حقایقی ساده درباره عمل جراحی بینی

جراحی بینی

عمل جراحی بینی در ایران

انواع عمل جراحی بینی

عمل جراحی بینی اغلب به عنوان جراحی پلاستیک شناخته می شود، این عمل برای تغییر شکل و تصحیح ناهنجاریهای بینی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع دو نوع عمل جراحی پلاستیک برای تغییر و اصلاح ظاهر بینی بکار می رود. عمل بازسازی کننده یا ترمیمی  که شکل بینی و عملکرد آن را بهبود می دهد و جراحی زیبایی بینی که نمای بینی را زیباتر می کند. رایج ترین نوع جراحی پلاستیک که مربوط به بینی استفاده می شوند، رینوپلاستی و لیفت صورت می باشند. اما جراحی های دیگری  مانند جراحی ایمپلنت چانه و گونه نیز وجود دارد که می توانند ظاهر بینی را بهبود دهند.

جراحی بینی
butterfly
جراحی بینی

عمل بینی اولین بار در دهه 1970 ظاهر بینی را تغییر داده است ، زمانی که با وجود روش های نوینی که مرسوم بود  برای اصلاح فرم بینی های عجیب و غیر طبیعی استفاده شد. قبل از معرفی عمل بینی یا رینوپلاستی، باید اشاره کرد که تنها دو روش برای اصلاح بینی وجود دارد: رفتن زیر تیغ جراحی یا پذیرفتن عمل جراحی به همراه بی هوشی عمومی. همانطور که ممکن است تصور کنید، رفتن به زیر تیغ جراحی خطرات خاص خود را می تواند در پی داشته باشد که در بعضی موارد می تواند جان انسان را به خطر بیاندازد و حتی زمانی که ایمن ترین عمل  رینوپلاستی پیش بینی می شود، اما همچنان یک روش همراه با خطر خواهد بود.

هنگامی عمل جراحی پلاستیک را می پذیرید،  اولین چیزی که باید انجام دهید این است که با پزشک خود در مورد روش های درمانی مشورت کنید. اگر جراح تان بینی جدیدتان را متناسب با صورتتان تشخیص نداد باید این را با بپذیرید که یک سری عمل های دیگر را نیز انجام دهید. اگرچه عمل بینی آسان ترین عمل جراحی نیست، اما در پایان ارزش آن را دارد چرا که می توانید بهبودی های بسیاری را کسب نمایید و از دست بینی کج  خود خلاص شوید. بعضی از افراد اعلام کرده اند که بعد از عمل بینی احساس اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده اند، اما اگر احساس اعتماد به نفس نمی کنید ، این عمل گزینه مناسبی خواهد بود تا بتوانید ظاهر کلی و جذابیت اجزای صورت خود را بهبود دهید.

جراحی بینی
جراحی بینی

اولین قدم در عمل رینوپلاستی ایجاد یک شکاف در پشت گوش تان است و پس از آن ابزارک های بینی از این شکاف بیرون آورده می شوند. وظیفه این ابزارک های بینی باز نگه داشتن محل عمل بینی به منظورایجاد مسیربزرگتر برای ورود و خروج هوا می باشد. پس از آنکه این ابزارک ها خارج شدند، جراح یک کنده کاری دیگری بر روی بینی انجام می دهد و شکل استخوان های درون ببینی را تغییر می دهد. این کار با برش استخوان و تغییر شکل دادن آن انجام می گیرد تا یک سطح حمایتی در ناحیه بینی ایجاد شود. پس از آن، استخوانها به یکدیکر محکم شده و تغییر جایگاه آنها در دهانه بینی انجام  و تثبیت می گردد.

قسمت دوم عمل بینی این است که یک پایه برای نوک بینی شکل بگیرد. در اینجا جراح چندین بار برش و فرم دهی را در استخوانهای نوک بینی انجام می دهد، با درنظر گرفتن اینکه شکل ظاهری بینی حفظ شده و طبیعی باقی بماید.

جراحان بسیاری پیشنهاد می دهند  که نزد متخصص عمل جراحی بینی بروید و از ایمن بودن و موثر بودن عمل اطمینان خاطر کسب نمایید. شما نیاز به پیدا کردن جراحی دارید که سالها تجربه این گونه عمل ها را داشته باشد، متخصصی که بتواند بهترین نتیجه ممکن را برایتان فراهم سازد. همچنین مطمئن شوید که پزشک جراح تان تجربه کافی در رابطه  با آن  نوع عمل جراحی که مورد علاقه شماست را دارد. چرا که انجام برخی از عمل ها بسیار دشوار است و نیاز به بکارگیری لیزر یا دستگاههای جراحی مخصوص می باشد.

جراحی بینی

برای کسب اطلاعات کامل تر، مقاله عمل زیبایی بینی در ایران را مشاهده نمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

عمل زیبایی بینی در ایران

Rhinoplasty in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟