کدام یک از روش های رحم اجاره ای رایج تر است؟

کدام روش های رحم اجاره ای متداول تر است؟

کدام یک از روش های رحم اجاره ای یا رحم اهدایی رایج تر و متداول تر است؟

یکی از سوال های رایج و مرسوم در مورد روش درمان ناباروی رحم جایگزین یا اهدایی این است که کدامیک از این روش ها متداول تر و پرکاربرد تر است. در مقاله های پیشین در مورد رحم اجاره ای یا رحم اهدایی به اندازه کافی توضیح دادیم و دانستیم که رحم اجاره ای یکی از روش های درمان ناباروری محسوب می شود. همچنین دریافتیم که این روش درمانی به دو نوع تقسیم می شود:

  • رحم اجاره ای سنتی یا جایگزینی کامل
  • رحم اجاره ای بارداری
butterfly

اگر احساس می کنید به اطلاعات بیشتری در خصوص رحم اجاره ای و انواع آن نیاز دارید می توانید از طریق لینک زیر به مقالات دیگر ما در این خصوص دسترسی پیدا کنید:

روش های متداول تر رحم اجاره ای کدام است؟

روش رحم اهدایی یا رحم اجاره ای یکی از جدیدترین و متداول ترین روش های درمان ناباروری است که بیشتر بیماران ترجیح می دهند تحت این نوع درمان قرار گیرند. زیرا مشکلات روش های دیگر را برای آنها به دنبال ندارد. با توجه به اینکه در روش رحم اجاره ای، مادر جایگزین تنها جنین را در رحم خود پرورش می دهد و حمل می کند، مادر جایگزین هیچ گونه رابطه عاطفی و ژنتیکی با جنین نخواهد داشت و از آنجایی که  بعد از زایمان مادر جایگزین به عنوان  مادر ژنتیکی نوزاد محسوب نمی شود بعد از زایمان به راحتی نوزاد را به والدین تحویل می دهد.

کدام روش های رحم اجاره ای متداول تر است؟

مادر جایگزین نمی تواند در هیچ محکمه و دستگاه قضایی نسبت به نوزاد به عنوان مادر حقیقی و ژنتیکی او اقامه دعوا و شکایت کند. بنابراین خانواده نوزاد می تواند نسبت به اینکه بعد از تولد نوزاد هیچ مشکل قانونی برای آنان رخ نخواهد داد و هیچ خطری آنان را تهدید نمی کند، آسوده خاطر باشند.

همانطور که می دانید رحم اهدایی یا رحم اجاره ای یکی از روش های مناسب درمان ناباروری است که می توان بسیاری از مشکلات ناباروری را به وسیله این روش درمان کرد. ناباروری تنها محدود و منحصر به زنان نمی شود، مردان بسیاری نیز هستند که از بیماری ناباروری و عقیم بودن خود به شدت رنج می برند. به عبارت دیگر مردان هم مانند زنان نقش مهمی را در به وجود آمدن نوزاد ایفا می کنند. بنابراین نمی توانیم نقش آنان را در تولد نوزاد نادیده بگیریم و نسبت به بیماری نابارروی آنان بی تفاوت باشیم. در این گونه موارد روش درمانی رحم اجاره ای می تواند نقش موثری را در درمان بیماری ناباروری چه در زنان و چه درمردان ایفا کند و نتایج شگفت انگیزی را برای بیماران به دنبال داشته باشد. ما دراینجا قصد داریم به مواردی که روش رحم اجاره ای توانسته مثمر ثمر واقع شود، اشاره کنیم :

  • زنانی که از بیماری های رحمی رنج می برند ولی دارای میزان مناسب تخمک برای لقاح هستند می توانند از تخمک خود برای تشکیل جنین استفاده کرده و در محیط آزمایشگاهی تخمک آنان با اسپرم همسر لقاح پیدا کند و تنها از رحم مادر جایگزین برای نگهداری و پرورش جنین استفاده شود.
  • زنانی که از مشکلات تخمدان رنج می برند و میزان تخمک مناسب برای تشکیل جنین ندارند می توانند از تخمک مادر جایگزین یا تخمک اهدایی استفاده کرده و در محیط آزمایشگاه با استفاده از اسپرم همسر، لقاح انجام و جنین تشکیل شود و سپس در رحم مادر انتقال داده شود.
  • مردانی که کاهش در تعداد یا کیفیت اسپرم دارند، می تواند با به کارگیری این روش فرزند خود را در آغوش بگیرند. زیرا متخصصان باروری در محیط آزمایشگاه نسبت به لقاح و ایجاد جنین توسط اسپرم مرد و تخمک های همسر اقدام کرده و سپس جنین را در رحم مادر جایگزین قرار می دهند.
  • بطور کلی تمامی افراد مجرد، والدینی که همسر و شریک زندگی خود را بنا به هر دلیل از دست داده اند، فارغ از جنیست خود، زن یا مرد می توانند با استفاده از تخمک اهدایی، اسپرم اهدایی، رحم اهدایی به مشکلات ناباروری خود پایان دهند و حس زیبایی مادر و پدر شدن را درک کنند.

روش درمانی رحم اجاره ای یا اهدای رحم در ایران

ایران به عنوان یک کشور در حال توسعه پیشرفت های چشمگیری در زمینه علوم پزشکی را شاهد بوده است و توانسته در زمینه درمان بیماران خارجی و داخلی کارنامه خوبی برای خود رقم بزند و به قله های بلند موفقیت دست یابد و در بین دیگر کشورهای همسایه به عنوان یک مقصد گردشگری سلامت بسیار خوب شناخته شود. زیرا ایران علاوه بر داشتن بیمارستان ها و کلینیک های مجهز و پیشرفته، از متخصصان درمان ناباروری با تجربه و حاذقی برخوردار است که تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات درمانی با قیمتی مقرون به صرفه به بیماران داخلی و خارجی خود به کار می گیرند.

کدام روش های رحم اجاره ای متداول تر است؟

همچنین ایران یک مقصد گردشگری بسیار مناسب برای بیماران و مسافران ماجرا جویی است که به طبیعت گردی و بازدید از اماکن و شهرهای تاریخی و موزه های میراث فرهنگی علاقه وافری دارند. زیرا ایران کشوری پهناوراست که پدیده های مختلف طبیعی همچون کوهها و جنگل ها و کویر و… تنوع زیست محیطی بی نظیری برای آن فراهم کرده است.

با ما تماس بگیرید

شرکت عصر طب بین الملل یک شرکت بین اللملی توریسم درمانی است که سعی دارد از طریق همکاری با بیمارستان های مجهز، پزشکان و متخصصان باروری دلسوز و مجرب و مادرهای جایگزین پاک دامن جایگاه ایران را در زمینه توریسم درمانی و بخصوص درمان ناباروری در بین کشورهای همسایه ارتقا دهد. بنابراین شرکت ما می تواند به شما کمک کند که به آرزوی دیرینه خود دست یابید و با انجام دادن روش درمانی رحم اجاره ای یا رحم اهدایی تحت نظر پزشکانی مجرب و کارآزموده، فرزند دلبند خود را در آغوش گرفته و به منزل بازگردید. مشاوران پزشکی شرکت ما به صورت شبانه روزی آمادگی پاسخگویی به سوالات شما را دارند. ما به شما توصیه می کنیم که برای دریافت جواب سوال های خود با یکی از شماره های زیر تماس برقرار کنید.

برای کسب اطلاعات کامل تر مقاله : همه چیز درباره رحم اجاره ای ( رحم جایگزین) در ایران را مطالعه فرمایید.

tebmed
طب مد توریسم tebmedtourism

شرکت طب مد توریسم

طب مد توریسم یک شرکت تسهیلگر درمان بیماران بین المللی واقع در ایران (تهران) است. با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های فراوان موجود در ایران، در زمینه گردشگری سلامت، ما فعالیت خود را جهت بهره برداری و شکوفاسازی این استعدادها آغاز نمودیم. ما با آغوش باز پذیرای بیماران و میهمانان از سراسر جهان هستیم و آمادگی داریم تا آنها را از خدمات درمانی با کیفیت و پزشکان حاذق ایران بهره مند سازیم.

طب مد توریسم در حال حاضر با بیش از 40 مرکز درمانی بین المللی، 140 بیمارستان ملی و 300 مرکز تخصصی، 430 پزشک متخصص و فوق تخصص، 112 هتل و نیز ایرلاین های داخلی و بین المللی، همکاری دارد و ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران را برای ما ممکن می سازد.

تیم ما پکیج های کامل درمانی و زیبایی به همراه کلیه خدمات مسافرتی -گردشگری لازم را برای شما فراهم می آورد.

تیم با تجربه طب مدتوریسم پروسه درمان را به نحوی مدیریت می کند تا شما با آرامش کامل صرفا روی درمان خود متمرکز شوید.

راه های ارتباطی:

شماره های تلفن: 537 177 88 (21)98+

76 44 51 88 (21)98+

آدرس: تهران- سهروردی شمالی- بین کوچه آزادی و باغ – پلاک 270 – طبقه اول – واحد1

ایمیل: [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top
بدء محادثة
ارید إستشارة . كيف يمكننا مس
شركة عصرطب الدولیة
سلام عليكم. ارید إستشارة .
كيف يمكننا مساعدتك؟