بهترین برندهای پروتز سینه کدامند؟

بهترین برندهای پروتز سینه کدامند؟

آیا به عمل پروتز سینه نیاز دارم؟ بهترین مارک های ایمپلنت سینه کدامند؟ امروزه در سراسر جهان عمل پروتز سینه یا ایمپلنت سینه مانند سایر جراحی های زیبایی بیش از پیش رواج یافته است. آن دسته از خانم هایی که از اندازه سینه خود راضی نیستند می توانند داوطلب عمل ایمپلنت سینه باشند. این جراحی همچنین برای بازسازی سینه ها پس از جراحی سرطان سینه یا حوادث و اصلاح نقایص رشدی مورد استفاده قرار می گیرد. پروتز سینه قرار است برای مدت طولانی استفاده شود. بنابراین، ارزش دارد که برندهای موجود را بشناسید و هوشمندانه یکی از آنها را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مارک های ایمپلنت سینه در جهان به خواندن این مقاله ادامه دهید.

butterfly

جراحی پروتز سینه چیست؟

پروتز سینه که به آن ایمپلنت سینه نیز می گویند، یک عمل جراحی زیبایی برای افزایش سایز سینه ها است. در این جراحی، پروتز سینه در زیر بافت سینه یا ماهیچه‌های قفسه سینه قرار می‌گیرد تا سایز سینه‌ها افزایش یابد و ظاهری زنانه‌تر پیدا کند. ایمپلنت سینه می تواند حجم سینه زنانی را که سینه های کوچکی دارند، یا پس از بارداری یا کاهش وزن حجم قبلی سینه خود را از دست داده اند افزایش دهند. انجام پروتز سینه همچنین پس از جراحی به دلیل بیماری سرطان سینه باعث ایجاد سینه هایی با ظاهر طبیعی می شود، شکل سینه را گردتر می کند و عدم تقارن سینه را بهبود می بخشد. عمل پروتز سینه با هدف دستیابی به اهداف زیر انجام می شود:

 

  • بزرگ کردن سینه: برای کسانی که سینه های کوچکی داشته و نیاز به افزایش سایز دارند، این جراحی حجم سینه را افزایش می دهد. نتیجه مطلوب اغلب از طریق یک جراحی اولیه و ترمیمی به منظور تنظیم پروتز و بهبود نتایج حاصل می شود. برای ایمپلنت های پر شده با سیلیکون (Silicone implants) و پر شده با نمک (Saline implants)، به ترتیب باید حداقل 22 و 18 سال سن داشته باشند.

 

  • بازسازی سینه: این روش برای جایگزینی بافت برداشته شده سینه به دلیل درمان بیماری سرطان و یا عدم رشد سینه ها است. همچنین برای بهبود نتایج جراحی اولیه به جراحی ترمیمی نیاز دارد.

دو نوع پروتز سینه وجود دارد: پروتز نمکی و سیلیکونی. آنها را می توان به شکل های گرد و اشکی شکل تهیه کرد. در پروتزهای سینه نمکی از محلول آب نمک استریل استفاده می‌کنند که در یک پوسته سیلیکونی قرار گرفته و شبیه به مایعی است که در بدن انسان وجود دارد، در حالی که ایمپلنت‌های سیلیکونی حاوی ژل سیلیکونی غلیظ تری هستند. ایمپلنت های سالین اغلب سفت تر از ایمپلنت های سیلیکونی هستند، اما ایمپلنت های سیلیکونی طبیعی تر هستند.

butterfly

چه کسی داوطلب مناسبی برای عمل پروتز سینه است؟

چه کسی داوطلب مناسبی برای عمل پروتز سینه است؟

برای پروتز سینه معیارهای مختلفی وجود دارد که شخص داوطلب باید آنها را قبل از انجام عمل جراحی داشته باشد.

  • شما باید سلامت جسمانی خوبی داشته باشید و مبتلا به عفونت های فعال، سرطان درمان نشده، یا بیماری های تهدید کننده زندگی نباشید. اگر مشکل سلامتی دارید، باید با جراح پلاستیک خود مشورت کنید تا ببینید آیا پروتز سینه برای شما مناسب است یا خیر.
  • اگر سینه های کوچکی دارید یا یکی از آن ها کوچکتر از دیگری است، می توانید داوطلب انجام عمل پروتز سینه برای بهبود ظاهر خود باشید. نداشتن خط سینه چشمگیر و همچنین صاف یا نامتقارن بودن سینه ها از مهمترین دلایل انجام این جراحی است.
  • جراحان درمان بیماران غیر سیگاری و کسانیکه مشکلی در نوشیدن بیش از حد الکل ندارند را ترجیح می دهند.
  • آمادگی روانی برای انجام عمل پروتز سینه مهم است، زیرا ظاهر شما می تواند بعد از جراحی برای همیشه تغییر کند.
  • شما باید انتظارات واقع بینانه ای از این جراحی داشته باشید زیرا ایمپلنت سینه نمی تواند مسائل مربوط به دید فرد به فیزیک بدنی خودش را حل کند. قبل از جراحی با پزشک خود مشورت کنید و از او بخواهید که ارزیابی های صادقانه ای از نتیجه عمل به شما بدهد.
  • علاوه بر فواید پروتز سینه، باید از عوارض احتمالی آن نیز آگاه باشید، زیرا در کنار هر جراحی خطراتی نیز به همراه دارد.
  • شما باید بتوانید پس از عمل به درستی استراحت کرده و ریکاوری شوید. در دوران نقاهت، قادر به بلند کردن اجسام سنگین نخواهید بود و باید شخصی را برای کمک داشته باشید.
  • حداقل سن برای استفاده از پروتز سالین 18 سال و برای پروتز سیلیکونی 22 سال می باشد.
butterfly

بهترین برندهای ایمپلنت سینه

تولید کنندگان پروتز سینه پروتزهای سیلیکونی و نمکی را در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می کنند. یکی از مهمترین تصمیماتی که باید بگیرید این است که کدام برند برای شما بهترین است. چهار برند معروف وجود دارند که مورد تایید FDA هستند و از بالاترین استانداردهای ایمنی در تولید، آزمایش و تست های بالینی پیروی می کنند.

 

Allergan

Allergan یک برند مهم با سابقه معتبر است و علاوه بر خط مراقبت از پوست به نام “SkinMedica” تولید کننده برندهای BOTOX® Cosmetic و JUVÉDERM® است.

ایمپلنت های آلرگان ایمن بوده و برای کسانی که به دنبال پروتزهای باکیفیت و در عین حال خوش قیمت هستند گزینه خوبی است. آنها ایمپلنت های مختلفی از جمله نمونه های گرد، آناتومیک شکل، صاف و شیاردار را ارائه می دهند. Allergan Natrelle® یکی از جامع ترین مجموعه های ایمپلنت سینه است که پروتزهای سیلیکونی و نمکی را در اندازه های مختلف تولید می کند. همه پروتزهای سینه Natrelle® دارای گارانتی ConfidencePlus® رایگان هستند که از ایمپلنت ها را در برابر پارگی و کاهش سایز ضمانت می کند.

 

Mentor

منتور یک برند شناخته شده در بین ایمپلنت های سینه است که متعلق به شرکت جانسون و جانسون است. آنها هر دو ایمپلنت سیلیکونی و نمکی را در تراکم ها، شکل ها و بافت های مختلف ارائه می دهند تا به شما کمک کنند بهترین نوعی را انتخاب کنید که مطابق با انتظارات شما باشد. گزینه های سیلیکونی ایمپلنت های منتور در چهار سایز مختلف موجود است که عبارتند از متوسط، متوسط ​​​​به بالا، بالا و فوق العاده بالا.

 

Sientra

سینترا یکی دیگر از پروتز های معروف سینه است که فقط برای جراحان پلاستیک واجد شرایط هیئت مدیره در دسترس است. ایمپلنت های سینترا به دو شکل گرد و قطره ای شکل هستند تا به مشتریان کمک کنند تا به اهداف زیبایی خود برسند. این برند علاوه بر ایمپلنت های صاف، ایمپلنت های شیاردار را نیز ارائه می دهد. ایمپلنت های شیاردار یک پوسته بافتی ایجاد می کنند که در طول زمان ایمپلنت را در موقعیت خود بهتر نگه می دارد. امروزه ایمپلنت های شیار دار در اروپا محبوبیت بیشتری دارند اما پیش بینی می شود که جراحان پلاستیک به دلیل مزایایی که دارند از اینگونه ایمپلنت ها در آینده بیشتر استفاده کنند.

 

 Ideal

ایده آل پروتزهای سینه نمکی پر شده با مواردی را ارائه می دهد که حس سیلیکون را ایجاد می کند. کسانی که می خواهند از ایمپلنت هایی با آب نمک طبیعی استفاده کنند مارک ایده آل را ترجیح می دهند، زیرا نه تنها در صورت شکست ایمپلنت ایمن تر است (در صورت پارگی ایمپلنت، نمک به راحتی جذب بدن می شود)، بلکه قوام ایمپلنت های ژل سیلیکونی را نیز دارد که احساس طبیعی تری درون سینه دارند.

butterfly

چگونه بهترین برند ایمپلنت سینه را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین برند ایمپلنت سینه را انتخاب کنیم؟

 

قبل از انجام عمل پروتز سینه، باید برند مناسبی را انتخاب کنید که انتظارات شما را برآورده کند و بهترین نتیجه زیبایی را به شما بدهد. تمامی برندهای معرفی شده سال ها مطالعه و آزمایش ایمپلنت را گذرانده اند و مورد تایید FDA هستند. آنها در تمام مراحل تولید، معاینه و آزمایشات بالینی از بالاترین معیارهای ایمنی پیروی می کنند.

ویژگی‌های اولیه پروتز سینه یکسان است، اگرچه برندهای آن متفاوت بوده و آنها  تا حدودی از نظر شکل، احساس، ماندگاری و هزینه متفاوت هستند.

تصمیم شما باید در راستای دستیابی به اهدافتان باشد نه اینکه فقط به دنبال یک برند خاص باشید. شما باید با جراح خود مشورت کنید و در مورد اهداف زیبایی، نگرانی ها و ترجیحات خود با او صحبت کنید. سپس جراح شما می تواند تعدادی از گزینه ها را که می توانند نتیجه دلخواه را برای شما به ارمغان آورند به شما توصیه کند. همچنین ممکن است به شما فرصت داده شود تا پروتز ها را لمس کرده و اندازه های مختلف آنها را امتحان کنید تا به شما کمک کند با اطمینان بیشتری در مورد انتخاب ایمپلنت خود تصمیم بگیرید.

شرکت تسهیلگر TebMedTourism یک شرکت یشرو در کشور ایران است که سفر درمانی شما را تسهیل می کند و در تمام مراحل درمان در کنار شما خواهد بود. جراحی های زیبایی از جمله پروتز سینه و لیفت سینه از جمله خدمات پرطرفداری است که مشتریان زیادی را به ایران جذب می کند تا از مهارت و تخصص جراحان زیبایی ما بهره مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فرآیند، به صورت شبانه روزی و بطور رایگان با ما تماس بگیرید.

کانال یوتیوب عصر طب بین الملل

شرکت عصر طب بین الملل با بهره مندی از پزشکان جراح پلاستیک با تجربه و اساتید دانشگاهی، بالاترین کیفیت پروتز سینه و لیفت سینه را با قیمتی مناسب و منطقی به شما ارائه می کند.

جهت مشاوره رایگان با پزشکان ما، لطفا با ما در ارتباط باشید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 00989032881930

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟