماه بعد از عمل زیبایی کاشت مو می توان از تیغ برای اصلاح مو استفاده کرد زیرا در طی این مدت، پیاز مو قدرت کافی برای تراشیده شدن بوسیله تیغ را پیدا کرده است. از ماه ششم  به بعد می توانید از هر ابزار ووسیله ای برای اصلاح موی خود  بهره ببرید.

کاشت مو

نکات مربوط به کوتاهی مو

به توصیه ها و نکات زیر در مورد اصلاح موهای کاشته شده توجه کنید و آن ها را اجرا کنید:

  • شما باید آرایشگر خود را از انجام عمل زیبایی کاشت مو باخبر سازید، زیرا او باید در حین اصلاح موی شما بسیار محتاط و حساس باشد.
  • شما باید از قیچی، شانه، ماشین اصلاح و تیغ شخصی و استریل استفاده کنید و از استفاده کردن شانه یا قیچی، ماشین اصلاح و تیغ دیگری جدا خودداری کنید. زیرا ممکن است به پوست سر آسیب برساند و میزان موفقیت عمل شما را کاهش دهد.

برای اطلاعات کامل تر مقاله : همه چیز در مورد کاشت مو در ایران را مشاهده نمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

Hair transplant in Iran

زراعة الشعر في إيران

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟