چرا لیفت باسن برزیلی انقدر محبوب است؟

چرا لیفت باسن برزیلی انقدر محبوب است؟

جراحی لیفت باسن برزیلی یا BBL یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی در جهان است. بسیاری از افراد مشهور از متد BBL استفاده کرده اند و چهره های جدید آنها در سراسر رسانه ها پخش می شود. در نتیجه افراد بیشتری از این جراحی مطلع شده و علاقه مند به انجام BBL هستند. جراحان پلاستیک در سال‌های اخیر علاقه فزاینده‌ای به BBL را گزارش کرده‌اند، زیرا حتی اگر سعی کرده‌اید باسن خود را به طور طبیعی فرم دهید، انتظار برای نتایج خسته‌کننده است و انرژی و زمان زیادی را می‌گیرد.

TebMedTourism یک شرکت تسهیل کننده پیشرو در حوزه خدمات درمانی است که درمان BBL را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. اگر از اندازه یا شکل باسن خود ناراضی هستید و می خواهید نتایج تضمینی داشته باشید، می توانید از لیفت باسن برزیلی برای به دست آوردن نتایج طولانی مدت استفاده کنید.

آشنایی با متد لیفت باسن برزیلی

شما می توانید بدن خود را از طریق رژیم غذایی و ورزش شکل دهید، اما گاهی اوقات آنها برای رسیدن به یک نتیجه خاص مانند داشتن باسن گردتر کافی نیستند. در سال های اخیر، انجام جراحی برای دستیابی به باسن پرتر بدون استفاده از ایمپلنت رواج یافته است.

لیفت باسن برزیلی (BBL) چربی اضافی یک ناحیه از بدن مانند باسن، ران، کمر، یا پایین شکم را از بین می برد و آن را به باسن تزریق می کند. چربی استخراج شده با دقت آماده می شود و مجدداً به باسن تزریق می شود تا قسمت پشت را شکل داده و فرم ظاهری خوبی به آن بدهد. این روش باعث افزایش زیبایی بخشی از بدن که چربی باسن را تامین کرده است می شود. نام این روش ربطی به فرهنگ برزیل ندارد. نام این متد به جراح برزیلی اشاره دارد که برای اولین بار این جراحی را انجام داد.

butterfly

چه کسی آن را انجام می دهد؟

با توجه به استفاده گسترده از رسانه های اجتماعی و افزایش تعداد افراد مشهور و تأثیرگذار در سراسر جهان، جوانان به طور فزاینده ای به دنبال انجام BBL هستند. فیلترهای اینستاگرام یا اسنپ چت نیز بر ذائقه افراد تأثیر می گذارد و آنها را به تغییر کانتورهای بدن خود علاقه مند می کند. از این رو فناوری های مدرن جوانان را تحت تاثیر قرار داده است تا تحت عمل جراحی زیبایی قرار گیرند. علاوه بر این، تعداد فزاینده ای از زنان بالای 40 سال برای برداشتن چربی های پس از بارداری یا مبارزه با جاذبه زمین و پیری به جراحی های زیبایی روی می آورند.

تفاوت بین BBL و ایمپلنت

تفاوت بین BBL و ایمپلنت

لیفت باسن برزیلی با ایمپلنت متفاوت است. در سال‌های گذشته، جراحان بیشتر از ایمپلنت‌ها برای شکل دادن به باسن بیمار استفاده می‌کردند که عوارض زیادی مانند درد و عفونت داشت. بیماران باید از نشستن مستقیم روی باسن خود برای مدت طولانی خودداری کنند. جراحی ایمپلنت حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد اما بیماران باید حدود دو هفته سر کار نروند. عوارض احتمالی این جراحی پس از عمل به حدی زیاد است که برخی از پزشکان BBL را به بیماران خود توصیه می کنند.

روش BBL چربی اضافی را از نواحی مانند شکم، کمر و بالای ران ها خارج می کند. سپس چربی استخراج شده خالص شده و آماده انتقال می شود. در نهایت، چربی برداشته شده به نواحی انتخابی باسن تزریق می شود.

قبل از ادامه این روش، مهم است که ابتدا در نظر بگیرید که آیا کاندیدای خوبی برای BBL هستید یا خیر. عوامل موثر در این روش رنگ پوست شما، داشتن چربی کافی در “نواحی اهدا کننده” و پیروی از دستورالعمل های بعد از عمل برای به حداکثر رساندن نتایج است.

مزایای لیفت باسن برزیلی

مزایای لیفت باسن برزیلی

عوامل بسیاری می توانند علاوه بر بهبود زیبایی، به محبوبیت روزافزون روش BBL کمک کنند. برخی از مزایای این روش در زیر توضیح داده شده است:

 

  • حداقل تهاجمی بودن روش: کل روش کم تهاجمی است. تنها زمانی که چربی های اضافی از قسمت اهدا کننده چربی در بدن خارج می شود تا به نواحی مورد نظر تزریق شود، نیاز به برش های کوچکی برای انجام لیپوساکشن دارد. این روش خطر ایجاد اسکار یا عفونت را کاهش می دهد.

 

  • حداقل زمان بهبودی: در ناحیه اهدا کننده جایی که چربی اضافی برداشته شده است، ممکن است به مدت 2-3 روز احساس درد خفیف کنید. با این حال، می توانید بیشتر فعالیت های معمول خود را بلافاصله پس از انجام عمل از سر بگیرید. هیچ زمان ریکاوری لازم نیست.

 

  • استفاده از چربی خود فرد: در روش BBL، از سلول های چربی خود فرد برای شکل دادن به باسن استفاده می شود. بنابراین این روش خطر عوارض کمتری دارد.

 

  • نتایج فوری: پس از درمان، باسن شما بلافاصله پرتر به نظر می رسد، سایز لباس شما تغییر می کند و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. زمان زیادی طول نخواهد کشید تا نتایج عمل خودشان را نشان دهند و این موضوع مانند زمانی که می خواهید از طریق ورزش و رژیم غذایی به نتیجه برسید نیست.

 

  • نتایج دائمی: در این روش، چربی بدن به قسمت دیگری از بدن منتقل می شود. البته بدن مقدار مشخصی از چربی را جذب می کند، اما چربی باقیمانده به طور دائمی در آنجا باقی می ماند و ظاهری طبیعی دارد.

 

  • شما را لاغرتر می کند: لیفت باسن برزیلی حجم باسن شما را افزایش می دهد و در عین حال می توانید از روش لیپوساکشن برای لاغری قسمت هایی از بدن که دارای چربی اضافی هستند مانند شکم، کمر، ران ها و غیره بهره ببرید.

 

  • ظاهر: بدون نیاز به انجام تمرینات لیفت کردن باسن، باسن‌هایی را که به خوبی شکل داده شده‌اند، به سرعت ارائه می‌کند. اگر زمان یا انرژی کافی برای انجام تمرینات ورزشی بصورت روتین ندارید، ممکن است علاقمند باشید تا روش BBL را در نظر بگیرید. پس از این روش، باسنی با ظاهر طبیعی و کاملاً مشخص خواهید داشت زیرا بدون استفاده از ایمپلنت چربی بدن خودتان به باسن شما منتقل شده است.

 

 

  • مد: راستش را بخواهید این روزها داشتن باسن های پرتر و خوش فرم مد شده است. بسیاری از سلبریتی‌ها همچون خانواده کارداشیان و جنیفر لوپز با اعتماد به نفس به باسن‌های گرد خود می‌بالند و زنان را تشویق می‌کنند تا انحنای باسن خود را افزایش دهند.

 

  • سادگی: روش BBL روشی ساده است که چربی ناخواسته را بازیابی می کند، آن را شستشو و تصفیه می کند و به قسمت های هدف گذاری شده بدن تزریق می کند. این روش در مقایسه با استفاده از ایمپلنت بسیار ساده است که می تواند عوارض جانبی زیادی ایجاد کند.

 

  • انعطاف پذیری: اینکه بیمار بخواهد تغییر چشمگیری داشته و یا افزایش حجم کمی داشته باشد امکان پذیر است.

 

  • مقرون به صرفه بودن: این تکنیک هزینه مقرون به صرفه ای دارد و دستیابی به اهداف زیبایی را برای افراد آسان تر می کند.

سخن پایانی

لیفت باسن برزیلی یکی از محبوب‌ترین جراحی‌های زیبایی است که به افرادی که از اندازه باسن خود ناراضی هستند کمک می‌کند تا باسن بزرگ‌تری داشته باشند و در نتیجه اعتماد به نفس آنها افزایش پیدا می کند. این روش تضمینی برای ارائه نتایج طولانی مدت و ظاهر طبیعی به دلیل استفاده از چربی های خود است. شرکت TebMedTourism یک آژانس با تجربه در ایران است که توسط بهترین جراحان زیبایی ایرانی به کلیه مشتریان بین المللی خود خدمات درمانی BBL ارائه می کند. جراحان ما واقعاً در کار خود ماهر هستند که منجر به بهترین نتایج ممکن و احساس رضایت واقعی در هنگام اتمام درمان می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات این روش می توانید به صورت 24 ساعته با ما تماس بگیرید و با مشاوران پزشکی ما به صورت رایگان مشورت کنید.

butterfly

کانال یوتیوب عصر طب بین الملل

شرکت عصر طب بین الملل با بهره مندی از پزشکان با تجربه و اساتید دانشگاهی، بالاترین کیفیت عمل لیفت باسن برزیلی را با قیمتی مناسب و منطقی به شما ارائه می کند.

جهت مشاوره رایگان با پزشکان ما، لطفا با ما در ارتباط باشید:

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 00989032881930

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟