میزان موفقیت اهدای تخمک

اهدای تخمک

میزان موفقیت اهدای تخمک

درمان ناباروری از طریق  اهدای تخمک در ایران

بطور کلی، درمان ناباروری به روش اهدای تخمک روش درمانی بسیار شایعی می باشد که تاکنون هزاران نوزاد به این روش از سال 1984 میلادی به دنیا آمده اند. اهدای تخمک به این معنی می باشد که فردی که داوطلب اهدای تخمک است، تخمک های خود را اهدا می کند، سپس این تخمک ها در محیط آزمایشگاه با اسپرم پدر لقاح می شود و جنین تشکیل می گردد. این جنین به رحم مادر منتقل شده و پس از پایان بارداری، طی زایمان، نوزاد به دنیا می آید.

اهدای تخمک
butterfly

50% ژنتیک نوزاد متعلق به پدر و 50% مابقی متعلق به اهداکننده تخمک می باشد. البته این جنین در رحم مادر رشد می کند و شرایط رحم و مادر، تاثیر شگرفی بر این نوزاد خواهد داشت.

ما در این مقاله می خواهیم درخصوص شانس موفقیت بارداری با استفاده از روش کمک باروری تخمک اهدایی صحبت کنیم. همچنین اگر شما مایل به اطلاع از میزان ارتباط جنین با تخمک اهدایی هستید، توصیه می کنیم تا پایان مقاله با ما بمانید.

اهدای تخمک

بهتر است بدانید از نظر علمی ثابت شده است وضعیت محیط داخل رحم نظیر پروسه اختلاط خونی مادر و جنین در طی بارداری، تاثیر بسزایی در ویژگی های یک جنین دارد. همچنین تغذیه مادر، استرس، آرامش خاطر، افکار مثبت یا منفی در مجموع شانس موفقیت یک بارداری و سلامت جنین را تعیین می کنند.

میزان شانس موفقیت بارداری به روش اهدای تخمک

بهتر است بدانید شانس موفقفیت بارداری به روش اهدای تخمک، به حدود 50% تا 60% می رسد. البته باید توجه داشت این شانس موفقیت به آمادگی رحم و نیز کیفیت اسپرم ها هم بستگی دارد.

بیشتر جنین هایی که مشکل ژنتیکی دارند، به دنیا نمی آیند و در طی بارداری سقط می شوند یا تحت شرایط و مراقبت های خاصی به دنیا می آیند.

اهدای تخمک

می توان پروسه اهدای تخمک را به یک میوه تشبیه کرد. زنان هر ماه بطور طبیعی یک تعدادی از تخمک هایشان را آزاد می کنند. مثل یک درخت میوه که میوه هایش را رها می کند.

اهدای تخمک

درمان ناباروری به روش اهدای تخمک مثل این است که شما یک سبد را زیر درخت میوه قرار دهید تا میوه هایش از دست نرود و این سبد را به کسی که به آن نیاز دارد بدهید.باید توجه داشت که در درمان ناباروری به روش تخمک اهدایی، باید عادت ماهیانه اهداکننده تخمک و عادت ماهیانه مادر با هم تنظیم گردد و بعد از هماهنگ شدن این دوره ها، تخمک اهدایی بوسیله اسپرم بارور شده و جنین حاصل داخل رحم مادر قرار داده می شود و مابقی جنین ها فریز می شوند. اگر انتقال جنین اول به مادر ناموفق بود، می توان برای انتقال های بعدی از این جنین های فریز شده استفاده کرد.

نتیجه گیری

 در این مقاله سعی کردیم در خصوص پروسه درمان ناباروری به روش تخمک اهدایی و نیز شانس موفقیت تخمک اهدایی صحبت کنیم. همان طور که اشاره شد، شانس موفقیت درمان نازایی با تخمک اهدایی در ایران حدود 50% تا 60% می باشد. این روش درمانی برای زوجینی که به دلایلی امکان باردار شدن را ندارند، بسیار مناسب و فوق العاده است.

در نتیجه شما می توانید شانس خود را با این روش امتحان کنید. چه کسی می داند؟ شاید به بارداری موفق و فرزند آوری شما منجر گردد.

اهدای تخمک

بنابراین بهتر است نا امید نشوید و بدانید که با تخمک اهدایی، 50% تا 60% شانس بارداری و فرزند آوری خواهید داشت که شانس بسیار بالایی محسوب می شود. سعی کنید مقالات بیشتری در این خصوص بخوانید و در نهایت با یک انتخاب عالی، پدر یا مادر شوید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

IVF+Egg donation in Iran

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 5010 098 912 98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟