چگونه اندازه مناسب پروتز سینه را انتخاب کنیم؟

چگونه اندازه مناسب پروتز سینه را انتخاب کنیم؟

اگر به فکر پروتز سینه (ایمپلنت سینه) هستید، باید در مورد انتخاب اندازه مناسب آن تصمیم بگیرید که البته به نظر می رسد که این موضوع تصمیم دشواری باشد. طبق گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، یکی از دلایل مهم عمل ترمیمی ایمپلنت سینه، تغییر اندازه پروتز است. زنان اغلب در مورد اندازه پروتز سینه بر اساس سایز سوتین تصمیم می گیرند، اما اندازه ها در تولید کنندگان مختلف متفاوت است.

بزرگ کردن سینه می تواند اعتماد به نفس شخص را افزایش داده و باعث شود او احساس بهتری نسبت به ظاهر خود داشته باشد. طبق آخرین گزارش آماری انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، از سال 2006 عمل پروتز سینه محبوب ترین جراحی زیبایی در ایالات متحده بوده است. تجسم کردن اینکه بعد از پیوند چطور ظاهری پیدا خواهید کرد می تواند برای بسیاری از بیماران گیج کننده باشد. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از تصمیم نهایی خود در نظر بگیرید.

butterfly

ایمپلنت سینه چیست؟

پروتزهای سینه اشیا مصنوعی هستند که در طی جراحی پلاستیک زیر بافت سینه قرار می گیرند. پروتز سینه از پوسته های سیلیکونی ساخته شده و با ژل سیلیکون یا سالین که آب نمک استریل است پر می شود. ایمپلنت‌های سیلیکونی معمولاً طبیعی‌تر از ایمپلنت های نمکی هستند زیرا قوام آنها شبیه به سینه‌های طبیعی است.

پوسته پروتز سینه می تواند صاف یا شیاردار باشد. پوسته صاف پروتز سینه در حین فعالیت شخص آزادانه در ناحیه سینه حرکت می کند که به حرکت سینه های طبیعی نزدیک تر است. پوسته پروتز شیاردار سفت‌تر به نظر می‌رسد زیرا شیارها به ایمپلنت کمک می‌کنند تا به بافت سینه بچسبد و پایدارتر شود.

زنان ممکن است برای اهداف زیبایی یا به هدف بازسازی بافت سینه از پروتز سینه استفاده کنند. شما ممکن است یک زن سالم باشید که مایل هستید سینه های بزرگتری داشته باشید و یا ممکن است بخواهید پس از درمان سرطان، سینه های شما ظاهر طبیعی داشته باشند. به این عمل جراحی که در آن از پروتز سینه استفاده می‌شود ایمپلنت سینه گفته می‌شود.

butterfly

ماندگاری پروتز سینه چقدر است؟

ماندگاری پروتز سینه چقدر است؟

پروتز سینه معمولاً حدود 10 سال دوام می آورد. با این حال، این مدت می تواند برای هر بیمار کاهش یافته یا افزایش پیدا کند. با افزایش عمر پروتز سینه خطر پارگی آن بیشتر می شود. هنگامی که ایمپلنت های سالین پاره می شوند، این موضوع با کاهش سایز سینه ها مشخص می شود. در این شرایط بدن مایع نمکی را جذب می کند. مایع نمکی داخل پروتز خطرناک نیست زیرا از آب نمک استریل ساخته می شود.

با این حال، پارگی ایمپلنت سیلیکونی ممکن است آشکار باشد و ممکن است علائمی مانند درد سینه، تغییر شکل سینه‌ها، تغییر اندازه، توده‌ها و سفت شدن سینه‌ها وجود داشته باشد. توصیه می شود برای اطمینان از سالم بودن و شکسته نشدن ایمپلنت ها، معاینات ام آر آی یا سونوگرافی را به صورت روتین انجام دهید.

butterfly

ده نکته برای انتخاب بهترین سایز ایمپلنت

با رعایت نکات زیر و مشورت با پزشک متخصص، می توانید بهترین پروتز متناسب با اندازه و شکل بدن خودتان را پیدا کنید.

 

  • چارچوب بدن خود را در نظر بگیرید: در انتخاب اندازه پروتز باید حجم سینه فعلی، قاب بدن، قد، وزن و عرض شانه ها و باسن را در نظر بگیرید. شلی پوست عامل دیگری است که باید در نظر گرفته شود زیرا باید بافت پوستی کافی برای پوشاندن ایمپلنت بدون ایجاد موج بر روی پوست داشته باشید. خانم‌های لاغر با چهارچوب های بدنی کوچک‌تر ممکن است در صورت انتخاب ایمپلنت‌های خیلی بزرگ از کمردرد رنج ببرند، در حالی که چارچوب بدنی بزرگ‌تر می‌توانند سینه‌های بزرگ را تحمل کنند.

 

  • پوشش رایج خود را در نظر بگیرید: در مورد ظاهری که می خواهید با پوشیدن لباس های خود به نظر برسید فکر کنید. آیا می‌خواهید سینه‌های بزرگ‌تر با شکاف سینه قابل توجهی داشته باشید؟ یا نگران جلب توجه ناخواسته در محل کار هستید؟

 

 

  • سبک زندگی خود را در نظر بگیرید: اگر ورزشکار هستید، به عنوان مثال یک دونده اید، استفاده از ایمپلنت های بیش از حد بزرگ که در روال تناسب اندام شما اختلال ایجاد می کند، اجتناب کنید.

 

  • به آینده فکر کنید: سینه ها در دوران بارداری و شیردهی رشد می کنند. بنابراین بهتر است بعد از بچه دار شدن عمل ایمپلنت انجام شود تا از جراحی های ترمیمی اضافی جلوگیری شود. همچنین می توانید اندازه پروتز مناسب را برای استفاده طولانی مدت در نظر بگیرید. با افزایش سن، سینه های شما بیشتر افتادگی پیدا می کند. در این زمان، ایمپلنت‌های سنگین می‌توانند باعث افتادگی بیشتر شوند، زیرا رباط‌های حمایت کننده سینه خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند.

 

 

  • به سایز سینه بند اعتماد نکنید: وقتی در مورد اندازه پروتز سینه صحبت می کنید، اندازه سوتین نمی تواند مرجع معتبری باشد زیرا اندازه سوتین در بین تولید کنندگان متفاوت است. بنابراین، صحبت در مورد سایز کاپ سوتین می تواند آغازگر مکالمه باشد، اما اندازه گیری دقیقی نیست.

ده نکته برای انتخاب بهترین سایز ایمپلنت

  • تفاوت اندازه را بدانید: پروتز سینه بر حسب سانتی متر مکعب اندازه گیری می شود که از 120 تا 850 سی سی متغیر است. اکثر خانم ها ایمپلنت های 300 تا 400 سی سی را انتخاب می کنند. لازم به ذکر است که تفاوت اندازه بین ایمپلنت زیاد نیست. به عنوان مثال، یک ایمپلنت 440 سی سی و یک ایمپلنت 500 سی سی تنها دو اونس متفاوت هستند.

 

 

  • سایزهای مختلف ایمپلنت را امتحان کنید: اغلب غیرممکن است که تنها با در نظر گرفتن واحدهای حجمی تصور کنید که چگونه یک اندازه خاص از پروتز روی بدن شما ظاهر می شود. بنابراین، اکثر جراحان پلاستیک برای دیدن اینکه چگونه پروتزها بر روی بدن بنظر خواهند رسید از راه‌هایی مانند شبیه‌سازی رایانه‌ای سه بعدی بهره گرفته و یا از پروتز سینه سیلیکونی برای امتحان کردن اندازه‌های مختلف استفاده می‌کنند. روش های ذکر شده اغلب حدود 85 درصد دقت دارند زیرا قابلیت ارتجاعی بافت پستان را نمی توان از قبل تخمین زد.

 

  • از اندازه های طبیعی استفاده کنید: پروتزهای خیلی بزرگ طبیعی به نظر نمی رسند و به طور قابل توجهی خطراتی همچون افتادگی سینه، نازک شدن بافت ها، پیری زودرس سینه و موج های زیر پوستی را افزایش می دهند. عارضه “حباب دوتایی” زمانی اتفاق می افتد که ایمپلنت سینه در زیر چین طبیعی پستانی قرار می گیرد و باعث ایجاد اثر “چهار سینه” می شود.

 

  • با جراح خود صحبت کنید: با پزشک خود در مورد بهترین سایزی که متناسب با بدن شماست مشورت کنید. برخی از خانم ها پروتز های سایز بزرگ را انتخاب می کنند تا هزینه ای که برای جراحی صرف کرده اند نتیجه ای چشمگیر داشته باشد. اگرچه انتخاب اندازه ایمپلنت یک انتخاب شخصی است و شما تصمیم نهایی را در مورد آن می گیرید، اما مهم است که در مورد اندازه مناسب آن با جراح خود مشورت کنید. سعی کنید دلایل آنها را با دقت گوش کنید زیرا آنها تجربه جراحی بیماران دیگر را دارند.

 

 

  • اهداف خود را توضیح دهید: قبل از جراحی در مورد نتایج مورد نظرتان با جراح خود صحبت کنید. بررسی تصاویر قبل و بعد بیماران قبلی می تواند به جراح شما کمک کند تا اهداف زیبایی شما را بهتر درک کند.

سخن پایانی

تصمیم گیری در مورد سایز سینه یک تصمیم شخصی است که با توجه به عوامل زیادی مانند فرم بدن، سن و سبک زندگی شما انجام می شود. بنابراین، اگر کسی با یک اندازه خاص از پروتز عالی به نظر می رسد، این موضوع به این معنی نیست که آن اندازه برای شما نیز مناسب است! پزشکان TebMedTourism به اهداف شما به وضوح گوش می دهند و شما را به سمت انتخاب اندازه مناسب پروتز سینه راهنمایی می کنند تا در حالیکه احساس راحتی می کنید زیبایی شما افزایش پیدا کند. ایران دارای بهترین جراحان زیبایی در جهان است. شما با  کمک TebMedTourism می توانید مطمئن شوید که به سمت بهترین پزشک جراحی که در این کشور وجود دارد هدایت خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا با ما تماس بگیرید و با پزشکان ما به صورت رایگان مشورت کنید.

کانال یوتیوب عصر طب بین الملل

شرکت عصر طب بین الملل با بهره مندی از پزشکان جراح پلاستیک با تجربه و اساتید دانشگاهی، بالاترین کیفیت پروتز سینه و لیفت سینه را با قیمتی مناسب و منطقی به شما ارائه می کند.

جهت مشاوره رایگان با پزشکان ما، لطفا با ما در ارتباط باشید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 00989032881930

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟