مقایسه پروتز سینه و لیفت سینه

Breast Implant VS. Breast Lift

آیا از اندازه و شکل سینه خود ناراضی هستید؟ اگر احساس می کنید که اعتماد به نفس شما تحت تأثیر ظاهر سینه هایتان قرار گرفته است، وقت آن است که دست به کار شوید و کاری در مورد آن انجام دهید. پروتز سینه (ایمپلنت سینه) و لیفت سینه دو جراحی زیبایی هستند که سینه های شما را بهتر و زنانه تر نشان می دهند. در حالی که هزینه های این روش ها در بسیاری از کشورها بالا است، این موضوع ارزش آن را دارد که در جستجوی گزینه های دیگر برای انجام این عمل باشید. با سفر به کشوری همچون ایران می توانید با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه اقدام به عمل پروتز سینه و لیفت سینه کنید.

butterfly

پروتز سینه چیست؟

پروتز سینه یا ایمپلنت سینه نوعی عمل جراحی زیبایی است که در آن جراح پروتزهای سیلیکونی یا نمکی را در زیر بافت سینه یا ماهیچه های قفسه سینه قرار می دهد. هدف این جراحی افزایش سایز سینه ها برای بهتر به نظر رسیدن زنان و احساس اعتماد به نفس بیشتر است. همچنین راهی برای بازسازی سینه هایی است که به دلیل شرایط مختلف برداشته شده و یا با مشکل مواجه شده اند. اگر قصد انجام عمل پروتز سینه را دارید، باید با جراح پلاستیک صحبت کنید و در مورد عوارض احتمالی این جراحی و مراقبت های بعدی اطلاعاتی کسب کنید.

افراد سالمی که حداقل 18 سال سن دارند، ممکن است کاندیدای مناسبی برای پروتزهای نمکی باشند. با این حال، آنها باید 22 ساله باشند تا واجد شرایط استفاده از پروتز سیلیکونی شوند. پروتز سینه گزینه خوبی برای خانم هایی است که علاقه مند به افزایش سایز سینه های خود هستند. زنانی که تجربه بارداری یا کاهش وزن به میزان قابل توجه را دارند، ممکن است بخواهند برای بازگرداندن حجم قبلی، عمل ایمپلنت سینه انجام دهند.

اگر موارد زیر را دارید، می‌توانید کاندیدای مناسبی برای کاشت سینه باشید:

  • حجم ناکافی سینه ها
  • بافت نامتقارن پستان
  • برآمدگی نامشخص سینه
  • شکاف کم خط سینه ها

 

در ادامه در مورد موضوعات رایج ایمپلنت سینه صحبت خواهد شد.

  • برش: معمولاً می توان از سه برش رایج برای جراحی ایمپلنت سینه استفاده کرد: “برش زیر پستان” (زیر چین پستان)، “برش ترانس آگزیلاری” (در زیر بغل) یا “برش پری آرئول” (در اطراف نوک پستان). هر روش برش مزایا و معایب خاص خود را دارد. هم جراحان و هم بیماران اغلب برش زیر پستانی را ترجیح می دهند زیرا دسترسی بهینه به بافت پستان را فراهم می کند و اسکار سینه کاملاً از دید پنهان می شود.
  • انواع ایمپلنت: سیلیکون و سالین (نمکی) دو نوع ایمپلنت هستند که با توجه به نتایج دلخواه شما و ترجیح شخص تان انتخاب می شوند. ایمپلنت سیلیکونی اغلب گران‌تر است، نیاز به برش بزرگ‌تری دارد و فرآیندی پیچیده‌تر است. با این وجود، آنها حس طبیعی تری دارند و برای کسانی که بافت سینه کوچکی دارند بسیار مناسب خواهند بود. ایمپلنت سالین انتخاب خوبی برای کسانی است که بافت سینه‌ مناسبی دارند اما می‌خواهند بدون تغییر در حس سینه‌ها به آنها حجم بیشتری بدهند. هر دو نوع ایمپلنت 10-15 سال دوام می آورند و استفاده از آنها بی خطر است.
  • اندازه و شکل: در انتخاب اندازه و شکل ایمپلنت، عوامل زیادی مانند شکل دیواره قفسه سینه، فرم بدن و هدف شما در نظر گرفته می شود. یک جراح پلاستیک متخصص در ایمپلنت سینه می تواند تشخیص دهد که چه اندازه و شکلی برای شما بهترین گزینه خواهد بود. به طور کلی، بهتر است پروتزهای بیشتر از دو سایز بزرگتر از سینه‌تان انتخاب نکنید، زیرا ممکن است غیر واقعی به نظر برسند و سینه‌ها کل ظاهر شما را تحت تأثیر قرار دهد.

لیفت سینه چیست؟

لیفت سینه یا ماستوپکسی یک عمل جراحی زیبایی برای تغییر شکل سینه و لیفت کردن سینه های افتاده است. افتادگی سینه بیشتر زمانی اتفاق می افتد که خانم ها پا به سن گذاشته، وزنشان تغییر می کند و یا بچه دار می شوند. این درمان با بهبود هر گونه افتادگی یا عدم تقارن خفیف که به دلیل افزایش سن، بارداری و بیماری ها اتفاق افتاده است ظاهر زیباتری به سینه های شما می بخشد.

لیفت سینه روشی مفید برای کسانی است که می خواهند جوانی را به سینه های خود را بازگردانده تا آنها طبیعی و سفت به نظر برسند. روش لیفت سینه برای کسانی که سینه هایی با حجم رضایت بخش دارند و تنها می خواهند آنها را خوش فرم تر کنند گزینه خوبی است. در مقایسه با ایمپلنت سینه نتیجه لیفت سینه بسیار طبیعی تر است. با این حال، اگر سینه های کوچکی دارید، ممکن است انجام این روش گزینه مناسبی نباشد زیرا اندازه سینه های شما تغییر قابل توجهی نخواهد کرد.

ایمپلنت سینه یا لیفت سینه؟ کدامیک بهتر است؟

butterfly

ایمپلنت سینه یا لیفت سینه؟ کدامیک بهتر است؟

هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و برای بدست آوردن برخی نتایج مفید هستند. ایمپلنت سینه بر ایجاد حجم و ایجاد یک اندام زنانه‌تر تمرکز می‌کند. لیفت سینه بر اصلاح سینه های افتاده، سفت کردن بافت سینه، بهبود موقعیت آنها و ایجاد ظاهری جوان به سینه ها تمرکز دارد. در حالی که این دو روش با یکدیگر متفاوت هستند، اما می توان به منظور دست یابی به نتایج مطلوب آنها را با یکدیگر ترکیب کرد.

مشاوره با یک جراح پلاستیک حرفه ای به شما کمک می کند تا روش مناسب یا ترکیبی از آنها را برای رسیدن به خواسته های زیبایی شناسی خود انتخاب کنید. یک جراح با تجربه در مورد نتیجه هر درمان به شما دیدی واقعی می دهد و شما را راهنمایی می کند تا مسیری را دنبال کنید که اهداف زیبایی خاص شما را برآورده می کند.

ترکیب ایمپلنت سینه و لیفت سینه

ترکیب پروتز سینه و لیفت سینه در حال حاضر به یک روش محبوب در میان زنان تبدیل شده است. جراحی لیفت سینه ممکن است باعث کاهش جزئی سایز سینه ها شود. اگرچه این مسئله برای بسیاری از خانم ها موضوع مهمی نیست، اما ممکن است برای کسانی که سینه های کوچکی دارند نگران کننده باشد. بنابراین، بهتر است از هر دو روش به طور همزمان استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

نوسانات وزن، بارداری، شیردهی، افزایش سن و بیماری ها همگی می توانند باعث کاهش حجم و افتادگی سینه ها شوند. برای مادران، کاهش حجم سینه پس از زایمان و شیردهی امری رایج است. در این شرایط زمانی که ایمپلنت سینه به عمل لیفت اضافه شود بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت.

butterfly

هزینه های ایمپلنت سینه و لیفت سینه در ایران

مقایسه هزینه های ایمپلنت سینه و لیفت سینه

روش ایمپلنت سینه بر اساس نیازها و انتخاب های فردی، عملی بسیار شخصی سازی شده خواهد بود. بنابراین، هزینه های عمل می تواند برای هر مشتری متفاوت باشد. علاوه بر این، دستمزد جراحان می تواند بر اساس تجربه، روش عمل و حتی موقعیت جغرافیایی مطب پزشک متفاوت باشد. ایران در کنار سایر کشورهای پرطرفدار در این زمینه، با رعایت بالاترین استانداردها ، مقرون به صرفه ترین هزینه ها را برای انواع جراحی های زیبایی سینه دارد.

هزینه ایمپلنت سینه در ایران از طریق پروتز حدود 3800 دلار خواهد بود. اگر می خواهید از طریق انتقال چربی سینه های بزرگتری داشته باشید، هزینه آن در حدود 2800 تا 3000 دلار خواهد بود. همچنین هزینه لیفت سینه در ایران حدود 2400 دلار است که تقریباً هر مشتری می تواند آن را بپردازد. این هزینه ها اغلب شامل موارد زیر است:

  • آزمایش های پزشکی
  • هزینه های بیمارستان
  • هزینه جراح
  • هزینه های بیهوشی
  • داروهای تجویز شده
  • ویزیت های بعد از عمل

 

TebMedTourism از اولین قدم یعنی مشاوره تا پایان درمان یعنی ویزیت های بعد از عمل و بازگشت به کشورتان راهنمای شما خواهد بود. ما بهترین جراحان پلاستیک را با تکنیک های روز در اختیار شما قرار می دهیم و در بیمارستان های مجهز تهران با مقرون به صرفه ترین هزینه شما را درمان می کنیم. هنگامی که برای مشاوره با ما تماس می گیرید، عضوی از خانواده TebMedTourism هستید و به عنوان عضوی از اعضای خانواده مورد حمایت و پشتیبانی تیم قرار خواهید گرفت. شما می توانید برای دریافت پاسخ سوالات خود از طریق واتساپ بصورت 24 ساعته با ما در تماس باشید.

butterfly

کانال یوتیوب عصر طب بین الملل

شرکت عصر طب بین الملل با بهره مندی از پزشکان جراح پلاستیک با تجربه و اساتید دانشگاهی، بالاترین کیفیت عمل پروتز سینه و لیفت سینه را با قیمتی مناسب و منطقی به شما ارائه می کند.

جهت مشاوره رایگان با پزشکان ما، لطفا با ما در ارتباط باشید:

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 00989032881930

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟