روند درمانی طرح لبخند هالیوودی به صورت قدم به قدم

لبخند هالیوودی

با گذشت زمان، دندان های ما ممکن است به دلایل مختلف مانند غذا، نوشیدنی، تنباکو و افزایش سن تغییر رنگ داده و لکه دار شوند. علاوه بر این عوامل، ژنتیک عامل بسیار تاثیرگذاری است که رنگ و مقاومت دندان ها را تعیین می کند. اگرچه ممکن است ناعادلانه به نظر برسد، اما ما نمی‌توانیم با دندان‌هایی با ظاهر بد در دنیای اجتماعی به نتیجه برسیم. امروزه پیشرفت های جدید در علم پزشکی به ما کمک می کنند تا بر موانعی که سد راه زیبایی ما هستند غلبه کنیم.

یکی از محبوب ترین درمان ها برای بهبود ظاهر دندان ها، درمان طرح لبخند هالیوودی است. امروزه پیشرفت‌های فناوری در حوزه دندان‌پزشکی می تواند بدون توجه به اینکه یک شخصیت مشهور یا یک شهروند معمولی هستید؛ به شما ظاهری هالیوودی هدیه دهد. این روش می تواند وضعیت زیبایی دندان های شما را دگرگون کند. اگر می خواهید در مورد روش لبخند هالیوودی بدانید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

butterfly

لبخند هالیوودی چیست؟

لبخند هالیوودی یک روش زیبایی-پزشکی است که ظاهر دندان های شما را بهبود بخشیده و لبخند شما را زیباتر می کند. لبخند هالیوودی پروسه بازسازی دندان ها است که با استفاده از چندین روش دندانپزشکی مانند ونیر، روکش، بریج یا پل دندانی و ایمپلنت ها قابل دستیابی است.

نام این روش درمانی تداعی کننده دندان های درخشان شخصیت های مشهور هالیوود و شانس داشتن دندان های مشابه آنها برای افراد عادی است. لبخند هالیوودی می تواند تغییر رنگ، لک، زوال و شکاف دندان ها را برطرف کرده و در نتیجه باعث افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس شود. این امر می تواند بر وضعیت اجتماعی و روابط شما با دیگران تأثیر گذار باشد.

روند لبخند هالیوودی

برای شروع شما می بایست یک دندانپزشک حرفه ای را که در طراحی لبخند تخصص داشته باشد پیدا کنید. شرکت تسهیلگر  TebMedTourism با کمک حرفه ای ترین تیم دندانپزشکان ایران، می تواند این مسیر را برای شما آسان کند. سپس با دندانپزشک خود مشورت کرده و دهان و دندان شما بطور کامل معاینه خواهد شد. سپس دندانپزشک موارد درمانی مختلف را با توجه به نیازهای بهداشتی و زیبایی تان با شما در میان می گذارد. در ادامه در مورد درمان‌های دندانپزشکی مختلفی که ممکن است در طول روش لبخند هالیوودی برای بیماران استفاده شود صحبت خواهیم کرد.

درمان ارتودنسی

در صورت داشتن این شرایط، دندانپزشک شما ممکن است درمان ارتودنسی را به عنوان بخشی از روند درمانی طرح لبخند هالیوودی به شما توصیه کند:

  • خط وسط نامتقارن دندان ها
  • خطوط ناهموار لثه
  • شلوغی یا نامرتبی دندان ها

اگر دوست ندارید روی دندان های خود سیم کشی داشته باشید، باید بدانید که درمان ارتودنسی لزوماً ظاهر زننده ای ندارد. به دلایل زیبایی، می توان از سیم کشی های نامرئی و ترازهای شفاف بر روی دندان ها استفاده کرد.

جایگزینی دندان

هنگامی که در حال انجام کارهای دندانپزشکی لبخند هالیوودی هستید، ممکن است نیاز به تعویض دندان داشته باشید. روش های مختلفی برای جایگزینی دندان های از دست رفته مانند ایمپلنت و پل دندانی (بریج) وجود دارد. ایمپلنت های دندانی از نظر زیبایی و عملکرد بهترین گزینه برای جایگزینی دندان هستند. استفاده از آنها باعث می شود که دندان جایگزین قوی تر و پایدارتر شود. پل دندان را می توان به دندان های کناری چسباند. اگر نیازمند جایگزینی سه دندان هستید، انجام دو ایمپلنت و یک پل دندانی روشی مقرون به صرفه تری است.

روکش دندان

برای محافظت از دندان های آسیب دیده می توان از روکش استفاده کرد. روکش نوعی کلاهک است که برای محافظت از دندان آسیب دیده بر روی دندان قرار می گیرد، در حالی که باید طبیعی به نظر برسد.

تمیز کردن و پولیش دندان

پولیش دندان

یکی از عناصر اساسی روش لبخند هالیوود، تمیز کردن دندان است. جرم گیری یک روش دندانپزشکی است که پلاک و جرم را از سطح دندان ها و لثه پاک می کند. لثه ها باید سالم و بدون هیچ گونه التهاب بوده و رنگ صورتی کم رنگ داشته باشند. تمیز کردن صحیح دندان ها شروع خوبی برای روش لبخند هالیوودی است، با این حال باید بهداشت دهان خود را همیشه رعایت کرده تا مطمئن شوید لبخند هالیوودی شما ماندگار است و سلامت دهان و دندان خود را حفظ  خواهید کرد.

سفید کردن دندان

وقتی از لبخند هالیوودی صحبت می کنیم، درخشندگی دندان ها اولین چیزی است که به ذهن ما می رسد. سفید کردن دندان می تواند با دو گزینه اصلی انجام شود.

  • بلیچینگ در مطب: سفید کردن دندان در مطب دندانپزشکی معمولاً کارآمدترین راه است، اگرچه این روش گرانتر از کیت های خانگی است. پزشک دندان های شما را با استفاده از مواد شیمیایی سفید کننده با غلظت بالا سفید می کند. این روش سریع‌تر است و تنها یک متخصص می‌تواند از مواد شیمیایی سفیدکننده استفاده کند، زیرا در صورت استفاده نادرست می‌تواند به لثه و مینای دندان آسیب بزند.

 

  • بلیچینگ در منزل: کیت های بلیچینگ خانگی معمولاً مقرون به صرفه تر هستند، اما به زمان بیشتری برای نتیجه دهی نیاز دارند. مواد شیمیایی سفیدکننده با غلظت کمتر در کیت های خانگی استفاده می شوند. برای تهیه این کیت ها می توانید از تجویز دندانپزشک خود استفاده کنید یا اینکه یکی از آن ها را از فروشگاه ها خریداری کنید. برای حفظ سفیدی دندان‌هایتان، می‌توانید پس از انجام درمان بلیچینگ در مطب، از کیت‌های بلیچینگ خانگی نیز استفاده کنید.

ونیر دندان

ونیر دندان

ونیرها برای اهداف دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی استفاده می شوند. روکش دندان یک پوسته چینی یا کامپوزیت نازک است که به سطح دندان می چسبد تا رنگ دندان را بهبود بخشیده و هرگونه ترک یا لب پرشدن دندان ها را پنهان کند. از نظر هزینه، ونیرهای چینی معمولاً گرانتر از ونیرهای کامپوزیت هستند. عیب اصلی روکش این است که به مرور زمان نیاز به تعویض دارند و اکثر انواع روکش تا حدودی نیاز به برداشتن مینای سالم دندان دارند.

لومینیر نوعی روکش است که نیازی به برداشتن مینای دندان ندارد زیرا پوسته چینی آن بسیار باریک و شفاف است. در طول مشاوره، دندانپزشک شما می تواند بهترین نوع درمان را به شما توصیه کند. ونیرها معمولاً برای شرایط زیر استفاده می شوند:

  • تغییر رنگ خفیف دندان
  • فاصله های کوچک بین دندان ها
  • تراشه های دندانی کوچک
  • ناهماهنگی خفیف

نتیجه گیری

اگر می‌خواهید لبخندی سفیدتر و یکدست‌تر داشته باشید، باید با یک دندان‌پزشک حرفه‌ای مشورت کنید و درمان مناسب خود را با توجه به شرایط فعلی خود انتخاب کنید. هزینه درمان ها متفاوت است، بنابراین می توانید از دندانپزشک خود برای انتخاب گزینه های مقرون به صرفه تر کمک بگیرید. در پایان باید بگوییم که روش لبخند هالیوودی می تواند فواید متعددی بر ظاهر و اعتماد به نفس شما داشته باشد، اما داشتن دندان ها و لثه های سالم و عاری از پوسیدگی، ناهماهنگی شدید وعفونت به اندازه ظاهر آن ها اهمیت دارد.

Author: Leila Nazari

Publisher and SEO specialist: Mohamad Gerami

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

ابتسامة هوليود في إيران

Hollywood Smile in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 1930 288 903 98+

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟