تفاوت کاشت ابرو با میکروبلیدینگ

تفاوت کاشت ابرو با میکروبلیدینگ

علاقه مردم دنیا به ابروهای پرپشت بیشتر شده است، اما همه با ابروهای پرپشت بی نقص متولد نمی شوند. بسیاری از افراد به طور طبیعی ابروهای نازک و روشنی دارند یا ممکن است به دلیل کندن بیش از حد، تصادفات، مشکلات تیروئید، شیمی درمانی، رژیم غذایی نامناسب یا سایر مشکلات سلامتی آنها را از دست بدهند. کاشت ابرو و میکروبلیدینگ دو گزینه مفید هستند که باعث می شوند هر روز از  پرکردن ابرو هایتان خلاص شوید و نتایج ماندگارتری داشته باشید. اما چه تفاوت هایی بین این دو روش وجود دارد؟ تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با این روش ها بیشتر آشنا شوید و بتوانید بر اساس نیاز خود بهترین روش را انتخاب کنید.

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یک تکنیک نیمه دائمی است که ابروها را با استفاده از خطوط خالکوبی ظریف پر می کند تا تصور داشتن مو را به سایرین القا کند. خطوط به جای ماشین توسط یک ابزار دستی کشیده می شوند. اولین قدم در میکروبلیدینگ، انتخاب شکل و اندازه ابرو مورد نظر است. سپس متخصص میکروبلیدینگ الگوی ابروهای شما را می کشد تا تصمیم شما را در مورد ظاهر ابرو نهایی کند. یک بی حس کننده موضعی اغلب در ناحیه مورد نظر استفاده می شود. بنابراین، بیشتر میزان درد را بی حس می کند.

این روش به دلیل استفاده از ابزاری شبیه به قلم بسیار دقیق است. نوک این ابزار یک تیغه شیبدار با 10-12 سوزن کوچک در انتهای آن است که به پوست نفوذ نمی کند. در عوض، سطح پوست را با ظرافت خراش می دهد. رنگدانه های مورد استفاده در روش میکروبلیدینگ دارای درجه پزشکی است که فقط روی اپیدرم پوست اعمال می شود که خطوط ظریف و واقعی ایجاد می کند و ظاهری شبیه به مو ایجاد می کند.

این درمان بر روی لایه سطحی پوست انجام می شود. بنابراین، نتایج اغلب بین یک تا 3 سال باقی می‌ماند تا اینکه سلول‌های مرده پوست برگردانده شوند و رنگ از بین برود. این تکنیک برای افرادی که ابروهای خوش فرمی دارند اما می‌خواهند پرکننده‌های نیمه دائمی داشته باشند، مناسب است.

روش میکروبلیدینگ معمولاً حدود 2 ساعت طول می کشد. پس از انجام عمل، تا یک هفته نباید ابروهای خود را بشویید. برای کمک به بهبودی پوست می توانید پماد ویتامین A را روی ابروهای خود بمالید. ممکن است در هفته اول قرمزی، خارش و تورم خفیف را تجربه کنید اما آن کاملا طبیعی است. ابروهای شما بعد از انجام این متد تیره تر به نظر می رسند، اما رنگ و خطوط به تدریج محو می شوند.

butterfly

مزایا و معایب میکروبلیدینگ

مزایا و معایب میکروبلیدینگ

 

فواید:
  • افراد می توانند شکل و اندازه ابروهای خود را انتخاب کنند.
  • خطوط به شکل های نامنظم کشیده می شوند تا موهای ابرو طبیعی به نظر برسند.
  • هزینه پایینی دارد.
  • دوره نقاهت کوتاهی دارد که بین 1 تا 2 هفته است.
  • نتیجه را می توان بلافاصله پس از درمان مشاهده کرد.

 

معایب:
  • هر 8 تا 30 ماه یکبار نیاز به جلسه تجدید نظر دارد که این امر بستگی به کیفیت رنگدانه های استفاده شده و نوع پوست دارد.
  • اگرچه از بی حسی موضعی استفاده می شود اما این روش ممکن است کاملاً بدون درد نباشد.
  • بریدگی های کوچک روی ابروها در معرض عفونت هستند و باید به دقت مراقبت شوند.
  • در موارد نادری ممکن است فرد نسبت به برخی رنگدانه ها حساسیت داشته باشد.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو بوسیله برداشتن مو از پوست سر و کاشت آن در ناحیه ابرو انجام می شود. این روش یک راه حل دائمی است که با استفاده از موهای واقعی فرد، ظاهری طبیعی ایجاد می کند. درست مانند روش میکروبلیدینگ، اولین قدم این است که اندازه و شکل ابروهای مورد نظر خود را تعیین کنید. هنگامی که شکل ابرو نهایی شد، پزشک تا 300 گرافت مو را به هر ابرو پیوند می‌زند.

گرافت ها یکی یکی پیوند می شوند و هر گرافت اغلب شامل یک یا دو تار مو است. کاشت ابرو ممکن است تا 6 ساعت طول بکشد. این عمل باید تحت بی حسی موضعی توسط جراح زیبایی انجام شود. پس از پیوند، ممکن است تورم، قرمزی و ریختن پوست را تجربه کنید. روند بهبودی ممکن است 7 تا 14 روز طول بکشد.

مدت زیادی پس از جراحی، موهای کاشته شده می ریزند و موهای جدید رشد می کنند. نتیجه این روش ظرف یک سال قابل مشاهده خواهد بود. اگر ابروهای شما ریخته بودند، چند هفته پس از کاشت موهای جدید شروع به رشد می کنند. موی اهدایی که در کاشت ابرو استفاده می شود اغلب از پشت گوش یا پشت گردن گرفته می شود که در برابر هورمون های ریزش مو مقاوم است و در نتیجه هرگز نمی ریزد.

در فرآیند کاشت ابرو، مهارت جراحان نقش مهمی در نتیجه نهایی دارد زیرا باید به الگوهای رشد ابرو توجه کنند و فولیکول ها را هماهنگ با جهت موهای دیگر کاشت کنند.TebMedTourism با برترین جراحان زیبایی که در کاشت ابرو بسیار بامهارت و ظریف هستند کار می کند که می توانند بهترین نتایج ممکن را به مشتریان ما ارائه دهند.

مزایا و معایب کاشت ابرو

مزایا و معایب کاشت ابرو

 

فواید:
  • شما قادر به انتخاب اندازه و شکل ابروهای خود هستید.
  • نتایج دائمی است و ابروی شما تا آخر عمر رشد خواهد کرد.
  • ابروهای شما کاملا طبیعی به نظر می رسند زیرا از موهای خودتان استفاده شده است.
  • زمان بهبودی کوتاهی خواهید داشت که حدود 3 تا 6 هفته است.
  • نیازی به جلسه بازبینی ندارد و در یک مرحله به پایان می رسد.

 

معایب:
  • همه فولیکول ها ممکن است موهای جدید تولید نکنند و ممکن است در الگوهای نامرتبی رشد کنند.
  • در مقایسه با میکروبلیدینگ هزینه بالاتری دارد.
  • بعد از کاشت ابروهای شما ممکن است آنقدر ضخیم نباشند.
  • مدت زمان بیشتری برای مشاهده نتایج، بین چند ماه تا 1 سال طول می کشد.
  • موهای کاشته شده تا آخر عمر رشد می کنند و در صورت نیاز باید آنها را کوتاه و مرتب کنید.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

هزینه درمان ها بر اساس نیاز شما، محل سکونتتان، هزینه های پزشک و غیره متفاوت است، اما کاشت ابرو به دلیل ماهیت زمان بر بودن خود، قطعاً گرانتر از میکروبلیدینگ است که جراحان را موظف می کند تا فولیکول های مو را یکی یکی برداشته و آنها را در مکان های مورد نظر پیوند بزنند. در TebMedTourism هزینه کاشت مو 750 تا 790 دلار می باشد که نسبت به سایر کشورها بسیار مقرون به صرفه است و توسط جراحان مجرب زیبایی ما با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد. یک پروسه میکروبلیدینگ تنها حدود 100 تا 150 دلار هزینه دارد.

سخن پایانی

ابروها احساسات انسانی را منتقل کرده، چشم ها را برجسته می کنند و به صورت شکل می دهند. ریزش ابرو به دلایل زیادی ممکن است اتفاق بیفتد اما این مشکل با کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ قابل حل است. ابروهای شما هر چه که هستند، چه کاملا مرتب و چه نامرتب، احساسات شما را مشخص می کنند و شخصیت شما را می سازند. بنابراین، مهم است که ابروهای شما همیشه به بهترین شکل ظاهر شوند. روشی که انتخاب می کنید بستگی به اهداف شما دارد و اینکه آیا شما یک راه حل کوتاه مدت می خواهید یا یک نتیجه بلند مدت. شرکت TebMedTourism اینجاست تا به شما کمک کند که یکی از این روش ها را با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین هزینه انجام دهید تا بتوانید خدمات خود را دریافت کرده و از یک تعطیلات به یاد ماندنی در ایران لذت ببرید.

butterfly

کانال یوتیوب عصر طب بین الملل

شرکت عصر طب بین الملل با بهره مندی از پزشکان با تجربه و اساتید دانشگاهی، بالاترین کیفیت عمل کاشت ابرو و میکروبلیدینگ را با قیمتی مناسب و منطقی به شما ارائه می کند.

جهت مشاوره رایگان با پزشکان ما، لطفا با ما در ارتباط باشید:

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 00989032881930

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟