نکات مهم عمل زیبایی بینی

عمل جراحی بینی

عمل جراحی بینی در ایران

انواع عمل جراحی بینی

عمل جراحی بینی یک روش جراحی پلاستیک برای اصلاح یا ترمیم بینی می باشد. دو نوع اصلی جراحی پلاستیک مربوط به بینی مورد استفاده قرار می گیرند. جراحی پلاستیک ترمیمی که برای بازسازی فرم بینی و اصلاح بد شکلی بینی یا بافت های داخلی غیر طبیعی بینی انجام می گیرد و نوع دوم، جراحی پلاستیک زیبایی است که شکل کلی استخوان و غضروف بینی را به شکل زیباتر تغییر می دهد.

جراحی بینی

به عبارت دیگر، جراحی بینی زیبایی برای بهبود ظاهر بینی و افزایش زیبایی صورت استفاده می شود و جراحی بینی ترمیمی یا بازسازی کننده که برای تصحیح یا ترمیم بینی فردی بکار می رود که دچار آسیب بینی و برآمدگی و یا شکاف در بالا یا پایین تیغه بینی شده باشد.

butterfly

همچنین روش سومی نیز وجود دارد که جراحی بینی ترمیمی باز نامیده می شود. در این نوع عمل، جراح یک برش بر روی پایه جمجمه ایجاد می کند و در نهایت بخیه زده و محل برش را می بندد.

این روش برای کسانی استفاده می شود که بینی شدیدا بدشکلی دارند و یا افرادی که از انواع جراحی های اصلاحی رنج می برند مانند نقص در زمان تولد، سوختگی ، جراحت یا ضربه.

جراحی بینی

اولین تفاوت بین جراحی بینی با سایر جراحی های پلاستیک این است که روش های غیر جراحی یا عمل بینی پلاسما می تواند در کلینیک ها با بی حسی خفیف یا بدون بی حسی بر روی بیمار انجام شود و بی هوشی عمومی نیاز نمی باشد و معمولا بین یک تا دوساعت انجام می گیرد. اگر تمایل به انجام این نوع عمل را دارید، حتما می بایست با جراح خود در این رابطه مشورت کرده و تمام سوالات خود قبل از عمل بپرسید.

جراحی بینی

بطور کلی، دلیل اصلی انجام عمل جراحی بینی بهبود زیبایی صورت افراد می باشد. دلایل دیگر می توانند اصلاح بدفرم بودن بینی و یا بهبود شکل جمجمه افراد با ایجاد برش در پایه جمجمه است. به عنوان مثال، اگر فردی جراحت ناشی از ضربه مغزی داشته است یا نقص مادرزادی، جراح پلاستیک  می تواند با عمل ایمپلنت شکل صورت فرد را اصلاح نماید ویا از لیزر برای رفع نقص های مادرزادی استفاده نماید.

رایج ترین مشکلات موجود در جراحی بینی، خارج کردن استخوان بینی یا برآمدگی بینی در جایی است که استخوان بینی یا بافت ها در مسیر تنفسی فرد قرار گرفته باشند. این مورد می تواند بعلت وجود تومور در سر و ناحیه گردن باشد که تشخیص و درمان آنها دشوار است. در بعضی مواقع این مسائل می توانند با علائمی مانند انسداد یا تنگ شدن سوراخ های بینی ظاهر شوند و یا سایز بینی بزرگتر از حالت طببیعی خود شود که استخوان بینی نتواند از غضروف آزاد شود و باعث ایجاد انسداد می شود.

برای بوجود آوردن ظاهر طبیعی بینی، جراحان معمولا از صفحات، فلزات و یا پلاستیک برای پر کردن فضاهای خالی بین استخوان ها استفاده می کنند و یا در بعضی موارد به کلی با استخوانهای بینی تعویض می کنند. در مواردی شدت مشکلات موجود در بینی به اندازه ای زیاد است که بیماران نیاز به جراح متخصص گوش و حلق و بینی دارند تا بتواند بینی متقارن با استخوانهای مستقیم در قسمت فوقانی جمجمه ایجاد نماید.

جراحی بینی

این روش جراحی بسیار چالش برانگیز است. جراحان انتقاد های زیادی را در طول سالها از طرف افراد دریافت کرده اند که اعتقاد داشتند انجام جراحی بینی آن طور که باید و شاید به آنها کمک تخواهد کرد. با این وجود انتقاد ها همچنین توسط افرادی صورت می گیرد که تحت این گونه عمل ها قرار گرفته اند و یا افرادی که در کلینیک های جراحان پلاستیک این عمل را انجام داده اند. اگر تصمیم دارید که یکی از روش های جراحی بینی را انجام دهید و از این بابت نگران هستید، بهتر است با پزشک و یا شرکت تسهیلگر خود در این خصوص مشورت نمایید.

قبل از اینکه عمل جراحی بینی را انجام دهید بسیار مهم است که بررسی کنید جراح مورد نظر شما برای این عمل تجربه کافی را داشته باشد. مطمئن شوید که جراح شما این گونه عمل ها را با موفقیت انجام داده باشد و مدارک مستندی داشته باشد. همچنین بهتر است که از پزشک جراح خود در رابطه با آسیب ها و عوارضی که در حین عمل جراحی در گذشته پیش آمده است سوال بپرسید.

جراحی بینی

انواع خاصی از عمل های بینی ممکن است با درد همراه باشند. با این حال،  این مسائل نباید شما را تحت تاثیر قرار دهد. این یک نکته حیاتی است که می بایست به یاد داشته باشید که این عمل بینی قرار نیست به شما آسیب برساند و چند ساعت بعد از عمل اثرات آنرا احساس خواهید کرد که با توجه به اینکه جراح شما داروهای ضد درد را برایتان تجویز خواهد کرد می توانید این مشکلات را پشت سر بگذارید. شما باید پس از عمل و در دوران ریکاوری از مصرف الکل خودداری نمایید.

در زمان ریکاوری پس از عمل جراحی بینی، مهم است که شما زمان های خاصی را بر اساس شرایط خود، مد نظر قرار دهید. جراح شما ممکن است به شما توصیه کند که هر شب به مدت شش ساعت بخوابید و از پک یخی برای کاهش تورم پس از جراحی استفاده نمایید. استفاده از پک یخی برای کاهش تورم یکی از موثرترین تکنیک های کمک کننده برای بهبودی صورت  پس از عمل جراحی بینی می باشد. اگر شما هر گونه دردی را در دوران ریکاوری تجربه می کنید بلافاصله با پزشک جراح خود صحبت کنید و طریقه رفع آن را جویا شوید.

اگرچه عمل جراحی بینی یک راه حل قطعی برای بینی شکسته نیست، اما می تواند به شما کمک نماید که ظاهری بهتراز انچه تصور می کنید داشته باشید. این درمان زمان طولانی نیاز ندارد اما صبور باشید و بدانید که نتایج ارزش این تلاش ها را خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات کامل تر، مقاله عمل زیبایی بینی در ایران را مشاهده بفرمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

عمل زیبایی بینی در ایران

Rhinoplasty in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟