عمل زیبایی پیوند ابرو در ایران

کاشت ابرو در ایران

عمل زیبایی کاشت ابرو

مزایای کاشت ابرو چیست؟

ابروهای زیبا نقش اصلی و مؤثری در زیبایی چهره افراد دارند و باعث جذابیت و جوان نشان دادن چهره فرد می شوند. در طول سالهای گذشته، افراد با انجام تتو یا کشیدن مداد در داخل ابروها سعی در اصلاح فرم و حالت ابروهای خود داشتند.

اما خوشبختانه اخیراً پیشرفت ها و موفقیت های زیاد و چشمگیری را در زمینه علوم پزشکی شاهد بوده ایم بنابراین خانم ها و آقایانی که از فرم ابروهای خود رنج می برند می توانند با انجام عمل زیبایی کاشت ابرو مشکل خود را حل و ابروی خود را تقویت کنند.

butterfly

دقیقاً در طی انجام عمل زیبایی کاشت ابرو چه اتفاقی رخ می دهد؟

عمل زیبایی کاشت ابرو یک عمل زیبایی همچون کاشت مو است اما تفاوت هایی بین آنها وجود دارد. در این جراحی ابتدا مو از محل اهدا کننده برداشت و سپس در محل ابرو کاشت می شود. امروزه برای این عمل زیبایی دو روش رایج و مرسوم وجود دارد که ما قصد داریم آنها را طی این مقاله برای شما شرح دهیم.

بهترین روش کاشت مو

کاشت ابرو در ایران

استخراج و کاشت واحد فولیکولی یا  FUE

دراین روش پزشکان و متخصصان کاشت مو، از روش پانچ دستی یا تکنیک پانچ رباتیک استفاده می کنند. با استفاده از این روش، دیگر نیازی به انجام جلسات بالا یا برش های ترسناک نیست. دوره نقاهتِ کوتاه مدت، مزیت اصلی این روش محسوب می شود. علاوه بر این، این روش درمانی توقعات بیمار را از نظر طراحی و فرم ابرو به خوبی برآورده می کند و همچنین کسانی که دارای تتو ابرو هستند می توانند از این روش درمانی برای کاشت ابرو بهره ببرند. مزیت دیگر روش FUE  این است که بعد از جراحی هیچ گونه تورم در ناحیه صورت و چشم مشاهده نخواهید کرد.

پیوند واحد فولیکولار یا  FUT

در این روش، از پشت سر بیمار نواری از مو بریده و پیازهای مو برداشت می شود تا در محل ابرو پیوند انجام شود. طی 7 تا 10 روز پس از عمل بخیه ها از بین می رود. در این روش روند برداشت مو نسبت به روش (FUE) سریعتر انجام می شود اما مدت زمان نقاهت و بهبودی در این جراحی طولانی تر از روش (FUE) است.

بنابراین، روشFUE به عنوان بهترین و پیشرفته ترین روش جهانی کاشت ابرو شناخته می شود.

چه کسانی بهترین کاندیدا برای عمل زیبایی کاشت ابرو هستند؟

در واقع، عمل زیبایی کاشت ابرو برای همه افراد مناسب نیست. داوطلب این جراحی باید دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی باشد که ما به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  1.  بیمار باید به اندازه کافی موی اهدا کننده برای برداشت و پیوند داشته باشد.
  2. اگر بیمار فرم ابروی مناسبی ندارد.
  3. اگر بیمار بر اثر سوختگی یا بخیه ابروی خود را از دست داده است.
  4. اگر بیمار ابرو خود را پیشتر خال کوبی کرده و اکنون از فرم آنها خسته شده است.
  5. اگر بیمار بخشی از ابروی خود را بر اثر بیماری از دست داده است.
کاشت ابرو در ایران

دوره نقاهت و بهبودی عمل زیبایی کاشت ابرو

دوره نقاهت این عمل زیبایی کمتر از 24 ساعت طول می کشد. نکته خاص و قابل توجه ای در مورد دوران نقاهت این عمل زیبایی وجود ندارد و بیمار می تواند یک روز بعد از عمل زیبایی کاشت ابرو به فعالیتهای معمول و کار خود باز گردد. اما توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب تصادفی و کاهش خطر خونریزی، فعالیتهای سنگین را به مدت یک هفته متوقف کنید.

عمل زیبایی کاشت ابرو تحت بی حسی موضعی انجام می شود بنابراین بیمار هیچ دردی را در حین عمل احساس نخواهد کرد اما بعد از پایان جراحی که اثر بیهوشی تمام می شود بیمار  مقداری درد را احساس خواهد کرد. مطمئناً در این شرایط پزشک یک مسکن و یک آنتی بیوتیک برای بیمار تجویز می کند. کبودی پس از جراحی زیبایی کاشت ابرو امری معمول و طبیعی است که طی یک هفته به مرورکمرنگ می شود و همچنین در ناحیه ابرو پوسته ریزی رخ خواهد داد که با گذشت حدود یک هفته کاملا متوقف می شود.

برای اطلاعات کامل تر مقاله : همه چیز در مورد کاشت مو در ایران را مشاهده نمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

همه چیز در مورد کاشت مو

Hair transplant in Iran

زراعة الشعر في إيران

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟