میزان موفقیت عمل کاشت موی طبیعی در ایران

میزان موفقیت کاشت مو

درصد موفقیت عمل زیبایی کاشت مو

کاشت مو طبیعی در ایران

بیمارانی که قصد انجام عمل زیبایی کاشت موی طبیعی را دارند همیشه نگران نتایج پیوند هستند. زیرا که این عمل زیبایی یکی از جراحی های نسبتا گران قیمت محسوب می شود و مانند هر عمل جراحی دیگری ممکن است خطرات زیادی را برای بیمار به همراه داشته باشد که ممکن است رخ بدهد یا رخ ندهد. به همین دلیل، بیمارانی که تمایل به انجام عمل زیبایی کاشت مو طبیعی را دارند مردد هستند که آیا کاندید خوبی برای این عمل به شمار می روند یا خیر؟ به همین دلیل آنها همیشه از بیمارانی که تجربه انجام این عمل زیبایی را داشته اند در مورد کیفیت عمل و میزان رضایت آنها از نتیجه عملشان سوال می کنند و یا  نظر پزشکان را در مورد  میزان موفقیت کاشت مو  طبیعی جویا می شوند؟ آنان با این سوالات قصد دارند نسبت به نتیجه عمل آگاهی پیدا کنند و دریابند که آیا می توانند به مویی پر پشت و با ضخامت و ایده آل خود دست یابند ؟ آیا ایران کشور مناسبی برای انجام عمل زیبایی کاشت مو است؟ پاسخ این سوالات و عوامل موثر در میزان موفقیت کاشت موی طبیعی را می توانید در این مقاله بیابید.

butterfly

عوامل موثر در میزان موفقیت کاشت موی طبیعی

در حقیقت، باید بپذیریم که میزان موفقیت کاشت موی طبیعی بین افراد مختلف، زن و مرد و حتی بین بیمار و متخصص به دلیل وجود معیارهای مختلف متفاوت است. پزشکان و متخصصان کاشت مو معتقدند که میزان موفقیت کاشت مو به عوامل مختلفی همچون قدرت فولیکول های کاشته شده، ضخامت موهای در حال رشد و نوع و شدت عوارضی که بیمار بعد از عمل کاشت مو با آن دست و پنجه نرم می کند، بستگی دارد. در این مقاله به دلایل و عواملی مختلفی که نقش موثری در این روند ایفا می کنند، اشاره می کنیم:

1- شناسایی دقیق دلایل ریزش و طاسی مو، چه ارثی، چه پاتولوژیک باشد و چه در اثر حادثه ای مانند سوختگی پوست سر رخ دهد. گاهی اوقات، بیمار با انجام برخی آزمایشات و توضیح صادقانه در مورد شیوه زندگی خود برای پزشک معالج می تواند بدون نیاز به عمل زیبایی کاشت مو و با استفاده از برخی از داروها ریزش مو و طاسی خود را درمان کند و یا برعکس، بیمار ممکن است بخاطر برخی از بیماری های مزمن نتواند به نتیجه دلخواه خود از طریق کاشت مو دست یابد. در این گونه موارد، پزشک می تواند تصمیم بگیرد که کاشت مو را انجام ندهد یا انجام آن را به زمان دیگری موکول کند.

کاشت مو

2- میزان تراکم مو در ناحیه اهدا کننده

ناحیه اهدا کننده سهم زیادی در میزان موفقیت عمل زیبایی کاشت مو دارد، زیرا فولیکول ها از آن ناحیه برداشت می شوند و اگر این منطقه از موهای کافی برخوردار نباشد، در این صورت امکان دستیابی به تراکم و ضخامت مو مطلوب در ناحیه گیرنده وجود ندارد.

3- میزان وسعت و مساحت منطقه دریافت کننده که از طاسی و نازکی مو رنج می برد.

میزان موفقیت کاشت مو در زنان و مردان

همانطور که می دانیم زنان و مردان از هورمونهای مختلفی  برخوردار هستند که نقش مهمی در خصوصیات و ویژگی های اخلاقی و جسمی آنها ایفا می کند. هنگام انجام  عمل، نقش مهم هورمون ها در میزان موفقیت کاشت مو را نیز مورد توجه قرار می دهیم. به عنوان مثال، دی هیدروتستوسترون در میزان موفقیت کاشت مو در مردان نقش مهم و موثری را بازی می کند زیرا مناطق اهدا کننده در مردان پایدار هستند و تحت تأثیر دی هیدروتستوسترون که منجر به کوچک شدن فولیکول های مو می شود، قرار نمی گیرند، اما این هورمون در زنان ناپایدار است و همین مسئله میزان موفقیت عمل زیبایی کاشت مو در خانم ها را کاهش می دهد.

نکته مهم دیگری که حائز اهمیت است این است که معمولاً خانم ها از ریزش مو در قسمت بالای سر رنج می برند، که اغلب قابل درمان نیست، در حالی که مردان از ریزش مو در ناحیه جلو و اطراف سر خود شکایت دارند و عمل زیبایی کاشت مو در این نواحی عملکرد و پاسخگویی بهتری داشته است. به همین  دلیل می توان گفت میزان 90% از عمل زیبایی کاشت مو  در مردان با موفقیت همراه است.

کاشت مو

چرا ایران بهترین انتخاب برای کاشت مو است؟

طی سالهای گذشته، علوم پزشکی در ایران پیشرفت زیاد و چشمگیری داشته است ، و توانسته به خوبی در جهان بدرخشد. در حال حاضر، ایران به لطف جراحان آموزش دیده و باتجربه در شاخه های مختلف پزشکی، به ویژه در زمینه کاشت مو، و با دارا بودن بهترین فناوری ها و قیمت های مناسب و مقرون به صرفه به عنوان یک پایتخت پیشرفته پزشکی به شمار می آید. قیمت مناسب و کیفیت خدمات در زمینه کاشت مو باعث شده است که توجه بیماران خارجی را به خود جلب کند. به عبارت دیگر، می توان با هزینه بسیار کمتر در مقایسه با کشورهای همسایه به بیشترین تراکم مو در یک جلسه دست یافت. علاوه بر این طبیعت زیبا و بی نظیر آن همچون جنگل ها ، کوه ها و شهرهای توریستی ایران را به کشوری منحصر به فرد وارزشمند برای سفر و گردشگری سلامت تبدیل کرده است.

برای اطلاعات کامل تر مقاله : همه چیز در مورد کاشت مو در ایران را مشاهده نمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

Hair transplant in Iran

زراعة الشعر في إيران

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟