مزایا و معایب عمل لبخند هالیوودی

إیجابیات وسلبیات الإبتسامة الهوليودية

لبخند هالیوودی چه مزایا و معایبی در پی خواهد داشت؟

مزایا و معایب لبخند هالیوودی چیست؟

امروزه بیشتر مردم به اهمیت و جایگاه دندان در زیبایی چهره و تاثیر آن در آراستگی ظاهری افراد آگاه هستند. به همین سبب روزانه تعداد زیادی از افراد برای انجام عمل زیبایی لبخند هالیوودی و برخورداری از ظاهری زیبا به دندان پزشکان مراجعه می کنند. برخی از افراد اعتقاد دارند داروهای گیاهی می توانند بهترین گزینه به جای انجام عمل های زیبایی باشند. به همین دلیل برای سفید کردن و جرم گیری دندان ها از داروهای گیاهی همچون ساقه درخت اقاقیا، جوش شیرین، مخلوط ژل آلورا و گلیسرین استفاده می کنند. آیا به راستی داروهای گیاهی نقش موثری در جرم گیری و سفید کردن دندان ها دارند؟ بعضی افراد دیگر هزینه های سنگینی صرف تهیه و خرید خمیردندان های سفید کننده دندان می کنند ولی در نهایت متوجه می شوند که فقط مبالغ زیادی از دست داده اند و نتوانسته اند به نتیجه مطلوب و دندان های درخشان و براق دست یابند. بنابراین چه کاری باید انجام دهیم؟ چگونه می توانیم لبخندی زیبا داشته باشیم؟

butterfly

در مقالات گذشته به تفصیل در مورد لبخند هالیوودی، ویژگی ها و روش های آن و….توضیح دادیم و فهمیدیم که لبخند هالیوودی به دندان های سفید، درخشان و منظم اطلاق می شود که از هرگونه بیماری لثه و دندان همچون پوسیدگی دندان و شکستگی دندان و.. مبرا باشد. بنابراین سفیدی دندان یکی از خصوصیاتی است که باید لبخند هالیوودی داشته باشد. پس داروهای گیاهی و خمیر دندان های سفید کننده به تنهایی نمی توانند مشکلات دندانی شما را برطرف و به شما لبخندی زیبا هدیه کنند. زیرا داروهای گیاهی و خمیر دندان ها تنها می توانند یک جرم گیری ساده بر روی دندان های شما انجام دهند و زردی ها و لکه های سطحی دندان را برطرف کنند ولی بعضی اوقات ملاحظه می کنیم که بر اثر استفاده زیاد چای و قهوه یا سیگار یا داروهای آنتی بیوتیک وغیره، زردی و لکه های بسیار عمیقی بر روی دندان شما ایجاد شده است که تنها از طریق انجام طرح لبخند هالیوودی می توان آن را برطرف کرد.

البته این بدان معنا نیست که خنده هالیودی راه گشای تمام مشکلات دندانی شماست. به عبارت دیگر لبخند هالیوودی مثل هر عمل جراحی دیگری دارای مزایا و معایبی است. بنابراین قبل از هر اقدامی باید با مزایا و معایب آن آشنا شویم و بررسی کنیم آیا واقعا این عمل زیبایی برای شما مناسب است؟ ما در این مقاله برآنیم که در مورد ویژگی های مثبت و منفی آن توضیح دهیم:

إیجابیات وسلبیات الإبتسامة الهوليودية

مزایای طرح لبخند هالیوودی

1- دندان منظم: یکی از مهمترین ویژگی های طرح لبخند هالیوودی این است که طی این عمل مریض می تواند از دندان هایی منظم برخوردار شود. بعضی از افراد دارای دندان های نامنظم و کج و معوج هستند و یا شکل و طول و اندازه دندان های آنها متفاوت هستند و همین امر باعث شده است که لبخند زیبایی نداشته باشند. استفاده از ارتودنسی دندان در این گونه موارد نه تنها باعث زیبایی دندان می شود و دندان هایی صاف و یک دست به بیمار اعطا می کند بلکه از ایجاد فشار بر روی فک و دهان جلوگیری می کند.

2-دندان های سفید و درخشان: بعضی افراد جنس و بافت دندان بسیار خوبی دارند اما رنگ مینای دندان آنها زرد رنگ است و یا استفاده بیش از حد از چای و قهوه و آنتی بیوتیک ها باعث تشکیل جرم و زردی بر روی دندان های آنها شده است. در این گونه موارد سفید کردن دندان می تواند گزینه خوبی برای دستیابی به لبخندی زیبا باشد.

إیجابیات وسلبیات الإبتسامة الهوليودية

3-پرکردن فاصله بین دندان ها: بعضی افراد به صورت طبیعی بین دندان های خود فاصله دارند. و همین امر باعث می شود درحین غذا خوردن تیکه های غذا بین دندان های آنها نفوذ کند به طوریکه شخص مجبور است از نخ دندان و مسواک برای تمیز کردن آن استفاده کند و درصورتیکه شخص دسترسی به نخ دندان یا مسواک نداشته باشد ظاهری ناخوشایند به او می بخشد و همین امر باعث خجالت فرد هنگام صحبت یا خندیدن می شود.

4-افزایش اعتماد به نفس: لبخند هالیوودی ودندان های سالم و زیبا و درخشان و منظم و… باعث زیباتر شدن ظاهر افراد و چهره می شود و همین اعتماد به نفس و عزت نفس آن ها را در جامعه و ارتباطات انسانی افزایش می دهد.

معایب طرح لبخند هالیوودی

1-پوسیدگی و نکروز دندان:

 گاهی اوقات بعضی تصورات و افکار اشتباه ضررهای جبران ناپذیری به سلامت دندان ها وارد می کنند. متاسفانه بعضی بیماران به اشتباه می پندارند که استفاده از روکش های دندانی آنان را از نظافت دندان، بی نیاز می کند ولی اینگونه نیست. برعکس روکش های دندانی باعث تضعیف مینای دندان می شود و اگر بیمار از مسواک و نخ دندان برای نظافت دندان خود استفاده نکند، دچار پوسیدگی و نکروز دندان می شود. از سوی دیگر گاهی اوقات مشاهده می کنیم که بعضی از دندان پزشکان بدون معاینه و درمان پوسیدگی های دندان بیمار اقدام به روکش دندان می کنند و همین امر باعث فرسایش و پوسیدگی دندان و التهاب لثه ها می شود و اگر به موقع بیمار و دکتر برای درمان اقدام نکنند مجبور به کشیدن دندان می شوند. بنابراین بعد از انجام روکش های دندان برای جلوگیری از پوسیدگی باید روزی حداقل دو بار دندان های خود را مسواک بزنید. 

2-التهاب لثه:

 به ندرت مشاهده می کنیم که بیمار بعد از استفاده از روکش های دندانی دچار التهاب لثه شده است. بعضی اوقات افراد برای کاهش هزینه های درمان به دندان پزشکان غیر متخصص و کم تجربه مراجعه می کنند. گاها مشاهده می کنیم که متاسفانه دکتر نتوانسته روکش دندانی مناسب و متناسب با حجم دهان و دندان بیمار انتخاب کند و یا نتوانسته به درستی روکش را بر روی دندان جاسازی و نصب کند و همین امر باعث بروز التهاب لثه در بیمار شده است. بنابراین بیمار قبل از هر اقدامی باید به دنبال دندانپزشکی متخصص و صاحب تجربه و کلینیکی مجهز و پیشرفته باشد.

3-از دست دادن شکل طبیعی دندان:

هنگامیکه پزشک اقدام به روکش دندان می کند ابتدا دندان های بیمار را می تراشد و سپس روکش های دندانی را بر روی دندان قرار می دهد و همین امر باعث می شود بیمار شکل و بافت دندان های طبیعی خود را از دست بدهد که بخاطر جلوگیری از کنده شدن مینای دندان دیگر نمی توانند به آن باز گردد بنابراین دندان پزشک شما باید در انتخاب نوع و رنگ روکش های دندانی شما نهایت دقت را به کارگیرد زیرا به راحتی نمی توان روکش های دندانی را تغییر داد.

إیجابیات وسلبیات الإبتسامة الهوليودية

4- آسیب دستگاه گواراش و معده:

هنگامیکه تصمیم به انجام عمل زیبایی طرح لبخند گرفتید باید درصدد باشید که عادات و رژیم غذایی گذشته خود را تغییر دهید زیرا روکش های دندانی بسیار نازک و ظریف هستند و با اندک فشاری می شکنند. به عنوان مثال استفاده از غذاهای سخت همچون آجیل ها و… منجر به شکسته شدن آنها می شود. بعضی اوقات مریض متوجه شکسته شدن آن ها نمی شود و همراه با  غذاها تیکه های روکش را می بلعد و همین امر منجر می شود به معده و دستگاه گواراش آسیب وارد شود.

5- هزینه های سنگین

تمام انواع اقدامات درمانی طرح لبخند هالیوودی هزینهای سنگینی را شامل می شود و این هزینه ها بسته به نوع و روش درمانی و تجهیزاتی که پزشک معالج شما انتخاب می کند، متفاوت است.

برای کسب اطلاعات کاملتر، مقاله همه چیز در مورد لبخند هالیوود را مشاهده بفرمایید.

طرح لبخند هالیوودی در ایران

ایران یکی از پیشگامان در عرصه دندان پزشکی در جهان محسوب می شود و با کشف روش های جدید و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و با دراختیار داشتن پزشکان ماهر و باتجربه و دلسوز پرچم ایران در جوامع دندان پزشکی بین کشورهای اروپایی و آمریکایی برافراشته است. شرکت بین المللی «طب مد توریسم» (TebMedTourism Co.) یکی از پیشگامان در زمینه توریسم درمانی است که بهترین خدمات را در اختیار بیماران داخلی و خارجی قرار می دهد. بنابراین اگر تصمیم انجام عمل زیبایی طرح لبخند را دارید دندانپزشکان مشاور ما می توانند به تمامی سوالات شما پاسخ و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. بنابراین برای دریافت مشاوره رایگان با یکی از راههای ارتباطی زیر با مشاورین ما تماس بگیرید:

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

ابتسامة هوليود في إيران

Hollywood Smile in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟