چه کسانی کاندید مناسب رحم اجاره اي هستند؟

کاندید مناسب رحم اجاره اي

چه کسانی کاندید مناسب رحم اجاره اي هستند؟

در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی در دهه های اخیر، روش های درمانی متفاوتی برای درمان بیماری های مختلف وجود دارد. بطوریکه روش ها و تکنیک های مختلف درمانی ممکن است باعث سردرگمی بیماران شده و نتوانند به درستی دریابند که چه روش و تکنیکی برای درمان آنان مناسب تر است. بهترین روش و تکنیک درمانی روشی است که بهترین نتایج را با کمترین عوارض جانبی برای بیمار در پی داشته باشد. در واقع شرایط، اهداف و خواسته های شما تعیین کننده نوع روش و تکنیک درمانی شما است. بنابراین روش و تکنیکی که برای یک نفر مفید و موثر است ممکن است برای شخص دیگر اثر و نتیجه مثبتی را بدنبال نداشته باشد. چه بسیار بیمارانی که برای درمان ناباروری به پزشکان و متخصصان ناباروری مراجعه و به آنان اصرار می کنند که از طریق روش درمانی رحم اهدایی برای درمان ناباروی آنان تلاش کنند اما پزشکان بعد از بررسی شرایط بیمار و مشاهده نتایج آزمایش ها، روش رحم اهدایی را برای درمان آنان مناسب نمی دانند.

butterfly

اگر چه این روش درمانی همچون دیگر روش های درمانی ناباروری موفقیت های چشمگیری داشته است و باعث شده که افراد زیادی فرزندان خود را درآغوش بگیرند و حس زیبای پدر و مادر شدن را تجربه کنند اما بعضا دیده شده که بعضی از بیماران نتوانسته اند از طریق این روش درمانی به خواسته خود دست یابند. بنابراين تصميم گیری در مورد این مهم را به متخصص خود واگذار کنید.  اگر به روش درمانی رحم اهدایی یا اجاره ای به عنوان تنها و آخرین راه حل چشم دو خته اید بهتر است بدانید که دو تکنیک متفاوت برای انجام این روش وجود دارد:

1- رحم اهدایی سنتی

2- رحم اهدایی جایگزین

بعضی از بیماران اطلاعات کافی و جامع در مورد این روش های درمانی دارند اما شاید شما جز آن دسته افرادی باشید که اطلاعات و آشنایی کافی نسبت به آن نداشته باشید و نتوانید تشخیص دهید که کدام روش برای درمان شما مناسب تر است اما نگران نباشید زیرا ما قصد داریم در این مقاله انواع روش های رحم اهدایی را بطور مختصر و شفاف برای شما توضیح دهیم که تفاوت های آنها را دریابید و تصمیم بگیرید کدام یک از آن ها برای شما مفید است. لطفا این مقاله را با دقت مطالعه فرمایید.

کاندید مناسب رحم اجاره اي

1- رحم اجاره ای سنتی یا جایگزینی کامل

همانطور که از نام آن پیداست این روش درمان ناباروری به صورت سنتی انجام می شود که طی آن تخمک مادر جایگزین یا رحم اهدایی با اسپرم پدر ترکیب می شود و جنین در رحم مادر جایگزین رشد می کند. به بیان دیگر مادر جایگزین از نظر ژنتیکی مادر واقعی نوزاد محسوب می شود. درست است که این روش نسبت به روش دیگر ارزان قیمت تر و ساده تر است اما بیشتر مردم مخصوصا افرادی که در جوامع سنتی و مذهبی زندگی می کنند با انجام این روش موافق نیستند. از آنجایی که در مدت حاملگی پیوند و رابطه عاطفی بین مادر جایگزین و فرزند برقرار می شود جدا شدن مادر جایگزین از فرزند بعد از تولد و تحویل دادن آن به والدین بسیار سخت و مسئله ساز است. بنابراین این روش از نظر عاطفی و احساسی هم برای والدین و هم برای مادر جایگزین بسیار سخت است و از آنجایی که به سختی می توان مادر جایگزین برای انجام این روش درمانی پیدا کرد، امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

2- رحم اهدایی جایگزین

در حال حاضر این روش درمانی کاربرد بیشتری دارد. زیرا در این روش مادر جایگزین تنها جنین را در رحم خود حمل می کند و بین فرزند و مادر جایگزین هیچ رابطه خونی یا ژنتیکی و احساسی برقرار نمی شود. به همین دلیل بیشتر بیماران این روش درمانی را ترجیح می دهند اما همچون دیگر روش های درمانی ممکن است مشکلاتی داشته باشد که می توان به هزینه سنگین و پیچیدگی این روش درمانی اشاره کرد. در این روش درمانی متخصصان باروری تخمک های مادر را در محیط آزمایشگاهی توسط اسپرم همسرش بارور می کنند و سپس جنین ها را به رحم مادر جایگزین انتقال می دهند. در این روش درمانی باید چندین پروسه درمانی همچون تحریک تخمدان ها برای تخمک گذاری، لقاح مصنوعی در محیط آزمایشگاهی به روش آی وی اف (IVF) یا ICSI و نیز انتقال جنین انجام شود. بعد از انجام تمام این پروسه های درمانی، مادر جایگزین جنین را در وجود خود طی ماه های بارداری حمل می کند و در نهایت نوزاد را به دنیا آورده و به مادر و پدر واقعی آن تحویل می دهد. سپس رابطه مادر جایگزین بطور کامل با نوزاد قطع می شود و مادر و پدر با عضو جدید خانواده خویش به زندگی خود ادامه می دهند.

روش درمانی مادر جایگزین برای چه کسانی مناسب است؟

همانطور که می دانید هنگامی که والدین توانایی بارداری به طور طبیعی را نداشته باشند، به روش درمانی رحم اجاره ای یا رحم اهدایی متوسل می شوند. ما در اینجا به بررسی و بیان بعضی از شرایط و دلایلی که بیماران را کاندید استفاده از این روش درمانی می کنند، خواهیم پرداخت:

  • خانم هایی که فاقد تمام یا بخشی از رحم می باشند که می تواند به دلایل ارثی و مادرزادی یا بیماری قبلی منجر به هیسترکتومی باشد.
  • خانم هایی که به علت ابتلا به بیماری هایی همچون بیماری شدید قلبی و عدم برخورداری از سلامت جسمی، بنا به تشخیص پزشک معالج، توانایی بارداری طبیعی را ندارند. بطوریکه بارداری سلامت آنان را تهدید و صدمات جبران ناپذیری را برای آنان در پی داشته باشد.
  • زوج هایی که به علت بالا رفتن سن و شرایط زندگی خانوادگی خویش، توانایی باردار شدن را ندارند و در آرزوی فرزند دار شدن روزهای خود را سپری می کنند.
  • مردانی که همسر خویش را در تصادف یا بر اثر بیماری از دست داده اند و تمایل دارند از همسر سابق خویش فرزندی به یادگار داشته باشند، اگر همسر آنان در زمان حیات خویش اقدام به منجمد کردن تخمک خود یا جنین در محیط آزمایشگاهی کرده باشند، می توانند از این روش برای فرزند دار شدن استفاده کنند.
  • بیمارانی که تمام روش های درمان ناباروری از جمله IVF را چندین بار امتحان کرده اند ولی نتوانسته اند به نتیجه مطلوب دست یابند.

روش درمانی رحم اجاره ای یا اهدای رحم در ایران

ایران به عنوان یک کشور در حال توسعه پیشرفت های چشمگیری در زمینه علوم پزشکی داشته است و توانسته در زمینه درمان بیماران خارجی کارنامه خوبی برای خود رقم بزند و به قله های بلند موفقیت دست یابد و در بین دیگر کشورهای همسایه به عنوان یک مقصد گردشگری بسیار خوب برای بیماران خارجی شناخته شود.

ایران علاوه بر داشتن بیمارستان ها و کلینیک های مجهز و پیشرفته، متخصصان ناباروری با تجربه و حاذقی را در اختیار دارد که سعی دارند بهترین خدمات درمانی را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت به بیماران خارجی خود تقدیم کنند.

کاندید مناسب رحم اجاره اي

برای کسب اطلاعات کامل تر مقاله : همه چیز درباره رحم اجاره ای ( رحم جایگزین) در ایران را مطالعه فرمایید.

با ما تماس بگیرید

شرکت عصر طب بین الملل یک شرکت بین المللی توریسم درمانی است که سعی دارد از طریق همکاری با بیمارستان های مجهز، پزشکان و متخصصان باروری دلسوز و فداکار و مادرهای جایگزین پاک دامن، جایگاه ایران را در زمینه توریسم درمانی در بین کشورهای همسایه ارتقا دهند. بنابراین شرکت ما می تواند به شما کمک کند که به آرزوی دیرینه خود دست یابید و با انجام دادن روش درمانی رحم اجاره ای فرزند خود را در آغوش گرفته و به منزل باز گردید.

مشاوران پزشکی شرکت ما آمادگی پاسخگویی به سوالات شما را دارند.

برای دریافت پاسخ سوال های خود و رزرو نوبت با یکی از روش های زیر با ما تماس بگیرید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 537 177 88 (21)98+

76 44 51 88 (21)98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟