هزینه جراحی پلاستیک در ایران 2022

هزینه جراحی پلاستیک در ایران 2022

جراحی های پلاستیک در بین افراد در هر سنی رو به افزایش است. امروزه تمایل بیشتر به ارتقای زیبایی، پیشرفت قابل توجه فناوری و کاهش هزینه های درمان باعث استفاده گسترده از جراحی های زیبایی در سراسر جهان شده است. در میان همه کشورهای محبوب، ایران یکی از مهمترین مقاصد جراحی زیبایی است و میزبان بسیاری از مراجعینی است که به دنبال درمان در خارج از کشور هستند.

یکی از دلایل محبوبیت ایران، وجود ماهرترین گروه پزشکان است که روزانه هزاران عمل زیبایی انجام می دهند. ایران بهترین جراحان را در شاخه های مختلف جراحی پلاستیک از جمله عمل بینی، ابدومینوپلاستی، لیفت باسن برزیلی، لیفت صورت، بزرگ کردن سینه، پروتز گونه، پروتز چانه، تزریق چربی، تزریق فیلر و … دارد.

علاوه بر تخصص پزشکان ایرانی، هزینه جراحی پلاستیک در ایران نسبت به سایر کشورها بسیار مقرون به صرفه است. قیمت پایین به دلیل کاهش ارزش پول ایران است که ایران را به مقصدی رویایی برای گردشگران سلامت تبدیل کرده است. برای توریست های خارجی علاوه بر هزینه های درمانی، هزینه های اقامت، رفت و آمد، غذا و سایر هزینه ها نیز مقرون به صرفه است.

butterfly

جراحی پلاستیک چیست؟

 

هدف جراحی پلاستیک درمان عیوب فیزیکی با بازسازی یا جایگزینی ناحیه مورد نظر به منظور بهبود ظاهر فرد است. نقص های بدن و صورت می تواند ناشی از اختلالات تولد، حوادث و یا بیماری باشد. جراحی پلاستیک باعث بهبود ظاهر و بازیابی عملکرد صورت یا اعضای بدن می شود. جراحی پلاستیک می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • بهبود پوست مانند درمان اسکار، سوختگی، خال مادرزادی، و آثار خالکوبی، یا سرطان پوست
  • بازسازی آسیب های پوستی بر اثر انواع جراحات، سوختگی ها و پارگی های گسترده
  • بهبود ویژگی های صورت مانند رینوپلاستی، لیفت صورت، پروتز گونه و چانه
  • ناهنجاری های مادرزادی مانند شکاف لب، شکاف کام و تغییر شکل گوش
  • سایر جراحی های زیبایی مانند بزرگ کردن سینه، شکم، لیپوساکشن و غیره.

جراحی پلاستیک از جمله جراحی زیبایی ممکن است خطرات و عوارضی داشته باشد. قبل از اقدام به جراحی، مطمئن شوید که جراح شما دارای تخصص بوده و مجوز لازم را در مورد جراحی شما دارد.

 

با توجه به زمان مورد نیاز و هزینه درمان، پیوند کلیه برای اکثر بیماران گزینه بهتری به نظر می رسد. اگرچه انتخاب نوع مناسب درمان توسط پزشک متخصص و با توجه به سن و سلامت عمومی شخص بیمار تعیین می شود. اگر سلامت جسمانی شما نتواند درمان از طریق روش جراحی را تحمل کند، ممکن است به شما توصیه شود که تحت درمان دیالیز قرار بگیرید.

butterfly

چرا در ایران جراحی پلاستیک را انجام دهیم؟

جراحی های پلاستیک اغلب تحت پوشش بیمه نیستند. بنابراین، مشتریان ممکن است نیاز داشته باشند کشورهایی را انتخاب کنند که هزینه های مقرون به صرفه تری دارند تا بتوانند به این روش مقداری پول پس انداز کنند. علاوه بر هزینه‌های معقول، انگیزه‌های دیگری نیز می‌تواند فرد را وادار به سفر به خارج از کشور کند. بدیهی است که افراد مایل به انجام جراحی های پلاستیک هستند تا بهترین نتیجه را با حداقل خطرات توسط متخصص ترین و ماهرترین جراحان دریافت کنند. از این رو برای کسب نتایج دلخواه خود به کشورهای دیگر می روند.

سالانه تعداد زیادی از بیماران به کشورهای خارجی سفر می کنند. ایران از نظر داشتن پزشکان مجرب و آموزش دیده، امکانات پزشکی مدرن و هزینه های اقتصادی، کشوری شناخته شده در زمینه جراحی پلاستیک است. از آنجاییکه رینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی پرطرفدارترین نوع جراحی پلاستیک در ایران است، این کشور لقب «پایتخت جراحی بینی» را دارد. به غیر از جراحی بینی، سایر جراحی های زیبایی مانند بزرگ کردن سینه، ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن و بسیاری از خدمات دیگر نیز در ایران بسیار پرطرفدار هستند.

butterfly

Cosmetic Plastic Surgery Price List in Iran 2022 1لیست قیمت جراحی زیبایی و پلاستیک در ایران 2022

در زیر هزینه جراحی های متداول زیبایی و پلاستیک در ایران در سال 2022 را در اختیار شما قرار داده ایم.  این هزینه ها شامل هزینه مشاوره با جراح، کلینیک جراحی، مترجم، دارو و حمل و نقل می باشد.

 

جراحی بینی بار اول: 1490 دلار

ترمیمی یا رویژن: 1690 دلار

 

لیفت صورت (لیفت با نخ) 1200 دلار

 

ابدومینوپلاستی (تامی تاک) 2450 دلار

 

لیفت باسن برزیلی پروتز: 3800  دلار

انتقال چربی: 2700 دلار

 

بزرگ کردن سینه 2400-3500 دلار

 

لیفت سینه پروتز: 2490 دلار

انتقال چربی: 1990 دلار

 

کوچک کردن سینه 2200 دلار

 

لیپوساکشن 2200 دلار (نیاز به مشاوره بیشتر)

 

کاشت مو 790 دلار

 

طرح لبخند هالیوودی ونیر پرسلین: 140 دلار برای هر دندان

ونیر کامپوزیت: 90 دلار برای هر دندان

ایمپلنت دندان: 450 دلار برای هر دندان

 

عمل زیبایی گوش 1490 دلار
پروتز گونه پروتز: 1990 دلار

انتقال چربی: 990 دلار

 

پروتز چانه پروتز: 1990 دلار

انتقال چربی: 990 دلار

 

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک دو پلک: 850 دلار

چهار پلک: 1300 دلار

 

لیفت بازو 1000 دلار
لیفت ابرو 600 دلار

 

لیزر جوانسازی پوست 300 دلار

 

ایران هزاران نفر را از سراسر جهان به ویژه از ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و سایر کشورهای غربی برای اعمال جراحی پلاستیک جذب کرده است. به لطف وجود تعداد بالای کلینیک های مدرن و جراحان خبره، بیماران نیازی به انتظار غیرمعقول برای درمان ندارند. در شرکت TebMedTourism پرداخت هزینه ها به صورت دلار، یورو و پوند پذیرفته می شود.

چرا هزینه های پزشکی در ایران اینقدر پایین است؟

هزینه های مقرون به صرفه در ایران یکی از دلایل مهمی است که باعث می شود افراد برای انجام جراحی زیبایی به این کشور سفر کنند. باید بدانید که هزینه کم به معنای کیفیت پایین و ایمنی کم خدمات نیست. هزینه های پایین نتیجه مسائل اقتصادی و کاهش ارزش پول ایران است. علاوه بر هزینه های درمانی پایین، هزینه های زندگی اعم از اقامت، غذا و ترانسفر برای یک گردشگر در ایران بسیار مقرون به صرفه است.

Why the Medical Costs in Iran are So Low 1

نقش تسهیلگران بهداشت و درمان چیست؟

تسهیلگران مراقبت های بهداشتی نقش مهمی در هموار کردن مسیر و تسهیل درمان در یک کشور خارجی دارند. هنگامی که مراجعین که البته به عنوان گردشگران پزشکی شناخته می شوند برای درمان به کشور دیگری سفر می کنند، اغلب اطلاعات کافی در مورد مراکز درمانی تخصصی و جراحان متخصص موجود در کشور مقصد ندارند. همچنین ممکن است به دلیل ندانستن زبان رایج کشور در برقراری ارتباط با مردم مشکل داشته باشند.

تسهیلگران مراقبت های بهداشتی نقش مهمی در ارائه خدمات پزشکی و غیرپزشکی به بیماران خارجی دارند. از جمله این خدمات تعیین وقت ملاقات با جراحان متخصص، همراهی بیماران به مراکز درمانی برای ویزیت و انجام آزمایشات است.

شرکت تسهیلگر  TebMedTourismبا معرفی برترین جراحان و مراکز درمانی پیشرفته موجود در تهران به اعتماد مراجعین خود احترام می گذارد. همچنین TebMedTourism ارائه دهنده تمامی خدمات غیرپزشکی مانند مترجم، سیم کارت، اینترنت، ترانسفر درون شهری و گشت شهری است تا سفر شما را به سفری خاطره انگیز تبدیل کند. سفری که التیام بخشیده و به یادگار می ماند.

What is the Role of Healthcare Facilitators 1

شرکت عصر طب بین الملل با بهره مندی از پزشکان جراح پلاستیک با تجربه و اساتید دانشگاهی، بالاترین کیفیت لیپوماتیک را با قیمتی مناسب و منطقی به شما ارائه می کند.

جهت مشاوره رایگان با پزشکان ما، لطفا با ما در ارتباط باشید:

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 00989032881930

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟