برای درمان ناباروری به روش IVF چه مدت باید در ایران اقامت داشت؟

Bray-Derman-Nabariari-has-a-Rosh-IVF01

پیش از شروع  به ارائه مطالبی در خصوص مدت زمان اقامات در ایران  برای انجام درمان ناباروری به روش IVF،  پیشنهاد می کنم بطور کامل در خصوص اینکه  آی وی اف(IVF) چیست؟ اطلاعات کافی را داشته باشید. همانطور که میدانید یکی از بزرگترین مشکلات زوج ها ناباروریست، خوشبختانه ایران با استفاده از روشهای پیشرفته و به روز توانسته گام بلندی در درمان ناباروری بردارد از جمله این روش ها را میتوان  IVF، تعیین جنسیت جنین، اهدای تخمک و رحم جایگزین نام برد.

IVF یا لقاح خارج از رحم یک روش درمان کمک باروری است که در آن اسپرم و تخمک‌ها در آزمایشگاه با هم ترکیب می‌شوند. سپس رویان یا رویان‌های حاصل از این روش را به درون رحم منتقل می‌کنند. IVF یکی از پرکاربردترین روش‌های درمان ناباروری است.

بسیاری از افرادی که قصد فرزند دار شدن با این روش‌ها را دارند، برای انجام درمانشان به کشورهای دیگر سفر می‌کنند. این امر دلایل مختلفی دارد. شانس دوقلوزائی به روش آی وی اف ،یکی دیگر از دلایل علاقمندی افراد به این روش است.

به طور مثال رحم جایگزین در برخی کشورها منع قانونی دارد و شهروندان اجازه انجام پروسه یا استخدام مادر جایگزین در کشور خودشان را ندارند. به همین خاطر سراغ کشورهای دیگر می‌روند.برای انجام هر کدام از این روش‌ها، معاینات و آزمایشات دقیق لازم است. درمان‌های ناباروری جزو پروسه‌های پزشکی پیچیده هستند.

در نتیجه داوطلبان انجام IVF یا دیگر درمان‌ها باید مدتی پیش از آغاز پروسه، به طور مداوم با تیم پزشکی کشور مقصد در ارتباط باشند و پس از طی مراحل اولیه به کشور مقصد سفر کنند.انجام یک دوره IVF به طور عادی از آغاز تا پایان حدود چهار تا شش هفته به طول می‌انجامد. البته این مدت زمان فقط برای انجام پروسه پزشکی است.

این عدد تقریبی است در مراکز درمانی مختلف طول مدت انجام IVF فرق می‌کند. اما با در نظر گرفتن آزمایشات اولیه، مشاوره‌های پزشکی، اقدام به درمان و طی مراحل درمانی، مدت بیشتری طول می‌کشد.هرچند انواع مختلفی از IVF و درمان ناباروری وجود دارد که بعضا در مدت زمان اجرا با هم فرق دارند. بعضی سریع‌تر و بعضی در مدت بیشتر انجام می‌شوند.IVF انواع مختلفی دارد که هر چند همه به فرزند دار شدن ختم می‌شوند اما مسیر و روش هرکدام می‌تواند متفاوت باشد.

Bray-Derman-Nabariari-has-a-Rosh-IVF02

مدت زمان اقامت در ایران برای درمان ناباروری به روش+ IVF  انتقال جنین (IVF+ET)

اگر خدمات مورد نظر شما آی وی اف به همراه انتقال جنین باشد، به مدتی حدود 21 تا 28 روز برای اقامت در ایران نیاز دارید. در این روش، پس از انجام آی وی اف و تشکیل جنین، جنین تازه به رحم منتقل می‌شود.

21 تا 28 روزدر ایران

اما از آنجایی که آی وی اف درمانی چندوجهی است و پیش از انتقال نیاز به مصرف دارو دارد، مدت اقامت شما به این بستگی دارد که درمان دارویی را از کشور خودتان شروع کنید یا بخواهید تمام پروسه را در ایران پیش ببرید. 21 تا 28 روز، میزانی است که برای کل پروسه مورد نیاز است.

15 تا 21 روز در کشور خودتان

اگر درمان دارویی را از کشور خودتان شروع کنید و فقط برای انجام پروسه کاشت و انتقال به ایران بیایید، انجام آن بین 15 تا 21 روز به طول می‌‌انجامد.

زمان شروع  درمان ناباروری

پس از مشاوره‌های پزشکی و تصمیم قطعی به انجام آی وی اف، زمان شروع درمان دارویی از روز اول تا سوم شروع قاعدگی است.

 

مدت زمان اقامت در ایران برای درمان ناباروری به روش+ IVF  تعیین جنسیت (IVF+PGD)

هم برای انجام IVF و تعیین جنسیت و هم برای آی وی اف به همراه بررسی ژنتیکی PGD و انتقال جنین، شما نیازمند درمان دارویی هستید. طول مدت این دو روش یکسان است.

15 تا 21 روز میزبان شما در ایران

اگر مصرف دارو را پیش از آمدن به ایران شروع کنید، طبیعتا مدت اقامت کوتاه‌تر می‌شود. با شروع درمان در کشور خودتان به 15 تا 21 روز اقامت در ایران احتیاج دارید.

21 تا 28 روز میزبان شما در ایران

اما اگر بخواهید کل پروسه و مصرف دارو را در ایران شروع کنید، لازم است بین 21 تا 28 روز در ایران حضور داشته باشید.

زمان شروع  درمان ناباروری

برای ای وی اف به همراه تعیین جنسیت یا بررسی ژنتیکی (PGD) زمان شروع مصرف دارو روز اول تا سوم شروع قاعدگی است.

مدت زمان اقامت در ایران برای درمان ناباروری به روش+ IVF  اهدای تخمک (IVF+EGG donation)

21 تا 28 روز در ایران

انجام پروسه کامل اهدای تخمک و ای وی اف در ایران 21 تا 28 روز طول می‌کشد.

7 تا 14 روز در ایران

اگر درمان را از کشور خودتان شروع کنید، 7 تا 14 روز اقامت در ایران کافی است.

مدت زمان اقامت در ایران برای گرفتن و فریز کردن تخمک

اگر خدمات مورد نظر شما گرفتن و فریز تخمک باشد، برای پروسه کامل نیاز به 14 روز اقامت در ایران خواهید داشت. با شروع درمان قبل از آمدن به ایران این مدت به 7 تا 10 روز کاهش می‌یابد. همچنین زمان شروع مصرف دارو از روز اول تا سوم سیکل قاعدگی است.

مدت زمان اقامت در ایران برای درمان ناباروری به روش+ IVF  منجمد کردن جنین

14 تا 21 روز در ایران

برای انجام آی وی اف و انجماد جنین لازم است مدت 14 تا 21 روز در ایران حضور داشته باشید.

7 تا 10 روز در ایران

اگر مصرف دارو را از قبل در کشور خودتان شروع کرده باشید، طی 7 تا 10 روز حضور در ایران خدمات موردنظرتان را دریافت می‌کنید.

زمان شروع  درمان ناباروری

زمان شروع مصرف دارو از روز اول تا سوم سیکل قاعدگی است.

مدت زمان اقامت در ایران برای درمان ناباروری به روش  رحم اهدائی (ART)

دو سفر در پیش است

برای انجام روش رحم اهدایی ، نیاز به دو بار سفر به ایران دارید. یک بار برای شروع کار و باروری و بار دوم برای تحویل نوزاد.

سفر اول ، 14 تا 28 روز در ایران

در سفر اول اقامت شما بین 14 تا 28 روز به طول می‌انجامد که در این مدت بارورسازی تخمک و کاشت تخمک در رحم مادر جایگزین و بقیه بخش‌های مربوط انجام می‌شود.اگر مصرف دارو را از قبل شروع کرده باشید، 7 تا 10 روز کافی است. زمان شروع مصرف دارو از روز اول تا سوم سیکل قاعدگی است.

در زمان بارداری نیازی به حضور شخص شما نیست. می‌توانید این مدت را در کشور خودتان بمانید و از طریق مرکز درمانی از پیشرفت بارداری مطلع شوید.

سفر دوم ، 15  تا 30 روز در ایران

برای سفر دوم مدت 15 تا 30 روز در ایران اقامت خواهید داشت. این مورد بستگی به کشور مبدا و مقصد دارد که چه قوانینی در این باره داشته باشند.

مدت زمان اقامت در ایران برای درمان ناباروری به روش  IVF بدون انتقال جنین

14 تا 21 روز در ایران

آی وی اف بدون انتقال جنین به معنی ساخت جنین با آی وی اف و منجمد کردنش است. برای دریافت این خدمت درمانی هم 14 تا 21 روز در ایران اقامت خواهید داشت.

7 تا 10 روز در ایران

در صورتی که بخشی از درمان را پیش از آمدن به ایران سپری کرده باشید، طی 7 تا 10 روز پروسه انجام خواهد شد.در این مورد هم زمان شروع مصرف دارو از روز اول تا سوم سیکل قاعدگی است.

گرفتن اسپرم و فریز اسپرم

برای گرفتن و منجمد کردن اسپرم نیازی به اقامت طولانی مدت در ایران نیست. تنها طی یک روز حضور در ایران این پروسه صورت می‌پذیرد. در صورت نیاز به درمان دارویی، لازم است سه تا پنج روز بیمار انزال نداشته باشد و سپس شروع به مصرف دارو کند.

مدت زمان اقامت در ایران برای درمان ناباروری به روش رحم اهدایی با تخمک اهدایی

یک سفره 14 تا 21 روزه

برای دریافت خدمات رحم اهدایی با تخمک اهدایی دو بار باید سفر کنید. بار اول نیاز به اقامت به مدت 14 تا 21 روز در ایران دارید. اگر مصرف دارو را از قبل شروع کرده باشید، 3 تا 7 روز کافی است و در این مدت پروسه‌تان انجام می‌شود.

یک سفر 15 تا 30روزه

برای سفر دوم که بعد از زایمان و برای تحویل نوزاد است، بسته به کشور محل زندگی‌تان نیاز به اقامت 15 تا 30 روزه دارید.

از آنجایی که بعد از آغاز بارداری مادر جایگزین والدین دیگر نقش بیولوژیک ندارد، طبیعتا مصرف دارو منحصر به سفر اول است و برای سفر دوم درمان و مصرف داروی خاصی لازم نیست.

بدون حضور هم باردار شوید

در زمان بارداری ضرورتی ندارد شما شخصا حضور داشته باشید. هماهنگی‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها را مرکزی که انتخاب کرده‌اید، انجام می‌دهد و گزارش پیشرفت بارداری را به شما می‌دهد.

محدودیتهای سفر دوم

اما برای سفر دوم مواردی هست که باید در نظر گرفته شود.ممکن است قوانین کشور مبدا و مقصد محدودیت‌هایی برای سفر نوزاد و پرواز طولانی داشته باشند. همه نوزادان امکان سفر هوایی طولانی را ندارند. در نتیجه برای سفر دوم، فاصله دو کشور، سن نوزاد و مسائل مربوط به ویزا را هم در نظر بگیرید.

خدمات درمانیمدت زمان اقامت در ایران برای پروسه کامل درمانیمدت زمان اقامت در صورت شروع درمان دارویی از کشور مبدازمان شروع مصرف دارو
IVF و انتقال جنین28 -21 روزه15-21 روزروز اول تا سوم شروع قاعدگی
IVF و تعیین جنسیت28 -21 روزه15-21 روزروز اول تا سوم شروع قاعدگی
IVF و بررسی ژنتیکی و انتقال جنین28 -21 روزه15-21 روزروز اول تا سوم شروع قاعدگی
IVF و اهدای تخمک28 -21 روزه14-7 روزهروز اول تا سوم شروع قاعدگی
IVF بدون انتقال جنین28 -21 روزه7-10 روزهروز اول تا سوم شروع قاعدگی
IVF و فریز جنین14-21 روزه7-10 روزهروز اول تا سوم شروع قاعدگی
گرفتن تخمک و فریز تخمک14 روزه7-10 روزهروز اول تا سوم شروع قاعدگی
رحم اهداییسفر اول: 28-14 روزه7-10 روزهروز اول تا سوم شروع قاعدگی
رحم اهداییسفر دوم زایمان30-15 روزه15-30 روزروز اول تا سوم شروع قاعدگی
رحم اهدایی با تخمک اهدایی سفر اول:21-14 روزه3-7 روزروز اول تا سوم شروع قاعدگی
رحم اهدایی با تخمک اهدایی سفر دوم: 30-15 روزه15-30 روز-
گرفتن اسپرم و فریز اسپرمیک روزهیک روزروز اول تا سوم شروع قاعدگی

برای آشنایی بیشتر با شرکت طب مد توریسیم همراه شوید

tebmedtourism

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

همکاری با بهترین ها

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

ارائه پکیج های درمانی باورنکردنی

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

منتظر تماس شما هستیم

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 537 177 88 (21)98+

76 44 51 88 (21)98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟