چگونه یک مرکز مناسب برای درمان ناباروری به روش رحم اهدایی یا جایگزین انتخاب کنیم؟

چگونه-یک-مرکز-مناسب-برای-درمان-ناباروری-به-روش-رحم-جایگزین-یا-اهدائی-انتخاب-کنیم01

تعدد مراکز درمان ناباروری می‌تواند گیج کننده باشد. هر مرکز خودش را به عنوان بهترین معرفی می‌کند. اما شما به عنوان والدینی که قصد دارید اعتماد کنید و یک مرکز را انتخاب کنید، باید دقت کنید. رحم جایگزین جای ریسک و آزمون و خطا نیست. مسائلی که می‌توانند در انتخاب شما تعیین کننده باشند، لیست طویلی است. این مطلب یک راهنمایی کلی است که در انتخاب به شما کمک می‌کند.در آغاز، سایت هر مرکز را به دقت بخوانید و اگر امکان دارد با آنها وارد گفتگو شوید تا از شرایط کلی باخبر شوید. ممکن است در ابتدا شما هیچ چیز از پروسه، هزینه‌ها و چگونگی انجامش ندانید که طبیعی است. با دقت و حوصله اطلاعات جمع کنید.

بهترین مرکز رحم اهدایی یا رحم جایگزین در دنیا کجاست؟

رحم اهدایی یا جایگزین یک روش درمان ناباروری با کمک افرادی غیر از والدین است که آرزوی والد شدن زوج‌های نابارور را به واقعیت تبدیل می‌کند.در رحم اهدایی یا رحم جایگزین والدین قراردادی با مادر بیولوژیک می‌بندند که جنین آنها یا خودش را نه ماه حمل کند و سپس جنین را به دنیا بیاورد. بعد از تولد نوزاد به والدین تعلق دارد.این قرارداد با انگیزه‌های مالی یا انسان دوستانه امضا می‌شود.

رحم اهدایی یا رحم جایگزین از ابتدا تا انتها پروسه پیچیده‌ای است. پیدا کردن مادر، مراقبت‌های لازم از او حین بارداری، بستن قرارداد و مسائل قانونی چشم‌انداز جذابی برای یک زوج نیست.به همین خاطر معمولا والدین این کار را شخصا آغاز نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند کارشان را به یک مرکز تخصصی بسپارند. مراکز متعددی در سرتاسر دنیا این کار را به خوبی انجام می‌دهند.

butterfly

فاکتورهای مهم در انتخاب مرکز درمان ناباروری کدامند؟

  • وضعیت و قانون کشورتان را در این مورد بشناسید

قوانین مربوط به رحم اهدایی یا رحم جایگزین در انتخاب مرکز نقش مهمی دارند. در کشوری مثل انگلیس، تعداد مادران بیولوژیک اندک است و قوانین تبلیغات برای پیدا کردن مادر داوطلب را ممنوع کرده‌اند. در نتیجه بهترین گزینه ممکن برای والدین سفر به خارج از کشور برای انجام پروسه درمان است.

مراکز در روش اجرا و برخورد با مشتریان رویکردهای متفاوتی دارند. بعضی رویکرد خشک و تجاری دارند و بعضی دوستانه‌تر برخورد می‌کنند. شاید این موضوع روی تصمیم شما اثر بگذارد.اگر یک مرکز خوش برخورد و با لبخند می‌پسندید، یک مرکز تجاری و جدی انتخاب خوبی برایتان نیست.

چگونه-یک-مرکز-مناسب-برای-درمان-ناباروری-به-روش-رحم-جایگزین-یا-اهدائی-انتخاب-کنیم02

هر سبکی که می‌پسندید یک نکته را فراموش نکنید. مراکز نباید شما را دستپاچه کنند. شما باید زمان کافی را برای تصمیم گرفتن در آرامش داشته باشید.کلید یافتن مرکز مناسب رحم اهدایی یا رحم جایگزین، اطمینان یافتن از سابقه، اعتبار و نرخ موفقیت آن مرکز است.

  • نرخ موفقیت

نرخ موفقیت تعداد پرونده‌های موفق است که با درصد نشان داده می‌شود. این درصد به عوامل بسیاری بستگی دارد اما از آنجایی که شما برای خدماتی که دریافت می‌کنید پول پرداخت می‌کنید، فقط می‌توانید روی ارقام نهایی آن مرکز تکیه کنید. (اگرچه ممکن است شکست پروژه به دلیل ناکارآمدی آن مرکز و خدماتش نباشد)

  • قیمت ها و شفافیت در مورد هزینه ها

اهمیت هزینه‌ها را دست کم نگیرید. نکته مهم این است که نه گران‌ترین و نه ارزان‌ترین مرکز لزوما بهترین یا بدترین خدمات را ارائه نمی‌دهند و به شما ضمانت فرزنددار شدن نمی‌دهند. اما هزینه‌های بالای درمان ناباروری و رحم اهدایی یا رحم جایگزین در کل دقت زیادی برای انتخاب مرکز درمانی می‌طلبد.قیمت‌ها آنقدر پایین نیستند که بخواهید آزمون و خطا کنید مگر آنکه پادشاهی باشید که نگران بی وارث ماندن سرزمینش است!

هزینه رحم اهدایی یا رحم جایگزین به مسائل مختلفی بستگی دارد. از جمله محل اجرای پروسه و نوع رحم جایگزینی که نیازهای شما را برطرف کند. گاهی والدین باید برای پیدا کردن مادر جایگزین تبلیغات کنند. اگر از طریق مرکز تخصصی اقدام کنند این هزینه‌ها خود به خود برطرف می‌شود. اما اگر می‌خواهند شخصا پروسه را به پیش ببرند این هزینه‌ها را هم باید در نظر بگیرند.

  • موقعیت جغرافیایی

یک نکته مهم موقعیت جغرافیایی مادر جایگزین و والدین است. ممکن است دفتر یک مرکز تخصصی در شهری واقع شده باشد اما مادر جایگزین در شهر دیگری زندگی کند. پس صرفا موقعیت جغرافیایی مرکز درمانی را در نظر نگیرید. دوست دارید فرزندتان کجا به دنیا بیاید و اولین تجربه‌اش از زندگی را داشته باشد؟ خوب درباره‌اش فکر کنید.

  • همه جانبه بودن

بهتر است مرکزی را انتخاب کنید که همه نیازهای شما را با هم برآورده کند. در طول پروسه شما قطعا به مشاوره و متخصصان پزشکی، مشاور قانونی یا وکیلی که به قوانین مسلط باشد، روانشناس یا سایر ارائه دهندگان خدمات اجتماعی نیاز دارید.رحم جایگزین به خودی خود پروسه پیچیده‌ای است. اگر بخواهید خودتان تک به تک متخصصان را پیدا کنید، سخت‌تر هم می‌شود.

  • بهترین مرکز؟

    انتخابی وجود ندارد که برای همه بهترین باشد. از نظر آماری نرخ موفقیت عامل مهم و قابل اعتمادی است. اما اگر شما از پس هزینه مرکزی که بالاترین درصد موفقیت را دارد برنیایید چه؟ می‌خواهید آرزویتان را فراموش کنید؟ قطعا نه، به دنبال مرکز دیگری خواهید گشت.

    ممکن است یک مرکز عالی در کشوری باشد که شما امکان رفتن به آنجا را ندارید. بهترین راه برای پیدا کردن بهترین مرکز، جستجوی دقیق، مشاوره و استفاده از تجربیات دیگران است.هیچکس بهتر از شما موقعیت، نیازها و ترجیحات شما را نمی‌داند. پس دست از جستجو نکشید.

برای کسب اطلاعات کامل تر مقاله : همه چیز درباره رحم اجاره ای ( رحم جایگزین) در ایران را مطالعه فرمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 537 177 88 (21)98+

76 44 51 88 (21)98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟