روش های جلوگیری از پوسیدگی دندان پس از لبخند هالیوود

لبخند هالیوود

لبخند هالیوود و پوسیدگی دندان

لبخند هالیوود در ایران

وقتی تصاویر بازیگران و هنرمندان خانم و آقا را در مجله ها و روزنامه های مختلف مشاهده می كنید، لبخند و چشم های آنها جذاب ترین چیزهایی است كه نظر شما را به خود جلب می كند. بیشتر مردم در جهان از فکر اینكه بخواهند با دیگران عکس بگیرند و دندان های خود را در مقابل دوربین به معرض نمایش بگذارند از ترس به خود می لرزند. و یا وقتی در جامعه با افراد دیگر ارتباط برقرار می کنند، از نزدیک شدن به آنها خودداری می کنند. در حقیقت، این موضوع باعث اضطراب و ناراحتی آنها می شود. اگر این مشکل را دارید، نگران نباشید. زیرا اکثر مردم این احساس را دارند و این مشکلی مرسوم و رایج در بین آنهاست. اخیرا با توسعه علم وتکنولوژی می توانید به راحتی آن را حل کنید. زیرا راه حل های زیادی برای آن وجود دارد. بنابراین اگر می خواهید دندان های سفید و لبخند هالیوودی داشته باشید، لطفاً به این نکات توجه کنید:

butterfly

1- دندان های خود را به طور مداوم مسواک بزنید.

بعضی اوقات مشکلی مهم و جدی در دهان شما وجود ندارد. با مسواک زدن بعد از هر وعده غذایی و تمیز کردن تمام قسمت های دهان مانند زبان و لثه و سقف دهان، می توانید مشکل را برطرف کنید.

2-از نخ دندان و دهانشویه به طور مرتب استفاده کنید.

مسواک زدن به تنهایی برای سلامت دندان شما کافی نیست. زیرا مسواک نمی تواند به همه نواحی، همچون گوشه ها و شکاف دندان و لثه برسد. اینجاست که نخ دندان می تواند به کمک دندان های شما بیاید و مواد مضر را از بین ببرد. همچنین استفاده از دهانشویه می تواند از پوسیدگی دندان جلوگیری کند زیرا درجایی که مسواک توانایی نفوذ به بعضی از قسمت های دهان را ندارد، دهان شویه به آنجا نفوذ می کند و باکتری های مضر را از بین می برد و مواد معدنی ضروری را به دهان اضافه می کند. بنابراین حداقل یک بار در روز نخ دندان بکشید و از دهان شویه استفاده کنید.

لبخند هالیوود

3-مصرف نوشابه و الکل را کاهش داده و آب بیشتری بنوشید.

نوشابه و الکل  اثرات بسیار منفی و مخربی بر روی سلامت دندان و لثه شما دارد زیرا قوطی های نوشابه و الکل با دارا بودن مقادیر زیادی اسید فسفریک و اسید سیتریک بر روی سلامت دندان و لثه شما تأثیر منفی می گذارد و خطر پوسیدگی دندان را دوچندان می کنند. الکل با دارابودن مواد قندی در ترکیبات خود بر روی مینای دندان شما نیز تأثیر منفی گذاشته و باعث کمبود آب بدن و خشکی دهان می شود. به طور کلی نوشیدنی های الکلی و نوشابه های شیرین به دلیل داشتن مقدار زیادی فسفر باعث کاهش ذخایر کلسیم در بدن شما و منجر به  بروز  بیماریهای  لثه و پوسیدگی دندان می شود. به جای این نوشیدنی های مضر یک لیوان آب بعد از هر وعده غذایی و صبح هنگام قبل از هر چیزی مصرف کنید زیرا برای از بین بردن پلاک و مواد اسیدی باقی مانده در دهان بسیار مفید است.

لبخند هالیوود

4-از استعمال هرگونه دخانیات پرهیز کنید و به رژیم غذایی خود سبزیجات و میوه تازه اضافه کنید.

استفاده منظم از دخانیات می تواند مشکلات و بیماری های جدی تری برای شما مانند سرطان دهان و بیماری های لثه بدنبال داشته باشد. برای جلوگیری از بوی بد دهان از سبزیجات و میوه های تازه استفاده کنید و به رژیم غذایی خود مواد غذایی غنی از فیبر تازه اضافه کنید.

5- حداقل سالی دو بار از دندانپزشک خود وقت بگیرید.

قرار ملاقات با یک دندانپزشک حرفه ای و انجام معاینه تخصصی می تواند برای حفظ وضعیت و عملکرد دندانهای سالم در طول زمان به شما کمک کند.  با بر طرف نمودن بیماری های دندان و لثه می تواند لبخند زیباتری داشته شید اما اگر همچنان اصرار دارید که لبخند سفید و هالیوودی داشته باشید می توانید با مشورت و صلاحدید پزشک خود از روش های سفید کردن دندانها استفاده کنید.

لبخند هالیوود

برای کسب اطلاعات کاملتر، مقاله همه چیز در مورد لبخند هالیوود را مشاهده بفرمایید.

.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

ابتسامة هوليود في إيران

Hollywood Smile in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟